J ja pffff zeg al tegen der ik haal de prijs van de luier van je kinderbijslag Ze heeft wel "vaste" tijden. De ochtend luier doe ik wel voor de voeding omdat die al heel vol zit met plas van de nacht. Maar de luier van 10.30 doe ik na de fles omdat ik weet dat die weer vol gepoept word. En andere tijdstip wisseld. Vandaag zelfs een kleine poepluier om 3 uur en een kleine om 18 uur. Dus 2 luiers per voeding ong
Ik verschoon bijna altijd na of tijdens een voeding om F weer wakker te maken Hier zittend boeren ook met meer succes!
Lekker veel gekletst hier. Gisteren bij de logopedist geweest met T blijkt eindelijk dat meneer zijn tongriempje toch echt te kort is en er wat aan gedaan moet worden. hier ben ik al 2 maanden over bezig. Zijn eerste maand niet bij stil gestaan dat dit wel eens het probleem kon zijn met de vreselijke tepelkloven die ik na 3 keer voeden had. Sinds zondagavond gestopt met hem om 23.30 wakker te maken voor de fles ik was zo vreselijk moe ik kon het niet meer om 20.30 had hij de laatste fles om 21.00 naar bed gegaan met de gedachte ik merk het wel wanneer hij vannacht komt voor zijn fles. Moest wel al om 8 uur in het zkh zijn voor de logopedist en daar moest hij eten. Meneer heeft het dus gewoon vol gehouden tot 8.15. dus gisteravond hop niet meer wakker maken om 21.00 de laatste fles gehad meneer bleef slapen tot zo laat. En net rond 7 uur wakker speen gegeven en hij slaapt weer. Logopedist gaf ook aan hem niet meer wakker te maken en hem op 4 flessen te houden. Nu al 2 heerlijke nachten door geslapen. Ik begin eindelijk na 9 maanden mezelf weer een beetje uitgerust te voelen. En dat al na 2 nachten.
Ja hier ook precies hetzelfde. Voel me ook veel meer uitgerust en kan ineens wel tot 23u wakker blijven (en nu hoeft het niet meer) heeft zich vannacht ook niet gemeld en vanochtend rond 8u weer wakker. Had toevallog nog contact gehad met cb en nog even advies gevraagd. Ze zeiden dat dit helemaal prima was, 4x180+6, was alleen net iets eerder dan nornaal maar dat was niet erg. Ik probeer er nu 5u tussen te laten, wat niet altijd lukt, maar dan kom ik altijd rond 21.30 als laatste fles uit en dat vind ik nog een redelijk schappelijke tijd om vol te houden
Wat klinkt dat weinig, 4 a 5 flessen! @Nina Sanders bikkel! En wat schattig, samen in bad @ryanne1989 mooi dat het eerste dagje meeviel ook wel lekker idee om morgen gelijk weer vrij te zijn. Vanmorgen nog een keer kv geprobeerd, nu gemengd met bv. Ook geen succes dat gaat mijn volgende missie worden. Kind laten wennen aan kv. Iemand ervaring met h.a. melk en standaard melk? Vind de h.a. namelijk erg sterk (chemisch) ruiken en de smaak is al helemaal niet best. Misschien dat standaard meer naar melk smaakt? (Kan het me niet meer zo goed herinneren) En @Oceanna lekker die goede nachtrust! Dat doet de mens goed hè Gaan ze nou wat doen aan het tongriempje?
Ik heb echt geen idee hoe dag zit met de standaard voeding. Het plakt vooral enorm, verder vind ik het niet chemisch ruiken maar ik weet niet hoe borstvoeding ruikt...?
Bv is vrijwel geurloos. De h.a. ruik ik echt door het flesje heen, zelfs als het gemengd is. Kan me niet voorstellen dat standaard melk zo sterk ruikt.
De Hero comfort ruikt wat zoetig maar vind het totaal niet stinken! F heeft net 2,5 uur geslapen, recordje voor over dag! Voor de dames met al kinderen of ouder als F, hoe land heeft de nachtvoeding geduurt en was het toen ineens over of afgebouwd? Ik ga er vanuit dat F er nog wel een tijdje om gaat vragen, en ach, hoort er bij!
Hier weet ik nog dat M. Rond de 8 weken steeds later kwam in de nacht, dus fles om 23u en dan om 5.30 bijv. Denk rond de 9/10w dat ze doorsliep in de nacht
@ryanne1989 aan mij heb je echt niks . Want de eerste sliep met vier weken door en deze ook al geruime tijd. Nachtvoeding tot een jaar schijnt heel normaal te zijn , al hoop ik het niet voor je Volgens mij slapen veel na drie maanden door @Moess hier is de laatste fles tussen19.30 en 20.30 u Zo lekker om erna gewoon naar bed te mogen
@Mutsefruts88 ik gebruik de standaard van kruitvat en smaakt beetje zoetig @ryanne1989 bij ons had ze een nachtvoeding tot ong 10weken, wij hebben eerst afgebouwd tot 30ml en op een gegeven moment fopspeen eerst geprobeerd en daar viel ze gelijk weer van inslaap
Ah ja heeerlijk. Terwijl ik toen we nog met zn tweetjes waren echt pas rond 01.00u naar bed ging. Was nooit moe. En nu... Poeh.. M. Laat er nu ook meer tijd tussen overdag dus nu zie ik haar al helemaal bijna niet. Wanneer wordt dat slapen overdag minder en hoe gaat dat?dus hoe regelen kindjes dat en rond welke termijn?
De h.a. van nutrilon? Wat apart, vind ‘m zelf helemaal niet zo chemisch en sterk ruiken, eerder zoetig, maar heb ook nooit iets anders gehad... hier hielp t trouwens om echt maar 30 cc kv te doen op een 130 cc fles en dan langzaam opbouwen. Maar moet zeggen dat juffie hier t waarschijnlijk ook gedronken had als ik in een keer alles kv had gedaan...die zuipt volgens mij alles Hahaha
Doorslapen: Tsja hier slaapt ze “door” dwz ze gaat om 7 a 8 uur slapen, dus best vroeg, en komt daarna weer rond 5 a 6 en slaapt dan weer door tot 8 a 9. Slaapt dus wel 9 uur achter elkaar en het zou fijner zijn als ze twee uur later ging slapen maar volgens mij past dit bij haar want rekken heeft geen enkele zin gehad
Ja hier dus ook. Maarja dat is maar 3x pd. Want in de avond gaat ze eigenlijk sneller naar bed na de laatste fles