Hoi hoi mooie sterke geweldige meiden.... Ik ben op zoek naar meiden die net als ik alleenstaand zwanger zijn. Die gelijk op gaan met mij; ik ben nu dik 11 weken. Om mee te kunnen delen en/of ventileren wat je meemaakt; je angsten, je twijfels je gevoelens en je emoties.. maar ook de leuke dingen, de grappige dingen en de ontroerende mooie momenten.. kortom; om alles te kunnen delen met elkaar en je je zo wat minder alleen voelt. En ja, wie begrijpt elkaar beter dan iemand die zich in dezelfde situatie bevind..? Niemand eigenlijk echt... Ik ben een 34 jarige Limburgse meid die alleen woont, die heeft besloten (door gebrek aan respect, begrip en liefde; even kort uitgelegd) alleen verder te gaan. De vader in kwestie heeft uitgesproken afstand te doen met alles wat met het vaderschap te maken heeft. Het liefst zou ik natuurlijk hier een partner in willen, ook om te delen en om steun te mogen ontvangen.. maar diep in mijn hart weet ik dat dat in mijn geval gewoonweg niet zo zou gaan zijn. Dus al met al is dit het beste voor mij en voor het kleintje. Al sta ik, mits hij aan zijn gedrag gaat werken (zodanig dat ik hem weer kan vertrouwen, dat is echt een pré), er wel voor open dat er "ooit" contact komt. Maar de rust en de gezondheid en welbevinden van mij en het kindje staat nu op nr 1 zonder enige twijfel. Daarnaast zijn er geen actieve ouders in beeld; dus alleen in mijn geval is ook echt (zo goed als) alleen. En op zich moet ik zeggen dat het me goed afgaat, ben gelukkig een sterk persoon, maar ook heb ik momenten met tranen angsten en twijfels net als iedere zwangere vrouw. En omdat delen en ventileren heel belangrijk is, althans voor mij wel, heb ik dit oproepje geplaatst... Voel jij je aangesproken en heb jij deze behoefte ook en ga je ongeveer gelijk met me op betreft zwangerschap (kom je uit Limburg is het helemaal gaaf) laat dan alsjeblieft een reactie achter.... Lieve Groetjes, Liesbeth
Hey meid Wat een heftige situatie. Groot respect dat je dit zo aanpakt. Ik heb wel een partner en (schoon) ouders in beeld maar wilde je toch even een berichtje sturen. Ook een limburgs meisje
Ik wens je veel sterkte. Ik vind je keuze knap en je bent een sterk persoon dat je hiervoor gekozen hebt! Veel geluk aan jou en je nog ongeboren kleintje. Ik kom helaas niet uit limburg.
Hey meid, We zitten in de zelfde situatie ik zal het ook alleen moeten doen mijn ex wil er hellemaal niets mee te maken hebben en eiste een abortus dat heb ik natuurlijk niet gedaan ik zit nu al in de 11 de week en heb ook veel angsten de laatste 5 weken zijn een hel geweest met de stress die ik er van heb gekregen maar ik weet dat ik het zal reden alleen....helaas woon ik niet in Limburg maar wens je veel succes met je zwangerschap