Jaja zoals elk jaar zeg ik: en nu begin ik echt met afvallen!! Maar ieder jaar kwam dat weer tot niks.... maar nu wil ik ECHT!! Beginnen...... Wie doet er mee en kan er ook wel wat steun gebruiken ?
heyy nou ik ga morgen ook beginnen hoor.....ben ook echt zat van mijn lichaam dus het moet:d wat ga jij voor dieet volgen?? ik wil om te beginnen 15 kilo afvallen en jij? leuke naam trouwens van je dochter...als ik nog een meisje zou krijgen gaat ze waarschijnlijk ook zo heten en ook op deze schrijf wijze
Ahh alvast iemand die mee wilt doen Bedankt voor het compliment op de naam van onze dochter Ik ga eigenlijk niet echt een dieet volgen, behalve gezonder eten, zo min mogelijk snoepen, veel fruit en groente en meer bewegen. Ik heb gister de wii maar weer uit het stof gehaald en daar ben ik gister ook meteen mee begonnen en vandaag heb ik ook alweer 30 minuten gesport op dat ding! Dat wil ik nu ook echt vol blijven houden...... EN wat voor dieet wil jij gaan volgen ? 15 kg dat is een mooi doel Dat wil ik er ook wel af hebben al begin ik eerst maar met onder de 80 komen (weeg 85 ) en dan zien we wel verder...
jaa ik ga ook wiien hahahha wij hebben ook zo'n wii sport apparaat dus ga lekker steppen enzo hihih....ik ga het zelfde doen als jij gezonder eten en niet snoepen enzo
ik doe ook mee ik ga morgen op de weegschaal ben t vanmorgen vergeten en ben vandaag wel wezen sporten voor t eerst in 2 jaar ik ga 2 a 3x per week sporten en doe dan 30 a 45 min cardio fitnes en daarachteraan een uur bodycombatles. was gesloopt toen ik terugkwam en meot er echt weer inkomen ik wil t liefst weer terug naar de 65 a 67 dus een kilo of 7 a 8 wil ik eraf.
Meld me: Ik ga ook mee doen. Ik zou er in totaal 30 kwijt willen. Ben al op de goede weg. Niet echt een dieet, maar wel goed opletten wat ik eet. Ontbijt - fruit - lunch - fruit - avondeten en klaar. Verder geen koek, snoep, koolzuurhoudende dranken. Dus lekker water en thee. Voor de kerstdagen was ik hier al mee bezig, alleen afgelopen week "gesmokkeld". Morgen weer vol frissen moed verder.
Misschien (voor degene die het willen ) is het een idee om een vaste weegdag in te lassen b.v maandag en dat we dan iedere week een lijst maken waarop we neer kunnen zetten hoeveel we kwijt zijn (dat ik die b.v in de begin post zet ) Je hoeft daar natuurlijk niet aan mee te doen en als je geen zin hebt om iedere weeg te wegen hoeft dat natuurlijk ook niet maar misschien kan het wel een beetje helpen ? Ik ga morgen officieel pas beginnen (vanavond nog Friet eten haha ) dus ik zal me morgen vroeg ook officieel wegen (na de kerstdagen enz zal het misschien toch wel iets meer zijn dan 85 we zullen zien )
Ik meld me ook aan! Heb dit trouwens nog al eens gedaan hier op het forum maar toen was het niet echt een succes moet ik zeggen . Ben er dus ook weer vlug mee gestopt! Maar deze keer moet en zal het lukken! Ook ik ga vandaag nog eens lekker zondigen (kebab) en vanaf morgen begin ik. Ik ga geen speciaal dieet volgen. Gewoon verstandig eten zeg maar. Sport gaat voorlopig nog niet lukken denk ik. Kortom, ik begin gewoon heel zachtjes en hoop er zo terug in te komen en het niet direct terug op te geven (zoals ik normaal wel altijd doe als ik er te streng invlieg). Hoeveel ik kwijt moet, zal ik morgen weten na mijn eerste weging. O en zo'n vaste weegdag lijkt me inderdaad wel handig! Stok achter de deur ... .
ik zal me morgen ochtend ook wegen! idd wel leuk om dat zo bij te houden..ik wil zeker 1 keer per week wegen! we gaan elkaar er gewoon doorheen helpen op de moeilijke momenten:d
Idd het moet gewoon gaan lukken!!! Vandaag nog even lekker zondigen en morgen gaan we beginnen... Ennuh we mogen best wel eens 1x in de week iets lekkers of ongezonders eten (althans dat zei de dieëtiste van mijn zus tegen haar omdat men het anders niet volhoud) Ik zag net trouwens een mooi apparaat bij Tell Sell; The wave! Dat zag er best cool uit.... maar goed eerst maar weer eens gaan wii'en voordat ik weer een apparaat in huis haal waar ik uiteindelijk toch niks meer mee doe
Misschien ook kort onszelf voorstellen? Maakt het al wat persoonlijker. Ik ben 29 jaar en zo'n 2,5 jaar getrouwd. We zijn op 25/8 ouders geworden van een meisjestweeling. Momenteel zit ik nog thuis (ouderschapsverlof) maar normaal gezien werk ik fulltime (kantoorjob). Geen speciale hobby's buiten tv kijken, internetten, lezen en iets gaan eten/drinken. Oh, en woon in België. En ben een emo-eter en een jojo'er. Ik ga jullie steun dus kunnen gebruiken . Maar wil er echt voor gaan ditmaal!
Ahhh wat leuk een tweeling maar wel druk denk ik Dat van dat emo-eter en jojoen dat is erg herkenbaar! Oké ik zal me ook even beetje voorstellen.... Kelly, 22 jaar, woonachtig ergens in Brabant (omgeving Oss ) samen met mijn vriend en onze dochter Esmay die is geboren op 10-03-10 Ik ben werkzaam als Verzorgende op een dagbehandeling en daarnaast leveren we ook een stukje thuiszorg voor dementerende ouderen. Helaas heb ik op mijn werk vaak wel wat verleidingen qua lekkere koekjes en snoepjes etc maar daar ga ik nu tegen vechten!! Als er koekjes gedeeld worden dan pak ik een appel ofzo of gewoon niks.... Ik hoop het nu echt vol te houden want ik ben 1.65 en weeg zo'n 85 kg, erg zwaar dus! Ik moet ook eerlijk zeggen dat sinds de geboorte van onze dochter dat het me weinig kon schelen, ja eerst ben ik een maand bezig geweest met sporten en gezonder eten maar daarna maakte het me eigenlijk weinig uit Ik ben dan wel niet meer aangekomen maar ik vind wel dat het nu ECHT tijd wordt om door te zetten, dus ook ik kan jullie steun wel gebruiken! Samen staan we sterk
Hoi meiden, Hier nog eentje die al jaaaaaaren de strijd tegen de kilo's probeert te winnen, maar tot nu toe nog steeds niet gelukt :x. Heb nu dus (alweer) een goed voornemen voor 2011 om er nu echt tegenaan te gaan en voor eens en voor altijd dat overtollig vet te lijf te gaan. Zal me even kort vorstellen, ben Kirsten en ben 32 jaar, heb 2 lieve meisjes van 3 en 1,5 jaar en ben ondertussen al ruim 15 jaar samen met mijn man waarme ik nu 3,5 jaar mee getrouwd ben. Hopelijk dat ik hier de steun kan vinden en jullie ook kan steunen om samen die strijd aan te gaan! Alvast super veel succes. Ik doe overigens geen dieet, maar ik ga stoppen met snoepen , meer sporten en wat gestrutureerder eten Groetjes Kirsten Oja ik wil er minimaal 14 kilo af, maar begin maar eerst weer eens onder die 80 te komen Ik ga me voortaan elke vrijdag wegenen beloof hierbij plechtig ook maar 1x per week op de weegschaal te gaan staan
oke leuk Ik ben Daniella 29 jaar, en moeder van een mooie dochter van 6! Ik woon al 7 jaar samen met mijn man en we zijn 10-06-2010 getrouwd Ik ben 1,78 en weeg nu ergens rond de 94 kilo...morgen ochtend ff wegen voor het exacte getal... ik wil dus om te beginnen 15 kilo afvallen.
Kunnen we morgen misschien dat lijstje maken? Is wat overzichtelijker . En inderdaad, samen staan we sterk !
Ah ja, da's een heel goed idee. Ook ik ga me voortaan slechts één keer per week wegen . Gaat iedereen op vrijdag (behalve morgen dan voor het exacte startgewicht) wegen of iedereen gewoon op de dag dat het het beste uitkomt?
Hey dames ook ik wil hier gezellig mee komen kletsen en natuurlijk steun en tips vinden. Zal me even kort voorstellen, Ik ben Wendy, net 30 jaar. Woon samen met mijn vriend en hondje. Ook hier mogen er aardig wat kilo's af. Sinds mei 2008 lopen wij in het zh voor onze kinderwens dus door al die hormonen is er ook aardig wat bijgekomen. Ook ik wil op gaan letten met eten en meer gaan sporten. Succes allemaal
haii ladies Mag ik vanaf morgen ook meedoen? Ik moet zowiezo 20 eigenlijk zelfs 30 kilo afvallen voor me gezondheid. Heb vorig jaar al vele pogingen gedaan maar het wilde maar niet. De maand december heeft me nog meer kilo's erbij gegeven helaas, maar het moet er nu echt af, dus ik kan alle steun zeker gebruiken. Ik ga me morgenochtend wegen nog een keer, en met dat gewicht ga ik beginnen. Ik doe het oranje boek van sonja bakker en ik heb een crosstrainer gekocht dus het moet nu echt heven! succes meiden zet hem op!!!
oja zal me nog ff netjes voorstellen. Ben jongmoedertje van 25 jaar trotse mama van 2 jongens van 6 en 4 jaar, en 1 meisje van 2 jaar. Sinds de zwangerschappen heb ik enorm veel kilo''s erbij aangekregen en er niet meer afgekregen. Ja wel wat maar lang niet alles helaas. Vanwege bij ons in de familie te hoge cholesterol, en bloeddruk moet ik heel erg oppassen met me gewicht. Ik ben nu echt te gevaarlijk hoog in gewicht dus moet nu echt afvallen wil ik niet last van me hart krijgen. Ben 1.63 weeg 86/87 kilo wil ik gezond zijn moet ik 67 kilo wegen, en eigenlijk zelfs 55 kilo maar met 67 zit ik nog op een gezonde bmi dus dat wil ik eerst zowiezo proberen te halen!
Ik zal morgen het lijstje maken... We kunnen het anders ook zo doen dat iedereen mijn volgende berichtje overneemt en dan hun naam erbij zet (en dan steeds de laatste lijst pakken om jezelf toe te voegen zodat hij steeds langer wordt ) eventueel al met gewicht erbij!