Lieve dames, Zijn er misschien geïnteresseerden hierin? Ik zag dat alle oude topics hierover al gesloten waren. Lijkt me gezellig!
Gezellig! Ik stel voor dat iedereen zich voorstelt? Ik ben 20, verloofd, en in verwachting van ons tweede kindje (uitgerekend op 29/12) en onze dochter is 27 maanden oud. Ik hou erg van interieurstyling en diy’s we zoeken momenteel een nieuw huisje en ik hou me ook graag bezig met alles rondom opvoeding.
Hoi! Jonge mamma, leuk! En bijna weer mamma, je dochter is bijna even oud als mijn zoontje. Hier een oudere mamma Ik ben 37 en nu 8 weken zwanger van de 2e. Zoontje is nu 2 jaar en 4 maanden oud. Hij zal dus bijna 3 jaar zijn als baby geboren wordt. Ben zo benieuwd hoe hij dat gaat vinden. Woon sinds een paar maanden in Amsterdam en voel me al hartstikke thuis hier.
Jaa ik zie niet zoveel jonge moeders op deze website! Maar gelukkig stoor ik me er ook niet aan. Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Een broertje of zusje! Wat leuk mijn kleine meid is precies 2,5 rond mijn uitgerekende datum, ze is heel erg bezig met poppen verzorgen en knuffelt veel mijn buik, kusjes, ‘baby’ roepen.. Dus ik heb wel het idee dat ze begrijpt dat er echt een baby in zit! Ben benieuwd! Waar heb je hiervoor gewoond? Wij gaan misshien naar Almere verhuizen </3 vinden we best erg maar we willen toch liever een rustige omgeving waarin de kids kunnen buitenspelen zonder zorgen, veel ruimte etc. ipv. een apartement in zo’n drukke omgeving..
Ik zal me ook voorstellen! Ik ben 26, woon samen met mijn vriend en ons zoontje van 9 maanden woon niet in Amsterdam maar vlakbij Amstelveen. Ik hou ook van diy-en en ben een webshop aan het opzetten met geboortekaarten, posters etc.