Helemaal Ik woon zelf ook niet in Amsterdam haha, maar ik dacht dat omgeving Amsterdam wel "bekend" genoeg zou klinken
Hier ook een mama uit zaanstad! Bij mij ook hetzelfde verhaal.. Wel een cursus gehad maar geen contact gehouden.. Ik woon hier ook nog maar net 3,5 jaar dus ken erg weinig mensen! Zou wel erg leuk zijn om via deze manier andere mama's te leren kennen!
Leuk zo veel mensen!! Ik werk in Amsterdam en woon er 15/20min vandaan . Moeten we een whatsapp groep aanmaken of iets zodat het levendig blijft?
Oh edelherten dat vind ik wel een leuk idee. Of een facebook pagina? Bloemmm, hier ook een Wormer mama. Hoe oud is iedereen? Heb het idee dat ik een van de oudere ben, hahaha.
Leuk, het wordt echt een groepje zo. We kunnen idd wel een besloten "groep" ofzo aanmaken, maar liever geen whatsapp, want dat kan mijn telefoon helemaal niet. Wat is handig? Zal ik een besloten groep aanmaken hier op ZP? @Sabriena Als de 79 je bouwjaar is, ben je niet alleen hoor, in 't ouder zijn. Hier ook een 30+ mama.