Zelf ben ik een 18 jarige mommy to be, ruim 17 weken zwanger en over 3 weken weet ik eindelijk of het een prins of prinsesje wordt hihi. Woon in omgeving Amsterdam. Helaas ken ik niemand in mijn omgeving die zwanger is en ik mis best wel ervaringen/ tips delen en er gewoon lekker over te hebben. Iemand geintreseerd om een app groepje te beginnen? Laat het me weten.
Ik woon een aardig stukje fietsen bij Amsterdam vandaan *doet handen voor ogen* Ik woon in de buurt van Hoek van Holland, dus bij de kust/zee. Ik was 21 toen ik zwanger raakte van mijn dochter en 22 toen ik beviel van haar (ben nu 28!). Was dus redelijk jong, niet gepland en stond er vanaf 4 maanden zwangerschap al alleen voor. Maar prima gered! Als je wilt mag je wel een privé bericht sturen hoor! Gezellig
Ik wil ook wel mee doen! Ik ben 21 en heb een super lief zoontje Maar ik woon ook niet echt in de buurt.. Gelderland
Haha wat ver weg allemaal! Aangezien iedereen zo ver uit elkaar woont lijkt mij een groep app dan het beste idee? :-D
Ik ben ook 18! Lief zoontje van 4 maanden, en woon in Alkmaar ( halfuurtje van a'dam) maar groepsapp is leuk! Vind t altijd leuk om tips te delen en vooral te krijgen aangezien we in zo'n belangrijke fase zitten.. (Bijvoeding en Ja..... Nu al een opkomend tandje..)
Jaa leuk ben echt benieuwd na jullie ervaringen en is handig met tips enzo. Stuur maar jullie nummer in een prove bericht en dan maak ik t groepje aan!
Ik wil ook wel mee kletsen als dat mag 😊 hier nu 22 weken zwanger van tweeling alleen val ik misschien niet meer onder jonge mama's 24 jaar
Hallo, Hier 20 jaar toen ik ben bevallen van mijn mooie zoontje. Nu 21 en mijn kleine man is 6 maandjes !! �� ik zou ook wel graag in de app willen! Woon zelf helemaal niet in de buurt... Rheine (Duitsland �� maar kom wel elke 2 weken een weekendje naar noord Holland! (heemskerk , half uurtje van Amsterdam !) Groetjes !!
Hier 21 toen ik zwanger raakte en nu 22 en een lief prachtig zoontje van 2.5 maand! Ik stuur een pb voor m'n nr voor in de app. Als ie nog niet vol zit iig! Ik woon trouwens in Utrecht maar zit in A'dam op school (HvA) dus ben daar wel geregeld
Ik zou ook wel mee willen kletsen als dat mag! Ben net 21 geworden en 28 weken zwanger van een mooi princesje
Hoi! Ik ben 20 en bijna 10 weken zwanger. Door de pil heen, oops! Maar, na de schok, zijn we er toch wel heel blij mee! Graag kom ik ook in jullie app groepje! Als dat mag
Jaa! Leuk idee!! Ik stuur je een pb met mn nummer! O ja..ik was 20 toen ik zwanger was van de eerste en nu, zwanger van nummer 4 en 5, ben ik 25