het 20 tot 30 weken topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sydneys, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

misschien om ook een 20 tot 30 weken topic te openen? het laatste 10 weken topic loopt goed dus misschien is dit ook wel een leuk ideetje?

hoe gaat het met jullie? bij mij heel goed maar het babytje groeit snel.
    qua bewegingen was het een weekje rustig geweest in mn buik, ik voelde hem wel maar minder fel.
    nu de laatste 3 dagen is het helemaal terug, hij beweegt echt extreem nu, tot anderhalve week geleden voelde ik hem lichtjes boven mn navel maar nu schopt hij al tegen mn ribben aan en mn buik gaat helemaal op en af.

ik geniet van elke beweging, bij mn ribben voelt het raar aan, nog niet echt pijnlijk maar dan denk ik "ik moet nog 13 weken" wat zou dat dan gaan geven? ;)

en bij jullie?

2. tulip

tulip Niet meer actief

Hier wel een goed bewegend beebje, maar lang niet zoveel als grote zus. Wel een stuk grotere buik als toen. Verder voel ik mij prima, maar nu al 2 dagen last van een "zware" buik. Het voelt echt alsof tie dr afvalt. Heel gek.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

dat gevoel heb ik ook soms tulip maar ik denk niet zo fel als jij, misschien heb je veel vocht of vruchtwater?

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hey Meiden..

Hier groeit de kleine meid ook goed.. Voel haar meer bewegen als mijn 1e..Geniet nog steeds van elke beweging. Alleen ik moet elke keer zoveel plassen haha.

Verder gaat eigenlijk alles wel naar wens, ben alleen wel druk met werken etc. Maar kwa zwangerschap is het best allemaal te doen.

Zou wel willen dat indd die 13 weken snel voorbij vliegen :D!

5. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hier ook veel beweging :) Je ziet de kleine ook bewegen. Erg bijzonder!

Baby drukt wel ontzettend op mijn blaas, dus ik ben vaste klant van het toilet. S nachts moet ik er ook een aantal keer uit om te plassen. Paar dagen terug ben ik gewoon blijven liggen omdat ik geen zin had om op te staan en werd ik s nachts wakker met ontzettende buikkramp. Doen we dus niet meer!

Verder loop ik bij de fysio voor mijn rug. Anderen ook last van lage rugpijn?

Jullie het kamertje etc al klaar?

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja mijn rug is indd ook erg vervelend aan het doen :(.
    Wij zijn nog bezig met het kamertje, er moet nog behangen worden en dan spulletjes neerzetten.

7. tulip

tulip Niet meer actief

Ja geen idee, tis sinds een dag of 2 zo. Heb er nog een topic over geopend, misschien,herkennen anderen het ook.

8. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ik herken het zelf niet. Heb je er veel last van? Wellicht is een buikband een idee?

9. tulip

tulip Niet meer actief

Een echte buikband bedoel je,,niet zo'n sierding?? Ja misschien wel, tis nu sinds een dag of 2, echt alsof tie elk moment naar beneden kan vallen.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

tulip ben je de laatste dagen ook veel in gewicht bijgekomen? misschien vruchtwater? ik raad maar wat

11. tulip

tulip Niet meer actief

Haha, vruchtwater was vorige week met de 20 wekenecho normaal en ben nu 2 kilo aangekomen, niet zo gek veel denk. Bedankt voor het meedenken iig:)

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

ja ik raadde maar wat ;) altijd een kans dat het klopt he haha

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik denk eerlijk gezegd bandenpijn, dat kan een soort brandend/snijdend gevoel geven.. Succes in ieder geval meis !

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tulllip hopen dat snel betr aan gaat voelen..

Hier verrekte veel last aan de linkerkant van me venusheuvel/vagina. Een vreselijk snijdende brandende pijn.
    Kan ook moeilijk lopen en moet zeker niet teveel gaan doen..
    Zal dinsdag eens even bijde vk aangeven.

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Tullip, herken het wel. Voel me hier tegenwoordig hoogzwanger en bedenk dan...dit is nog niets aangezien de echte buik nog moet komen :) Ik heb wel een buikband, draag hem vooral bij boodschappen doen enzo maar zou hem wel vaker kunnen dragen. Ik heb een babybelt van anita, verkrijgbaar bij groene kruis winkels (rond de 40 euro) maar ook zat op MP, jij moet denk ik een S hebben

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

#16 sydneys, 29 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2012
    Hebben jullie dat ook soms dat je buik ontzettend jeukt?
    Volgens Google schijnt dat te komen omdat je buik te snel groeit voor je huid ofzoiets

Ik gebruik elke dag bio olie ik hoop dat het werkt en de striae wegblijven of dat het zoveel mogelijk beperkt blijft

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschapsclubs.

Deel Deze Pagina