Mama's omgeving Eindhoven

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Arevinol, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben sinds kort verhuisd naar Eindhoven en het lijkt me leuk om wat mama's in de buurt te leren kennen. Wie ook?!

2. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoihoi,
    voel je je al een beetje thuis? Ik woon niet in Eindhoven maar Helmond. Heb wel in Eindhoven gewoond.

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, mijn roots liggen hier, dus dat zit wel goed. Ik heb alleen zo'n 13 jaar 100km verderop gewoond, dus moet wel weer veel opnieuw opbouwen.
    Ik ben ook blij met mijn nieuwe huisje :)

4. Indlovu

Indlovu Lid

22 dec 2013
    82
    0
    0
    Hier een mama to be uit waalre, dus ook niet precies Eindhoven.. maar ik zou het ook super leuk vinden om mama's uit de omgeving te leren kennen!

5. Marretje8

Marretje8 Lid

25 aug 2014
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik woon nog niet zo lang in Veldhoven, geen Eindhoven, maar wel in de buurt ;) Ik zou het ook leuk vinden mama's in de buurt te leren kennen.

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    #6 Arevinol, 25 aug 2014
    Laatst bewerkt: 25 aug 2014
    Ik woon tegen Veldhoven aan ;)

Heb je kinderen, Marretje?

7. stroopwafel84

2 jul 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in eindhoven, nog geen kindje, maar zwanger van de eerste...

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb een dochter van 5. Haar vader en ik zijn net een paar maanden uit elkaar.
    Gisteren is ze begonnen op haar nieuwe school hier, erg spannend vond ze het. Maar ze had er wel heel erg zin in. Door de verhuizing had ze een week langer zomervakantie, dus ze was er wel weer aan toe. Gelukkig was ze gistermiddag erg enthousiast toen ik haar ophaalde ;)

9. Marretje8

Marretje8 Lid

25 aug 2014
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Arevinol, dan wonen we inderdaad niet zo ver van elkaar. We hebben een kindje, een zoontje van bijna drie met eigen willetje en veel praatjes, erg gezellig :)

Een verhuizing en ook nog een nieuwe school, dat zal inderdaad wel erg spannend zijn voor je dochtertje. Maar fijn dat ze er zin in heeft!

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hey dames, ik woon (ook) in Eindhoven. Ben hier niet opgegroeid en woon nog maar sinds een paar jaar in Brabant. Ik ken hier ook weinig andere mama's dus als het mag sluit ik me graag bij jullie aan :)

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    In welk deel van Eindhoven woon je Eline?
    Woon je hier vanwege werk?

12. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Nee niet vanwege werk maar dankzij mijn man ;) hij woonde hier al en ik ben na mijn studie bij hem ingetrokken. Het plan was om na een paar jaar weg te gaan, maar toch teveel hier opgebouwd (baan, vrienden) om weg te willen. Mag ik vragen wat voor jou de reden is geweest om terug te keren naar Eindhoven na je scheiding? En in welke regio woonde je eerst?

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik kom oorspronkelijk hier uit de buurt en we/ik wilde(n) al heel lang terug. Ik heb hiervoor in Noord Holland gewoond.
    Waar kom jij vandaan? En heb je in Eindhoven gestudeerd?

14. Niki2014

Niki2014 Bekend lid

21 apr 2014
    656
    163
    43
    Ik woon in Eindhoven en wil verhuizen naar Veldhoven, maar heb nog geen kinderen. Dit gaat niet heel lang meer duren, ben nu bijna 23 weken zwanger.

Als het goed is wil ik me ook wel aansluiten, al is de eerste nog in de maak ;)

15. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Als we een clubje hebben, kunnen we misschien naar een besloten deel? Dat vind ik iig wat prettiger om prive dingen in te zetten ;)

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Een besloten club vind ik ook prettiger :) weet jij hoe dat moet arevinol?
    Kan me ook goed voorstellen dat je weer terug wilde. Eindhoven is een leuke stad. Ik kom uit de randstad ven de sfeer in Brabant vind ik veel gemoedelijker. Ik heb hier niet gestudeerd, maar in Utrecht. Hoe vindt je dochtertje het om hier te wonen? En woont jouw familie ook in deze regio?

Leuk dat je ook mee komt kletsen niki! Heb je een fijne zwangerschap? En was de 20 weken echo goed gegaan?

17. Indlovu

Indlovu Lid

22 dec 2013
    82
    0
    0
    He wat leuk dat er weer een beetje leven hier is! Schijnbaar komen er niet veel mensen uit ehv en omstreken hier opt forum..
    Niki, wij schelen dan ook niet veel! Ik ben nu bijna 31 weken ^^
    Hoe was je 20 weken echo? En wil je graag weten wat het wordt of blijft het een verassing?
    Wij hebben vanavond de 3D echo, spannend!

Arevinol, bevalt school nogsteeds bij je kleine meisje?

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zal er vanavond even naar kijken, ben nu op het werk.
    Ja, school vindt ze nog steeds erg leuk. Gisteren was ze met 4 meisjes ergens thuis gaan spelen ;)

19. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Hoi dames,

Ik zou graag willen mee kletsen :)
    Ik kom uit oirschot, heb drie jaar in Eindhoven gewoond, maar woon sinds 3 maanden in Best :)
    Dus ben wel in de buurt gebleven... Ik kon alleen niet zo aarden in de 'grote' stad :)
    Nu zit in prima op m'n plek!

Ik heb een dochtertje, en die wordt volgende week vrijdag alweer 1!

20. Marretje8

Marretje8 Lid

25 aug 2014
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Even niet gekeken en een hoop nieuwe reacties, gezellig!

Ik vind een besloten forum ook een stuk fijner, daar zou ik me graag bij aansluiten :)

Deel Deze Pagina