Ha meiden, Ben benieuwd of er meiden zijn die bekend zijn met Herbalife en of Weight Watchers. Ik wil heel graag afvallen. Naar twijfel. Hoor over beiden positieve verhalen. Herbalife is niet goedkoop, en mag je ' s ochtends en 's middags alleen een shake. Ben ergens bang dat je dat snel zat bent. Maar aan de anderene kant, als het werkt. Weight Watchers is goedkoper en kan je zelf beslissen wat je eet (wel gezond natuurlijk haha). Groetjes Carola
Ik ben momenteel met weight watchers begin. Het gaat niet heel hard maar ik val wel af (0.5 kg per week ongeveer) Ik sport hier niet bij anders zou het vast sneller gaan. Persoonlijk ben ik geen fan van shakes e.d. Ik heb teveel mensen om me heen gezien die uiteindelijk weer zoveel zijn aangekomen na zo een dieeet. Fijne van WW is dat je gewoon echt alles mag eten en dit geheel zelf bepaald
Ik ben nu 26 weken bezig met weight watchers en ik ben 33,7 kilo kwijt. Dus ik ben overtuigd van de werking van ww! Ik ben van kledingmaat 48 naar 40/42 gegaan en bmi van 39,5 naar 28,4 Nog een kilo of tien te gaan maar dat moet helemaal goedkomen. En het mooiste van alles: ik heb geen dag honger gehad.
Ik heb ww gedaan omdat je er gezonde keuzes door leery maken. je moet je wel 100% voor geven en niet zo als ik nu het gewoon niet doen zBen er ooit 11 kg mee afgevallen. Shakes geloof ik niet en is moeilijk vol te houden.
Ik zou zeker voor WW gaan. Shakes en repen e.d werken misschien tijdelijk maar op den duur vervallen de meesten toch wel in hun oude eetpatroon. Zoiets houd je echt niet je hele leven vol, misschien wel even om genoeg af te vallen (en de meesten wellicht niet eens) maar daarna gaat het weer fout. Dat is bijna bij ieder dieet zo dat tal van beperkingen oplegt. WW is daarentegen meer een gezonder voedingspatroon aannemen dan echt een dieet. Je mag ook gewoon alles bij WW, er zijn geen "verboden" producten. Wel moet je dan e.e.a compenseren. Ik doe zelf geen WW, wel bij de diëtiste geweest die mij richtlijnen heeft aangegeven van wat ik wanneer zou kunnen eten/drinken. Dit komt volgens haar zo'n beetje neer op WW, alleen ik hoef niet steeds punten te tellen (dat laatste lijkt mij weer een nadeel van WW). Ik voel me hier heel prettig bij.
Ik zou geen crash diët aanraden (herbalife) en alhoewel mijn voorkeur ook niet naar WW uitgaat, lijkt me dat in dit geval sowieso een beter idee. Je krijgt een beter beeld van gezond eten, krijgt veel info, een fijne app om alles bij te houden en ga zo maar door.
Ik zou zeker voor WW gaan! WeightWatchers is een leefstijl. Je eet wat je wilt, en je leert al snel om goede, gezonde keuzes te maken. Ook als je je streefgewicht hebt bereikt, is het goed vol te houden omdat je inmiddels weet wat wel/niet kan. Je leefstijl is al zo aangepast dat je het daarna ook goed vol kan houden. Bij Herbalife is dat niet. Die shakes zijn niet te betalen. Daar wil je niet de rest van je leven mee doorgaan toch? En als je eenmaal je streefgewicht hebt bereikt..... wat ga je dan doen? Wat kan je dan eten i.p.v. die peperdure shakes? Daarom hoor ik vaak dat dames weer aankomen daarna.....