jeetje spoedkeizersnede.. hoe gaat het met je herstel? Schijnt best een flinke ingreep te zijn toch. Jammer dat borstvoeding niet lukte, maar gelukkig zijn er goede alternatieven! Helemaal niet erg toch?! is jouw dochtertje op tijd geboren? ik hoop zo dat die van mij eerder komt dus ik vraag iedereen wanneer die kleine zich liet zien... ben benieuwd.. lekker Vaddie, 4 weken vakantie! blijf je in het land of ga je lekker naar de sneeuw? dat ga ik wel missen dit jaar.. maar ja, krijg er een hummeltje voor terug! Ik heb in Breukelen gestudeerd, aan Nyenrode, en aangezien het eten daar niet altijd even super was gingen we vaak eten in Maarssen en naar de zonnebank daar dus ik ken het wel een bietje! Mag ik jullie gelijk even wat vragen? Mijn vriend is een spanjaard, dus wij willen ons ventje een spaanse naam geven. Nou was ik in het begin helemaal weg van de naam Dani, maar toen ik zag dat Daan een top 3 naam is ben ik daar van afgestapt want 2 Daan's en een Dani in de klas is stom, en Dani zal af en toe afgekort worden tot Daan. Toen heeft eigenlijk de rest vd zwangerschap de naam Rafael vast gestaan, helemaal overtuigd, tot mijn vriend gister ineens tussen neus en lippen door zegt: of toch Dani? dus nu ben ik helemaal in de war.. het was dus onze eerste keuze, maar door de populariteit van Daan komen te vervallen, daarnaast vind ik het als hij 30 is misschien niet zo'n leuke naam meer. Daarnaast ben ik helemaal gewend aan Rafael, leuk voor een klein knulletje, stoer voor iets groter en netjes voor later, maar ben dus nu weer aan het twijfelen gebracht, wat vinden jullie en waarom? alvast bedankt!
Rafael vind ik echt een hele stoere naam!!!!Ja wachten duurt dan lang he de laatste weken/dagen op je kleine!! Hoop voor je dat het niet lang meer op zich laat wachten!!!
nou dan is het duidelijk hoor, in het namentopic heb ik ook alleen maar 'Rafael' geadviseerd gekregen! dank je! ja wachten duurt lang, hij mag van mij echt komen hoor, los van dat ik benieuwd ben naar hem en de bevalling, ben ik het ook gewoon zat..
Haha..dat was ik ook toen! Maaike is met 40 weken en 7 dgn geboren! En die weeen zijn opgewekt, dus wie weet hoe lang ik anders nog had moeten wachten! Zeker na de uitgerekende datum...oh..en zo nieuwsgierig naar je kind..hoop dat je gauw je zoontje in je armen mag sluiten!!
Hier ook omgeving Gouda mama. Waddinxveen om precies te zijn hihi. Ennuh, hoi vlaflip (is een oud klasgenootje van me hihi)
Welkom Lelliebel!! Wat grappig!Zo kom je elkaar mog es tegen!! Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Gaaf dat je al 2 echo's hebt gehad en fijn dat alles goed was!
whaha true, weliswaar toen ik nog niet uit omgeving gouda kwam. iemand ervaringen met de cursussen hier in de buurt??
Hihi wil mijn bevallingsverhaal best vertellen hoor ; Hier is de bevalling niet volgens planning gegaan... Ik heb 2 dagen last gehad van weeen, het zette maar niet door dus bijna 2 nachten ook niet goed geslapen. De nacht van 29 op 30 november zo erg veel pijn (kwam ook om de 4 min) dus hebben we de vk gebeld. Die is toen gekomen en ik had heel weinig ontsluiting... afwachten dus maar!... na wat uren later nog steeds weinig verandering en heeft ze mijn vliezen gebroken... Ik had erg veel pijn dus besloten we maar vast naar zkh te gaan. Daar aangekomen zagen we nog steeds geen vordering... heb toen besloten om een ruggenprik te nemen omdat ik het gewoon echt niet meer trok.. WOW wat een opluchting was dit!!! Toen meteen aan de weeenopwekkers gezeten... maar helaas... mijn ontsluiting bleeft hangen op 7 cm... Kleine aan de ctg-scan en daar zagen ze op dat haar hartje steeds naar beneden ging... Geen risico en dus meteen naar de OK voor een spoed keizersnede! Heftig hoor! Kleine was snel geboren, maar bleek een infectie te hebben (had in vruchtwater gepoept)... we moesten dus sowieso een paar dagen in het zkh blijven en ik helaas zonder mijn kleintje, want die lag boven op de kinderafdeling Uiteindelijk na wat antibiotica is ze er goed vanaf gekomen en zijn we sinds 5dec lekker thuis! Ze is trouwens geboren met 40 weken en 6 dagen!
wow wat heftig zeg! Fijn dat nu alles goed is, en het gezinnetje lekker thuis van elkaar kan genieten! @madliefje, ik ben nog niet aan het bevallen, ik dacht even dat het zondag begon, had onwijze steken in mn buik, en veel harde buiken.. die heb ik nog steeds maar er gebeurd verder niets, morgen ga ik wel even aan de vk vragen of ze even kan kijken of er wat is gebeurd!
Miss T wat hefitg zeg!! Fijn dat jullie nu lekker thuis en bij elkaar zijn!!! Geniet er maar van en rust veel uit! Zon keizersnee is ook niet niks toch! @ Beeps misschien een voorbode...
Joho we zijn er nog hoor!! hier iig wel, momenteel bijna hele dagen thuis. dus alle tijd om te kletsen!!
Hoi!! Ja met de kleine gaat alles goed, alleen wil mijn lichaam niet echt meer. Kan met me buikspieren bijna niks meer, en af en toe spelen me bekken ook op, wil niet klagen hoor!! Kunnen jullie je een beetjr vervoeren in de sneeuw??
Ik ben er ook nog. Ben echter weinig online omdat ik vakantie heb. Hahaha. Is echt geen geintje. Werk normaal de hele dag achter een pc en heb dan thuis over op mijn werk. Thuis zit ik minder achter de pc en heb ik veel meer andere dingen te doen tijdens mijn vakantie. En heb helaas ook al 2x in de afgelopen twee weken flinke buikgriep gehad. Nu officieel geen pil meer. Al aan het klussen geweest. Vriend dacht dat het wel raak kon zijn. Hem maar even uitgelegd hoe het werkt. Mogelijk ei rond 1 januari dus tegen die tijd maar extra klussen en dan duimen. Hier is wel te rijden. In de wijken ligt er nog flink wat sneeuw maar op de grotere wegen zijn nu wel schoon.
nouw ja klinkt wel logisch, dat als je vakantie hebt, je toch minder acxhter computer zit!! Spannend hoor gestopt met pil, wanneer mag je dan testen?/ ja rotsneeuw voel me echt ingepakt in me eigen huis.!!
@Vlaflip testen voor ovu bedoel je? Daar begin ik voorlopig niet aan. Ga voorlopig even uit van een standaard cyclus en willen dus gaan klussen op vermoedelijke dag 12, 14, 16, 18 en dan wachten op ongi. (of niet) Paar zit pas op dag 6 Ronde 1 Mag van mezelf voorlopig geen testen in huis halen. Vriend vind uberhaupt dat ik er te veel mee bezig ben. (is ook wel een beetje zo) Heb een hele stapel boeken gehaald in de bieb over zwanger worden. (zelf uitleen, dus niemand ziet wat ik leen, erg groot voordeel)
Hoi Dames, Gezellig een Gouda mama clubje. Ik kom uit Stolwijk en wij hebben een prachtig dochtertje van 13 maanden oud.