Ze loopt sinds een paar dagen aan 1 handje mee, en ze zegt papa en mama, en aai en een soortje van lief hahaha. En jou dochtertje?
Nou, die wil nog niet lopen...ze loopt aan onze beiden handen, maar vaak laat ze zich gewoon weer zakken! Ze zegt papa, mama, Teigetje en knorretje op haar manier(zijn haar knuffels) Ti-ta en dag. Maar het varieert nog wel es. Ze is veel met klanken bezig!
Goedemorgen iedereen. Mijn dag is zeer vroeg begonnen. Vriend had kerstontbijt en ik ben zo'n debiel die tegelijk met hem opstaat. Dus we stonden om 5,15 naast ons bed. Hij ging naar zijn ontbijt en ik ben maar extra vroeg begonnen aan mijn planning voor vandaag. Beestjes zijn al verzorgt en nu bezig de was op te vouwen. Straks de kerstboodschappen doen en wat poetsen. Vanavond sporten met een vriendin ipv morgen want haar kinderen zijn vrij. Hier nog weinig last van het ontpillen, behalve een verhoogd libido.
middag!! @vaddie, whaha erg he, ik word elke ochtend wakker van mijn vriend, en dan roept me blaas tog echt dat ik eruit moet, dus regelmatig voor 6en wakker.. echt een ramp. hier een rustig dagje, voor het eerst bij mensendieck geweest, weet alleen nog niet zo goed wat ik ervan meot vinden
Hoi allemaal! Wat een gezellig clubje Ik kom ook uit W'veen! lijkt me leuk om mee te kletsen @belliebel, waar woon je in w'veen misschien wonen we wel heel dicht bij elkaar haha @madeliefje1987,wauw gefeliciteerd zeg!! Zijn een aantal van jullie ook in het Groene hart zk bevallen?
Welkom Snoopy!! Ja, ik ben in GHZ bevallen! De verpleging is er super..maar de tijdens de bevalling was het een beetje een rommeltje en we hadden een hele chago verpleegkundige bij de bevalling! Hoe is jouw ervaring?
Madeliefje wat gaaf! GEFELICITEERD. Hoe voel je je? Snoopy, gezellig dat je meekletst. En in W'veen werk ik hihi.
Ook ik ben in het GHZ bevallen, en de bevalling was wel goed geregeld, alleen het verblijf erna vond ik niet goed. Ons meisje lag op de couveuse/ kinderafdeling, en ik heb eigenlijk de eerste 2 dagen alleen maar op mijn benen gestaan, en hebben ze eigenlijk geen controles bij mij gedaan. Ook was er eigenlijk geen tijd om mij te helpen met de BV, dus ik hoop dat ik bij een volgende bevalling snel naar huis mag..... Verder waren het wel lieve meiden hoor.!
@Madeliefje,thx!! Mijn ervaring in het GHZ is op zich wel goed, was van plan om thuis te bevallen maar aangezien mijn vliezen met 36 weken spontaan waren gebroken moest ik in het zh bevallen. Maar de verpleging was idd erg goed alleen het nadeel vond ik dat je vanwege wisselende diensten zoveel verschillende verpleegkundigen had maar dat is logisch en heb je natuurlijk overal. @Lara, ik werk er ook haha wat doe je voor werk? Jammer dat ze zorg na je bevalling wat minder was, hopelijk volgende keer idd beter!
@ Lara voel me tot nu goed!! Kan me echt niks bij voorstellen dat er nu celletjes zich aan het verdelen zijn... Ik heb juist hele fijne ervaring met de verpleging erna...echte schatjes!Lag er een week later nl. ook vanwege galstenen..alleen dan voel je je al wel lang geleden moeder (terwijl het was nog maar een week) Lag op zaal met net bevallen moeders die midden in de nacht werden bijgereden..dat vond ik een groot nadeel! @ Snoopy ja vond de wisselende diensten ook jammer, maar we hadden ook eerst een piepklein kamertje (niet bedoeld om te bevallen) en ze hadden geen tijd om je te helpen om de weeen op te vangen (die wel binnen 30 seconden weer kwamen)
Snoopy, ik werk in de logistiek Wat zal je geschrokken zijn zeg dat je vliezen al zo vroeg gebroken waren. Mocht je dochtertje al snel mee naar huis?
Ja!! Mag ik eerlijk zijn...bij ons was Marjolein wel alerter...ze zijn nu uit elkaar he! Ik ga dus nu naar Marjoleins praktijk. Maar een ander kan net een andere ervaring hebben hoor! Jenneke is heel aardig en schijnt ook leuker te zijn tijdens de bevalling (wat ik dus niet weet) Maar Jenneke was te lax, waardoor het fout had kunnen aflopen.