Mama's omgeving Gouda

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Madeliefje1987, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linde90

linde90 Niet meer actief

hihihi, ik vond jenneke wel liever dan marjolein.
    Allebei even goed hoor, Marjolein heeft mij eigenlijk de hele zwangerschap begeleid, en Jenneke heeft de bevalling gedaan.
    Ik was heel blij met haar, ze heeft mij er echt doorheen gesleept.!!

Maar wel rot dat ze bij jou dan te laks was, als je nu de keuze hebt moet je dan inderdaad voor marjolein gaan als dat beter voelt.

Wel gaaf hoor dat je weer zwanger bent, en al best snel toch?
    Heb je al veel symptomen?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Lara,ja het was zeker schrikken. Mijn verlof was net 2 dagen begonnen en we hadden die avond het bed op klossen gezet en ik had het ledikantje opgemaakt (alsof we het aanvoelde;)) en die nacht braken dus mijn vliezen. Ik zei nog tegen de verloskundige dat ik er nog helemaal niet klaar voor was, en zij zei nou zo te zien zijn jullie er al helemaal klaar voor hoor, ze doelde op het kamertje dat af was. Maar ik was er in mijn koppie nog niet echt klaar voor ik had een heerlijke zwangerschap zonder kwaaltjes en dus ook totaal geen tekenen dat ik eerder zou bevallen. Maar toen ze er eenmaal was, was ik super blij!:) ben een dag later bevallen en weer een dag later mochten we al naar huis. Ze deed het gelukkig super goed en ook de bv ging prima. Thuis had ze nog wel wat moeite met zichzelf warm houden en zag het er naar uit dat ze misschien toch nog in de couveuse zou moeten,maar nadat we door hadden dat we dan het beste konden buidelen ging het gauw beter;)
    Jij ook voor de 2e zie ik:)

@Madeliefje,thx ik doe aan digiscrappen (zie site van mijn dochtertje) Hoe oud is je dochtertje?

Wat leuk dat jullie dezelfde verloskundigen hadden:D

3. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    heej madeliefje, echt SUPER gefeliciteerd, lekker van genieten nu....

welke praktijk is dat dan van jullie verloskundigen??

nu nogmaals de vraag, wil cursus doen, maar weet niet of het egt nuttig is en welke zal ik dan doen..........

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat geloof ik wel dat Jenneke heel fijn is tijdens de bevalling. Maar ga liever voor degene die er boven op zit! EN het leuke is, we kunnen nu ook savonds erheen op controle..kan manlief ook es mee!

Ja ben in de 3de ronde zwanger! Echt, durfde het niet te geloven. Manlief dacht het al..hij zei deze ronde voor het eerst elke keer dat ik zwanger was..gek dat hij toch iets anders aan me merkt, wat ik nog geens eens door heb. Mijn ogen straalden anders zei hij. Ik heb trekkend gevoel in me borsten (alsof ze aan het opzetten zijn) en weinig eetlust. Ben niet zo lekker door spanning, maar toch ook al van de zwangerschap merk ik. Zit veel sneller vol. En..kreeg trek in gezonde dingen (broodje gezond) Dat was bij Maaike ook zo, boterhammen met kaas en tomaat..vooral savonds. Gezonde trek is wel beter..geen neiging om te snoepen.

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ vlaflip Heb samen bevallen gedaan..was wel een leuke cursus..voelde me er zekerder door. Heb enkel alleen wat aan het persen gehad. Had geen persdrang en wist door de cursus hoe je moet persen en in een halfuur is me dochter geboren...en we waren 1 avond in de week ermee bezig..had je over praktische dingen als: wie knipt de navelstreng door, mogen de ouders het al weten als het geboren is via ks, wil jezelf of manlief de baby opvangen als het geboren is (indien mogelijk) etc.

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hebben jullie leuke kerstdagen gehad meiden?;)

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja hoor!! EN jij?

8. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ik ook wel, ondanks dat er geen kleintje in de wieg lag, wat we toch echt wel hadden verwacht!

En jij?

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend Beeps...echt afwachten dus!!

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Spannend Beebs,
    Rommeld er nog niets?

Hier wel fijne feestdagen gehad, iets anders als gepland maar wel fijn.
    Nu lekker een weekje vrij met z'n 3tjes

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook een leuke kerst gehad. Morgen mijn theoretische ei. Dus flink aan het klussen. :)

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mooi zo! Ja hier was het ook gezellig hoor:D 1e kerstdag zijn we naar mijn ouders geweest en 2e kerstdag naar mn schoonouders;)

@beeps,spannend hoor!!!

@vaddie, hihi idd aan de klus jij!:D

13. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    heejz,

ja hier ook wel lekker eigenlijk te druk mja, nu weer lekker bijkomen.

Is je kindje er al beeps?

Gr marije

14. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Neeeeeeeeeee, mijn kindje is er nog steeds niet.. begin me steeds meer zorgen te maken, want te lang overtijd lopen schijnt gevaarlijk voor de baby te zijn.. bah ik hoop dat hij gauw komt!

@ Vaddie: haha volop aan de klus, spannende tijden zijn dat! en dan over 2 weekjes testen leuk leuk! succes ermee en genieten he ..hihi

15. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    @beeps nog niet teveel zorgen maken hoor, je bent pas 2 dagen overtijd, kan nog wel ffies blijven zitten, als ze het niet vertrouwen gaan ze 'het' echt wel halen hoor:D
    misschien je lekker bezig houden met de bekende trucjes om de bevakking 'op gang te helpen'

sterkte!!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Balen Beeps dat je kleintje het nog zo lekker heeft bij jou van binnen! Probeer je zelf af te leiden..hoe lastig dat ook is!

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sterkte Beebs.
    Denk dat ze echt wel goed in de gaten houden dat het goed gaat met jou en de baby.
    Mijn zusje is ook twee weken te laat geboren en die mankeerd niks. (toen ook niet)

Klussen is idd leuk. Heb mezelf voorgenomen dat als ik over 3 weken niet ongi ik een test mag halen.

18. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ja jullie hebben gelijk, maar toch.. hij wordt nog elke dag ietsje groter.. en droger.. maar ja we zien wel.

Ik ben druk met de trap op en af rennen, met ananashart in mn bekkie (echt waar!) en ik 'klus' ook nog omdat ze zeggen dat dat ook helpt, maar niets van dat alles! zucht..

Spannend Vaddie, ben benieuwd over 3 weekjes!

19. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    nog even volhouden Beeps!!! uiteindelijk zla het het waard zijn, allen kleertjes al minstens 10x opnieuw opgevouwen en neergelegd enzo..

en anders gewoon lekker hier blijven kletsen

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Beeps..al iets gebeurd??

Deel Deze Pagina