Ik ben op zoek naar andere mama's in de omgeving van Nijmegen/Arnhem, het liefst ook uitgerekend in juni of juli. Ik zou het erg leuk vinden om ervaringen te kunnen delen met een clubje vrouwen die hetzelfde meemaken!
Ja hier, ik ben 16 weken zwanger en eind juni uitgeteld! Woon in de buurt van Arnhem/Nijmegen. Weten jullie nog leuke babywinkels in de omgeving? Ben al bij babypark Kesteren geweest, babydump Veenendaal en prenatal ect natuurlijk
Ik kom uit Nijmegen maar ben in april uitgerekend... Er zit in Nijmegen wel een leuke positie kleding winkel: Belly-b
Oh gezellig! Ik schuim vooral marktplaats en ebay af naar aanbiedingen.. Heb niet echt de financiën om veel nieuw te kopen. Al eens over de grens gekeken? In Kleve schijnt ook een hoop te zijn en wel een stukje goedkoper. Zal mijn zus eens vragen. Die woont daar en ze is nu ook in verwachting van de tweede, uitgerekend eind Maart.
gefeliciteerd meiden! Ik ben al stukje verder, maar woon ook omgeving nijmegen. Babydump eindhoven is vele malen groter er leuker vond ik. Bij de babyone in Kleve heb ik de hemeltjes voor de bedjes gekocht, waren daar vele malen goedkoper. Op kinderwagens etc viel het prijsverschil wel mee of helemaal niet. Verder heb je in beuningen kidsroom maar let op veel spullen zijn hier dubbel de prijs dan babydump. Had namelijk twee hemelstangen van het merk Jolein voor 35 euro samen. Bij kidsroom waren ze 37,5 per stuk voor exact dezelfde!! succes met de zwangerschap! oh ja mocht je dan richting eindhoven gaan, dan kun je ook prenatal den Bosch meepakken, mooie winkel!
Bij Van Asten in Tilburg hebben ze ook leuke dingen. Ook vaak acties waarbij je veel geld kan besparen. Verder hebben we ook best veel dingen van mp. Wordt op den duur een verslaving om daar te snuffelen haha
Hoi! Ik ben eind juli uitgerekend van ons 1e kindje. Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen in! Lijkt mij ook leuk a.s. mama's te leren kennen!