Hallo allemaal, Graag zou ik wat ervaringsverhalen willen horen over het vliegen met een baby van 4 maanden. Wij gaan met de kerst naar tenerife maar zie eigenlijk best wel tegen de vliegreis op. Als ze maar geen last krijgt van haar oortjes etc. Hebben jullie misschien handige tips! Ik hoor het graag.
Hoi, Wij hebben met onze zoon gevlogen toen hij 6 maanden oud was. Hij heeft toen het grootste gedeelte van de reis geslapen en verder wat gespeeld. Is dus handig als je wat te spelen mee neemt ! Tijdens het opstijgen en dalen dronk hij een flesje tegen de oorpijn, vooral de daling kan lastig zijn. Houd er ook rekening mee dat er vertragingen kunnen zijn ! Maak je verder maar niet teveel zorgen, het gaat vast goed ! Groetjes Risa
Hier ook 2 uur gevlogen toen mijn dochter 2 maanden oud was. Niks aan de hand. Ze sliep eigenlijk de hele reis en had niks door. Met 10 maanden weer 2 uur gevlogen. Weer niks aan het handje. Ook geen last van haar oren door de druk. Ik vond eigenlijk het hele circus voor het vliegen meer een gedoe dat het vliegen zelf. Vond het wel lastig om met een zwaar bepakte kinderwagen door Schiphol te moeten sjeesen. Ik zou zeggen goede reis en veel plezier
Meiden dat doet me goed te lezen haha, idd aan de vertraging had ik ook al gedacht als ik voor de kleine meid maar genoeg te drinken bij me heb. Bedankt voor de tips