(Aanstaande) mama's uit provincie Utrecht?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Koningsgezin, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hallo,

Zijn hier ook (aanstaande) mama's uit provincie Utrecht? Lijkt mij leuk en gezellig om hierover een clubje op te richten en te kletsen over van alles en nog wat.

Ik bijt het spits af.

Ik ben KG, 27 jaar en woon sinds februari 2009 samen met vriendlief in Nieuwegein. Inmiddels hebben wij 2 kinderen, een zoon van 3 en dochterlief is 16 maanden.

Wie volgt?:)

Groetjes KG

2. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Leuk!

Ik ben Sara x en 25 jaar, getrouwd in juni 2011 en sinds november trotse moeder van een zoontje..:)

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ah, gelukkig, ben niet de enigste uit provincie Utrecht;) Waar woon je in Utrecht?

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik 33 jaar met 5 kids wonen in Amersfoort.

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik ben moeder van 2 kids woon in montfoort

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dan woon je echt dicht bij mij. Ik woon in Woerden :D.

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    inderdaad lekker dichtbij elkaar hahaha.

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik zie dat je oudste bijna naar school gaat spannend hoor.

9. Amethist

Om me nog even netje voor te stellen:

Amethist ;), 32 jaar, uit Woerden dus. Ik heb een dochter die in april 4 wordt en een zoontje van ruim 2,5 (juni 2011).

De oudste gaat idd bijna naar school. Ze heeft een onwikkelings- en spraaktaalachterstand dus ze zal naar een ZMLK-school (cluster 3) in Utrecht gaan. Aankomende 2 weken gaan we scholen bezoeken. Extra spannend dus, want ze zit helemaal in Utrecht en zal met een busje worden gehaald en gebracht.

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    zo dat is zeker spannend zeg hoe komt ze aan deze achter stand als ik vragen mag?
    Is het zo dat ze op zulke scholen altijd gehaald en gebracht worden?

Werken jullie allemaal of zijn jullie thuis?
    Ik werk 28 uur als kinderverpeegkundige daarnaast ben ik gastouder.

11. Amethist

We weten (nog) niet hoe ze aan die achterstanden komt. Ze heeft recent 2 EEG's gehad, 1 normale en 1 na slaapdeprivatie. Daaruit zijn geen bijzonderheden naar voren gekomen. DNA-onderzoek en metabolenonderzoek is ook gedaan en ook niks afwijkends aangetroffen. We lopen nu bij een hele fijne neuroloog van het Antonius in Nieuwegein die ook een poli heeft opgezet i.s.m. een kinderarts van het Antonius speciaal voor kinderen zoals onze dochter. Daar gaat ze als het goed is ook naar toe, maar hoe en wat verder is nog even afwachten. Donderdag krijgt ze eerst een oogonderzoek, gewoon voor de zekerheid om uit te sluiten dat dat er iets mee te maken zou kunnen hebben.

We zouden haar ook kunnen brengen en halen van en naar school, maar dat is qua werktijden echt niet te doen. Mijn man werkt fulltime, op dins en woe haalt hij onze dochter op bij de opvang (ook in Utrecht), de overige dagen werkt hij dan wat langer om uren te compenseren. Ik werk 3 dagen per week bij een advocatenkantoor in Woerden als juridisch secretaresse.

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    goh wat spannend allemaal. Lijkt me lastig dat je niet weet waar het vandaan komt en dus ook niet goed weet wat je kan verwachten in de toekomst.

13. Amethist

Ja, dat is eigenlijk het lastigste, dat je geen idee hebt wat je kunt verwachten voor de toekomst... Maar goed, verder is het een heerlijk grietje. Een pittig ding, met een zeer duidelijke eigen wil die zich niets zomaar op laat leggen, dus die gaat er sowieso wel komen in het leven ;):D.

14. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    Super fijn toch dat het zo een top meissie is.
    Ik ben ook echt super blij met mijn kinderen. Ik ben dus sinds eind vorig jaar gastouder ook omdat ik het fijn vind bij mijn eigen kinderen te zijn maar ik vind de ontwikkeling van kinderen ook echt interessant.
    Mijn oudste en mijn jongste zijn echt zo verschillend. m(oudste) was als baby heel rustig en af tastend T (mijn jongste) doet echt alles wat niet mag zeg maar en gilt als hem iets word verboden. Lijkt ook nergens bang voor.

Deel Deze Pagina