Mama's omgeving Woerden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pauline82, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pauline82

Pauline82 Lid

1 jun 2013
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi,

zijn er moeders uit Woerden en omgeving die het leuk vinden om te mailen/kletsen? Ik ben 31 jaar en heb een dochtertje van bijna vijf maanden.

Groetjes, Pauline

2. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hoi Pauline,

Ik ben ook een moeder uit Woerden :)
    Mijn zoontje is 5 weekjes en ben zelf 27.
    Leuk om meer moeders uit Woerden te leren kennen!

Groetjes, Ilse

3. Pauline82

Pauline82 Lid

1 jun 2013
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Leuk Ilse, gaat het goed met je zoontje?
    Zijn er nog meer moeders uit Woerden, Kamerik, Harmelen en omgeving?

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wat leuk! Ik kom ook uit Woerden! Ik kan wel wat leuke contacten in de buurt gebruiken.

Ik heb een dochter van 3 (april 2010) en een zoontje van 2 (juni 2011). Ik ben bijna 13,5 jaar samen met mijn man, waarvan bijna 5 jaar getrouwd. Ik kom oorspronkelijk uit Kamerik en mijn man uit Oudewater. En ik werk 24 uur p/w als secretaresse in Woerden. Ideaal!

EDIT: Ik ben 31...nog net...

5. Pauline82

Pauline82 Lid

1 jun 2013
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Leuk, Amethist!
    Mijn vriend en ik zijn ook al zo'n 13 jaar samen. Gek he, als je het zo opschrijft klinkt het ineens heel lang.
    Ik woon zelf niet in Woerden, maar in Harmelen. Hoe lang woon jij nu in Woerden? Bevalt het?

6. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR

Hier alles wel okey met de kleine, hoe gaat het met jouw dochtertje en met jou?

Groetjes!

7. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Leuk! Hier hetzelfde hoor! Ik woon inmiddels 4 jaar samen met mijn vriend in Woerden, maar nog geen leuke contacten gemaakt. Wat leuk een jongen en een meid! Gaat alles goed?
    Zeker ideaal om ook in Woerden te werken! Ik werk zelf als persoonlijk begeleider in Nieuwveen, ook nog prima in de buurt..

Groetjes!

8. Amethist

@ Pauline: We wonen nu 9 jaar in Woerden, bevalt prima. We wonen op loopafstand van het centrum, dus dat is echt ideaal. Ik heb altijd geroepen nooit meer in Kamerik te willen wonen, maar van de week was ik even op de fiets met de kinderen naar mijn vader en stiefmoeder (die wonen in Kamerik, net als mijn moeder) en toen drongen de voordelen van wonen in een dorp toch wel tot me door. Kinderen kunnen gewoon lekker buiten spelen zonder dat je bang hoeft te zijn dat ze met verkeerde lui in aanraking komen en er is ook gewoon meer rust om veilig buiten te spelen. Maar goed, we hebben een koophuis en verkopen is echt geen optie gezien de restschuld die we dan zullen overhouden. Dus we blijven maar gewoon in Woerden.
    Kom je zelf ook uit Harmelen?

@ Ilse: Nieuwveen...daar rijden wij volgens mij altijd doorheen als we naar het strand in Noordwijkerhout rijden.
    Waar kom je zelf vandaan? Komt je vriend uit Woerden? Welke wijk woon je? Zo...excuus voor dit kruisverhoor ;).

9. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    @ Ilse: Nieuwveen...daar rijden wij volgens mij altijd doorheen als we naar het strand in Noordwijkerhout rijden.
    Waar kom je zelf vandaan? Komt je vriend uit Woerden? Welke wijk woon je? Zo...excuus voor dit kruisverhoor ;).[/QUOTE]

Klopt, daar rijden wij ook doorheen als we naar Noordwijk gaan!
    Ik kom zelf oorspronkelijk uit Waddinxveen en mijn vriend uit Wilnis. Allebei geen officiele Woerdenaren dus! Maar bevalt me eigenlijk wel hier. Alles zit op loop of fietsafstand en alles zit ook wel in de buurt qua uitvalswegen. Al snap ik inderdaad ook de voordelen van een dorp! Maar dat merk ik pas nu ik een kleine heb en je gaat nadenken over later...
    Wij wonen in Molenvliet en jullie? Las dat je dichtbij het centrum woont!

10. Amethist

Wij wonen in de vogelbuurt, vlakbij het zwembad en het exercitieveld. Echt een perfecte plek.

11. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Dat is zeker ideaal! Ik moet eerlijk toegeven dat ik in deze 4 jaar nog nooit in het zwembad ben geweest... Is het er leuk? Zodra het kan, wil ik namelijk erg graag gaam zwemmen met mijn zoontje.
    Op exercitieveld is altijd een hoop te doen! Nu ook weer denk ik met de vakantieweek?

12. Amethist

Uhm...nee, het zwembad is geen fluit aan. Breukelen is leuker, maar dan moet je natuurlijk wel de beschikking over een auto hebben. Overigens is het babyzwemmen in Woerden wel prima hoor, heb ik ook met mijn dochter gedaan toentertijd.

Je het is nu Woerdense VakantieWeek, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet echt een idee heb van wat er te doen is. Ik heb niet zoveel met de WVW, ik ging er vroeger ook nooit heen.

Woon je aan de kant van het winkelcentrum, of aan de "boten"-kant?

13. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Kikkerfort! Daar gingen wij voor en in mijn zwangerschap heen. Dat is inderdaad een leuk zwembad. Dan ga ik hier gewoon alleen voor het babyzwemmen en daarna naar Breukelen, zodra hij wat ouder is.

Ik ben ook nog nooit geweest hoor! Geen idee hoe het allemaal gaat en wat er te doen is. Het fietsen van vandaag over een smalle plank had me nog wel leuk geleken, maar hadden andere plannen.

We wonen vlakbij de Maranathakerk, dus tussen de Gamma en centrum Molenvliet in.

14. Amethist

Oh ja, daar in Molenvliet. Wij hebben ook een paar jaar in Molenvliet gewoond voor we dit huis kochten.

15. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Waar hebben jullie gewoond? En al lang weg uit deze buurt?
    Wij zitten op zich prima hier, maar niet voor de lange termijn. Wij hebben namelijk nu een huurhuis en het is niet heel erg groot. Het wordt dus tijd voor wat anders, maar nog geen huis naar onze wensen kunnen vinden.

16. Amethist

Wij woonden op Wederikveld in een appartementje met 1 slaapkamer. Was erg klein, maar we hebben het er superleuk gehad. Nu hebben we gewoon een eengezinswoning met 3 slaapkamers en een zolder. Eigenlijk nog maar 2 slaapkamers, want we zijn van de kleinste slaapkamer een badkamer aan het maken. We slapen nu zelf op zolder. We wonen hier nu 6 jaar.

17. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Dat is hier vlak achter..
    Gek, maar vaak hebben de meest kleine huisjes wel het meeste karakter vind ik! Ik heb zelf een tijdje samen met mn moeder op een klein flatje gewoond (voor mijn relatie) en dat was ook supergezellig. In dit huis lijkt het wel of we er niet de gezellige sfeer in kunnen brengen die ik wel zou willen..
    Heerlijk een zolder! Dat missen wij hier, zijn maar 2 lagen.
    Veel werk zeker om een badkamer te maken? Oude was niet (meer) maar wens?

18. Amethist

De oude badkamer (die we nu dus nog gewoon gebruiken) is echt heul klein (1.20mx2.00m). We vonden het zonde van het geld om die badkamer op te knappen, dus vandaar dat we ervoor hebben gekozen om een hele nieuwe te maken.

Ons huis is niet echt groot hoor, gewoon...gewoon. Huiskamer is ca. 24 m2. Vergeleken bij al die nieuwbouwhuizen hebben wij echt een ieniemini huis, maar ik vind ons huis wel knus. Jammer alleen dat we zo ongeveer in het speelgoed wonen, hahaha.

Huis van onze buurvrouw stond te koop, voor weinig, maar is inmiddels verkocht. Ben benieuwd naar de nieuwe buren.

19. Amethist

Jij hebt nog lekker verlof denk ik?

20. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ook wel weer ideaal, want nu kan je het wel helemaal aanpakken en er echt iets nieuws van maken! Gaan jullie dan de badkamer van nu bij de nieuwe betrekken?

Nieuwbouwhuizen worden volgens mij ook steeds groter, de prijzen helaas ook!
    Haha, ja dat speelgoed... Dat hebben we hier nu nog allemaal opgeborgen liggen. Als dat straks op de grond komt voor het spelen hebben we weinig ruimte meer ;)
    Met verjaardagen en feestdagen is dat ook wel hetgeen wat ze het meeste krijgen he?
    Oh spannend dus even! Hopen dat het een jong stel/ persoon is.. Is altijd handig voor de sociale contacten!

Ik heb nu inderdaad nog verlof, ga in oktober weer beginnen. Ben erg benieuwd hoe dat zal zijn..

Deel Deze Pagina