Hallo dames het is eigelijk al een hele poos geleden dat ik hier mee heb gepraat maar ik vraag nu eigelijk een beetje hulp aan de dames die ook een verkeerde uitslag hadden met de bevolkings onderzoek , mijn eerste uitslag was 3a toen heb ik een colposcopie met biopsie gehad dat was cinn1 nu half jaar verder pap3b en morgen krijg ik colposcopie met lis en zie er als een berg tegen op .?..
Jammer dat er niemand reageert , of mischien niet zou mischien betekenen dat niemand dit heeft , of dat ik verkeerd heb gepost. Maar heb de lis gehad vervelende onderzoek volgende week uitslag , nu 1 week rustig aan doen niet lang staan en niet zwaar tillen
Hey, wat vervelend zeg! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn zus wel. Veel succes met afwachten.
Bij mij is in de baarmoederhals 0.5cm rondom weg gesneden jaren geleden. Ik herken je onrust ook. Baarmoederhalskanker ontwikkelt zich heel traag. Ze zijn er op tijd bij, nu kunnen ze het nog voorkomen bij je. De ontwikkeling van baarmoederhalskanker zit tussen de 5 en de 10 jaar heb ik er destijds van begrepen. Ik sta nog steeds jaarlijks, en bij een slechte uitslag halfjaarlijks onder controle. Gelukkig de afgelopen 2 jaar 'schoon'. Besef, en stel jezelf gerust dat ze er hoe dan ook op tijd bij zijn. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Dank jullie wel voor de reactie en probeer ook zeker positief te blijven ... @joes wat super dat je al 2 jaar goed bent
Hee ik heb nu al 2x op rij pap a 3 ze wilde een biospie doen maar ik was toen net zwanger.. vmk uiteindelijk. Dus dat kon niet. Hij vond wel alles er heel netjes uit zien. Ik heb eerder chlamydia gehad en denk dr het daarvan komt .. io wil alleen geen biopsie ik vertrouw erop dat het goed komt . Ik wil zo graag zwanger worden weeë. X
Ik hoop voor je dat je wens heel snel vervult word ik weet heel goed hoe het is om lang op je wondertje te wachten, Gelukkig heb ik weinig last nu alleen bloedverlies en wat menstruatie achtige pijn