Nee, de nieuwe badkamer zit aan de andere kant van de overloop. Van de oude badkamer gaan we een 2e toilet maken, met nog een mooi wasmeubel erin. Maar dat gaan we pas volgend jaar doen. Voor dit jaar is het geld op .
Hoi hoi, ik was vanmiddag nog even in Woerden, druk zeg! Allemaal voor de WVW natuurlijk. Ik zelf niet hoor, ik ging luiers halen bij de Etos, haha. Wij hebben een paar jaar geleden ook nog even naar huizen gekeken in Woerden, voordat we ons huidige huis kochten. We hebben toen ook een schattig huisje op de prins Hendrikkade bezichtigd. Maar ben blij dat we nu toch groter wonen! Ik ga deze week weer beginnen met werken, ik had nog ouderschapsverlof. Ik heb on totaal 7 maanden niet gewerkt, dus dat zal wel wennen worden! Maar ik heb er wel veel zin in!
Pfff, nou het is zeker druk in de stad. Ik kan nu niet over het veld met de auto als ik naar Kamerik moet en ivm de traaaage vuilniswagen had ik vanmorgen de toeristische route naar Kamerik...25 minuten . Ik kan me voorstellen dat je wel weer zin hebt om aan het werk te gaan. Wat doe je voor werk? En waar? In de buurt?
Pf, herkenbaar ja.. Ik red achter een tractor die 10 km/u red... Ik werk in het onderwijs,b dit jaar sta ik voor groep vijf. Ik werk in Lopik, dat is goed te doen, 20, 25 min rijden. Ben jij weleens bij de speelotheek geweest? Ik zag dat er één in Tournooysveld zit, vroeg me ah vanaf welke leeftijd dat leuk is. Hoeveel dagen werken jullie trouwens? Heb je nog lang verlof Ilse?
Speelotheek, nee nog nooit geweest eigenlijk. Ik werk 3 dagen p/w, dinsdag, woensdag en vrijdag. Op een advocatenkantoor in de stad.
O, lekker, dus jij kunt gewoon op de fiets naar je werk, ideaal! Deze week ga ik morgen en overmorgen werken, de klas inrichten, overleg, de eerste vergadering etc, dan begin ik om negen uur. Maar vanaf volgende week moet ik op mijn werkdagen al om zeven uur de deur uit, daar zie ik wel tegen op hoor, zo vroeg!
Ja, ik kan zelfs lopen naar mijn werk , zo dichtbij is het. Ik breng eerst mijn zoontje nog naar de opvang met de fiets en ga daarna door naar mijn werk. Ik hoef pas ergens tussen 08.00 en 08.15 uur van huis weg (wij werken van 08.45 tot 17.30 uur). Om 07.00 uur al de deur uit is idd vroeg zeg. Succes daarmee.
Thanks! Ach, komt vast goed, het zijn voorlopig maar twee ochtenden zo vroeg op, dus dat valt wel mee. Ik heb vanmorgen voor het eerst weer gesport, pfff, dat was een tegenvaller voor mijn buikspieren! Doen jullie aan sport?
Sport...brrrr...nee, ik houd niet van sport. Ik heb vroeger fanatiek paardgereden, maar nu doe ik al tijden niks sportiefs meer. Ik heb een tijdje ge-Body Balanced, daar ben ik mee gestopt toen ik ca. 30 weken zwanger was van de oudste. Na de bevalling van haar ben ik gaan hardlopen, waar ik weer mee gestopt ben toen ik zwanger raakte van de 2e (6 maanden na de bevalling). Sindsdien niks meer aan sport gedaan. Ik vind het wel prima zo, 2 peuters van 2 en 3 vind ik wel sport genoeg .
keek toevallig bij de algemene clubs en zag dit topic. Ik woon ook al weer 13 jaar in Woerden. Kom oorspronkelijk uit Mijdrecht maar kan toen heel moeilijk een huurhuisje vinden daar. In Woerden kon ik aan de Rembrandtlaan tegenover die nieuwe flat ook zo'n woon en slaapkamertje apartement krijgen. Net zoiets als op Wederikveld maar ik zat gelukkig op de begane grond. Inmiddels heb ik mijn man leren kennen, getrouwd en verhuisd naar Molenvliet en onze dochters zijn nu 4 en 6 en gaan naar de constatijn. Bevalt ons prima. Eerst werkte als persoonlijk begeleider op het Valeriaanveld , locatie van Philadelphia maar tegenwoordig op het regiokantoor in Nieuwegein. We zijn dinsdag naar de rommelmarkt geweest en verder niet veel gedaan bij de WVW. Het bevalt ons prima in Woerden. Er is vaak iets te doen in het centrum valt me op.
Hoi Dames, Ik ben 25 en ook uit de omgeving Woerden. Ik kom er regelmatig. Sport nl bij sportcity. Ook hebben we ooit eens gekeken voor een huisje in Woerden, maar nu wonen we toch ergens anders. Dit jaar zijn we ook in Woerden getrouwd, in t kasteel!
Jup, zoals je al kan lezen doe ik aan sport. Nu helaas iets minder omdat ik zwanger ben. Toevallig mee gedaan aan buikspierkwartier? of zit je niet bij sportcity?
@ SuperMama: Leuk! Wij zijn bijna 5 jaar geleden ook getrouwd in het Kasteel. Waar woon je nu dan als ik vragen mag, want ik zie Zuid-Holland staan?
Ha ladies, Hier nog een Woerdens mama! Ik heb een dochter van ruim 11 mnd. Gezellig om even te kletsen!
3 oktober is mijn eerste werkdag weer, heb dan vijf maandjes thuis gezeten. Aan de ene wel weer veel zin om aan het werk te gaan, want mis het best wel, maar wat zie ik er tegenop op de kleine man dan een hele dag niet te zien Hoe is het nu jij weer aan het werk bent? Valt het je mee?
Leuk dat er nog meer Woerden en omgeving mama's zijn! Hier wordt er niet meer gesport. Ik heb wel gesport bij Sportcity, maar ben gestopt omdat ik er nooit heen ging. Daarna begonnen met hardlopen, dat een tijdje volgehouden, maar vanwege knieklachten helaas moeten stoppen. Dat zou ik anders zo weer oppakken! Nu vestig ik mijn hoop op het babyzwemmen om weer een beetje actief te worden