Hey meiden, Hier nog een Woerdenaar! Ik woon mijn hele leven al in Woerden en ik heb een zoontje van 20 maanden. Patrijs1981 ken ik al heel wat jaartje . Leuk om andere moeders in Woerden te spreken, ik ken er namelijk niet zoveel. O ja, ik woon in Molenvliet.
He Wowkaat @Amethist; oh fijn geniet er nog maar van! Ben je er deze week nog? Er komt moot weer aan! WvW ook helema gemist al lijkt het me wel leuk als Y straks wat ouder is. En trouwens geen echte Woerdenaar. Ik ben hier 12 jaar geleden komen wonen. Niet voor een man maar voor mijn nichtje 😃. Ik heb uiteindelijk vriendlief wel naar Woerden gehaald. En nu wonen we hier beiden met veel plezier!
Nounou het wordt hier nog druk . Gezellig! @ SuperMama: Ah, ja, ik dacht al dat je daar misschien zou worden. Vriendinnetje van mij woont daar ook. @ WvW: Ik ben met een vriendin (die ik ken van zp ) met de kinderen naar de Spelemkermis geweest afgelopen donderdag, maar het was echt zooooo druk en vooral met wat oudere kinderen, dus we zijn maar snel een ijsjes gaan halen bij Torino . @ Patrijs: Ja, deze week zijn we op Texel. We gaan volgende week maandag naar huis. Ik ben met mijn moeder, haar vriend en de kindjes. Mijn man is nog thuis, want we zijn de badkamer aan het verbouwen en vandaag komt de aannemer voor de vloer. Wel een beetje ongezellig , helemaal omdat ik vandaag jarig ben...
Happy birthday Amethist! Inderdaad een beetje anders dan anders om zo je verjaardag te vieren, maar ik kan me voorstellen dat nu een weekje weg wel even heel lekker is! Een verbouwing met twee peuters zal vast niet meevallen.. Leuk dat er nog meer moeders bij zijn! @ Ilse, het werken is me erg meegevallen. Ik heb precies hetzelfde als jou, aan de ene kant wel weer toe zijn aan even een dagje iets anders. Maar aan de andere kant toch je kind ineens moeten achterlaten.. Nou moet ik wel zeggen dat mijn dochtertje naar mijn ouders gaat, dat is een hele geruststelling want in betere handen kan ze niet zijn. Ik ga dus wel met een gerust gevoel werken, zij heeft het daar heerlijk. Ik rij normaal gesproken eigenlijk nooit te hard, maar vorige week moest ik mezelf echt inhouden toen ik weer naar huis reed, haha
Ha ladies! Alles goed? Iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten? Wij wel iig. Gisteren lekker een ochtendje naar het strand geweest.
Oh heerlijk! Ik heb een draak van een kind hier dat ik graag achter het behang zou willen plakken. Vanmorgen lekker wezen fietsen met de kleine. Vond ze erg leuk en ik ook!
Dat scheelt wel, dat je je dochtertje bij je ouders kan achterlaten. Dan geloof ik inderdaad dat je met een geruster gevoel weer aan de slag gaat . Kwam je een beetje makkelijk weer in een werkritme? Wij zijn gister even bij de opvang hier wezen kijken. Wij werken allebei onregelmatig. Vriendlief heeft wel een vast rooster, maar ook tijden net buiten de opvang. Ik werk wisselende diensten. Best lastig. Wij gaan waarschijnlijk op gastouder uitkomen. Mij ouders wonen niet echt in de buurt en mijn schoonmoeder is niet capabel genoeg meer (vind ik hihi) om op zo'n kleintje te passen. Af en toe te hard rijden mag dan best, zeker om die reden
Poeh, het is inderdaad lekker weer, maar van mij mag het iets minder. Althans voor de kleine man... vanavond wel lekker samen met vriendlief en mn vader op een terrasje gezeten en wat doet de kleine het dan goed! Maar verder heeft hij veel last van de warmte. Zit ook onder de warmtebultjes . Hier nog even wachten met maar het strand gaan en fietsen, maar kijk er wel naar uit om die dingen te gaan doen met uk. Jullie nog leuke dingen gepland voor aankomend weekend? wvw is weer voorbij dus het is weer rustiger..
Welke opvang ben je geweest? Waar dl zit heeft volgens mij ook een flexibele groep. Maar ik begrijp je keuze voor gastouder wel.
Ons zoontje zit op de opvang aan de Utrechtsestraatweg, bij Weddesteijn. Mijn tante werkt daar, dus dat was een makkelijke keuze. Overigens hadden we eerst een g.o. (mijn nicht, dochter van mijn tante die bij het kdv werkt), maar die wilde er op de woensdagen mee stoppen, dus zodoende dat we naar een kdv zijn overgestapt. Onze dochter zit daar niet. Dat kdv is trouwens van KMN Kind & Co. Triangel vind ik echt een butorganisatie, dus daar heb ik niet voor gekozen.
Hoi dames, is er nog plek voor iemand? Of is het al aardig vol hier? Ik woon niet in Woerden zelf, maar vrij in de buurt. Maar vind het altijd leuk om contacten op te doen. Woerden is erg goed te bereiken. Ik ben 29 jaar en heb al een dochtertje van 2,5 en de tweede dochter is op komst. Ik hoor wel of er nog plek is hier
ha, dat is bekend terrein voor me. Kom oorspronkelijk uit Mijdrecht. Hier zijn allebei de dames weer naar school!!! Emma vond de eerste week in groep 3 erg leuk. Ze heeft zichzelf al leren lezen dus het leesboekje was makkiekakkie maar schrijven is natuurlijk een heel ander verhaal. Fleur sloop de eerste dagen weer even naar haar stoeltje. Gelukkig start het jaar bij haar in de klas met 17 kinderen. Onze meiden hebben trouwens op het Klavertje 4 van Triangel gezeten. Ik vond het wel een fijn KDV en er waren heel wat ervaren leidsters. We zitten nu op de BSO van kind en co , de rakkers. Een paar geleden was het er een zooitje. Heb er over nagedacht om over te stappen naar Triangel maar gelukkig is er uiteindelijk veel veranderd en loopt alles nu heel wat proffesioneler.
chrystel wat leuk! ik heb ook acht jaar i mijdrecht gewoond. vorig jaar in wilnis huis gekocht. wat fijn dat je meiden het lekker doen op school en een beetje hun draai hebbenn gevonden.
@ Puzzelstukje: Ah, Wilnis, dat is prima te doen idd vanaf Woerden. Ik had in de brugklas een jongen uit Wilnis in de klas. @ Chrystel: Alles weer in het normale ritme dus? Ook wel weer lekker toch? Ik vind vakantie hebben met 2 peuters thuis heel eerlijk gezegd vermoeiender dan gewoon 3 dagen per week werken . Wij zijn weer thuis van onze ruime week Texel. Het was heerlijk, maar ik merk wel dat vooral mijn oudste echt geen vakantiekind is. Ze is altijd helemaal uit haar doen, strontchagrijnig en heel veel huilen. Best vermoeiend dus . Nou ja, deze week nog vrij en dan weer werken.
Amethist: ja, wilnis is goed te doen hoor naar Woerden. Wat jij zegt over je oudste, dat herken ik ook erg in Y. duurt zowat de hele vakantie voordat ze een draai heeft gevonden. Haha, ik herken het ook wel dat werken toch anders is dan met 2 peuters thuis zijn. Ik kan ook niet wachten tot ik weer kan werken hoor, soms even lekker. (heb hg zwangerschap)
Hahaha, nou gelukkig (voor mijn gemoedsrust) dat jij het ook zo ervaart. Ik voel je soms echt zo'n ontaarde moeder . Mijn dochter is al ruim 3, maar heeft een algehele ontwikkelings- en spraak/taalachterstand en het is echt heel vermoeiend om de hele dag met haar thuis te zijn. Ze wordt echt supersnel driftig, want ze kan niet zeggen wat ze wil of niet wil en als ze eenmaal boos is, kan ze het ook lang volhouden. Mijn zoontje kan wel goed praten en het communiceren met hem verloopt zo veel makkelijker. Maar hij is ook niet misselijk, hahaha, kleine woesteling .