Mama's omgeving Woerden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pauline82, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    ik ben inderdaad op het RPC in behandeling. Vorig jaar een paar weken beneden opgenomen geweest . Het liefst was ik weer daar naar toe gegaan maar er was een flinke wachtlijst. Heb mijn eigen psychotherapeute gelukkig wel elke week gesproken en er was goed overlegd met de psychiater hier in Woerden.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Chrystel: het is wel fijn dat er goed gecommuniceerd wordt in ieder geval. Dat je ook nog je eigen vertrouwde mensen om je heen hebt. Hoe gaat het vandaag?

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    Gaat goed! Vanmorgen nogal duizelig en duf maar dat komt ook van de nieuwe medicijnen.
    Vanmiddag bij onze oude gastouder geweest en nu nog een uurtje van de rust genieten totdat ik de meiden ophaal van de BSO.

4. Pauline82

Pauline82 Lid

1 jun 2013
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Ilse: volgens mij ben je inmiddels weer begonnen met werken, of niet? Hoe bevalt het?

@Chrystel, hoe gaat het met je? Van je weer thuis?

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Oh ik was dit draadje uit het oog verloren!
    Even een abbo

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    he hoe is het met jullie? Nog erwtensoep gegeten met koeiemarkt.
    Wij dit jaar maar eens uit blik , meiden waren logeren bij mijn ouders en meestal vraag ik juist aan hen of ze komen eten.
    volgend jaar maar weer.

Verder schiet het met zwemles weer wat meer op. emma zwemt nu helemaal los en onder water is niet meer zo heel spannend.

Met mijzelf gaat het best aardig. Ben vooral moe. Niet zo heel gek als je bedenkt dat ik de afgelopen jaren voortdurend gespannen was. Wel fijn dat de meiden allebei naar school gaan. Als ik ze weg heb gebracht slaap ik nog een paar uur en dan gaat het best goed

Deel Deze Pagina