ik ben inderdaad op het RPC in behandeling. Vorig jaar een paar weken beneden opgenomen geweest . Het liefst was ik weer daar naar toe gegaan maar er was een flinke wachtlijst. Heb mijn eigen psychotherapeute gelukkig wel elke week gesproken en er was goed overlegd met de psychiater hier in Woerden.
Chrystel: het is wel fijn dat er goed gecommuniceerd wordt in ieder geval. Dat je ook nog je eigen vertrouwde mensen om je heen hebt. Hoe gaat het vandaag?
Gaat goed! Vanmorgen nogal duizelig en duf maar dat komt ook van de nieuwe medicijnen. Vanmiddag bij onze oude gastouder geweest en nu nog een uurtje van de rust genieten totdat ik de meiden ophaal van de BSO.
@Ilse: volgens mij ben je inmiddels weer begonnen met werken, of niet? Hoe bevalt het? @Chrystel, hoe gaat het met je? Van je weer thuis?
he hoe is het met jullie? Nog erwtensoep gegeten met koeiemarkt. Wij dit jaar maar eens uit blik , meiden waren logeren bij mijn ouders en meestal vraag ik juist aan hen of ze komen eten. volgend jaar maar weer. Verder schiet het met zwemles weer wat meer op. emma zwemt nu helemaal los en onder water is niet meer zo heel spannend. Met mijzelf gaat het best aardig. Ben vooral moe. Niet zo heel gek als je bedenkt dat ik de afgelopen jaren voortdurend gespannen was. Wel fijn dat de meiden allebei naar school gaan. Als ik ze weg heb gebracht slaap ik nog een paar uur en dan gaat het best goed