Met 36+6 is ons derde kleine mannetje geboren Toen mijn buik op 25-02 om 12.00 weer begon te rommelen dacht ik.. Zal het dan nu wel echt beginnen? Rond 14.00 uur werd het wat heftiger en zei ik tegen mijn man dat hij toch de verloskamers weer moest gaan bellen.. Eenmaal aangekomen op de verloskamers had ik 5 cm Na 2 uur weer toucheren en ja 6 cm dus ik dacht eindelijk zet het door! Maar na weer twee uur bleek ik nog steeds 6cm te hebben.. De vk die er op dat moment was beweerde zelfs dat mijn bevalling niet echt begonnen was!!! (had flinke weeen dus snapte dat niet) Ze wilden mijn vliezen niet breken ivm zwangerschapsduur maar weeen bleven aanhouden en pijnlijk! Op gegeven moment is mijn man zo boos geworden dat ze me niet hielpen.. Had flinke weeen maar vliezen breken ho maar.. Op gegeven moment wissel van nachtdienst.. Diegene gaf ook aan dat ze dit echt niet deden en dat ik misschien een slaapmiddel moest nemen zodat ik wat kon rusten en de weeen af zouden nemen.. Ik wilde dit echt niet en heb dit geweigerd!! Ik wilde niet slapen ik wilde mijn kind!! Ze wuifde de weeen maar weg waar ik echt niks van snapte!!! Om 00.45 zei degene van de overname van de nachtdienst dat ze voor de zekerheid nog wilde toucheren.. Die zei.. Nou ik vind het eerder 7cm dus het zet wel door alleen niet zo snel.. Dus ik trek mijn woorden terug en ga je vliezen breken.. Jeetje wat was ik blij!! Daarna volgde een heftige weeen storm! Ik mocht nog niet persen maar voelde dat het moment steeds dichter bij kwam. Jeetje wat een weeen!!! Om 1.44 zeiden ze dat ik de weeen weg moest zuchten.. Maar dat was al te laat want mijn lichaam nam het over en begon alleen maar te persen en om 1.45 is onze zoon geboren! De gyn die er op dat moment was kon nog net der handschoenen aan doen. Ze wilden 24 uur S.kyler zijn glucose in de gaten houden daarna mochten we naar huis! Mijn andere kinderen zijn zo trots!!! Oooooh mam wat schattig Oooooh mam wat is hij lief😍 Dat is het mooiste van allemaal! Ons mooie gezin waar ik zo super trots op ben
Ooooh wat een pachtig kereltje! Logisch dat je trots bent! Ik had je in het andere topic al gefeliciteerd maar hier dus nogmaals: van harte en geniet van je mooie gezin!!!