Nog meer motorrijdsters hier?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lafayette, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Hoi iedereen,

Vroeg me af of er misschien nog meer motorrijdende (zwangere) dames hier op het forum zitten? Ik deed eigenlijk al mijn woon-werk verkeer op de motor en 1 keer per jaar op vakantie met de motor, maar hij staat nu al een tijdje binnen. Ik heb geen principiele bezwaren tegen zwanger motorrijden, maar mijn broek zat al snel niet lekker meer aan het eind van de dag. Nu zou die echt niet meer passen. Met de auto is wel echt serieus tweede keus... Als ik volgend jaar weer ga werken, zal dat zeker weer met de motor zijn! Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die het motorrijden missen?

2. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Hier ook een motorrijdster :D maar ik gebruik mijn motor nie pt voor woonwerk verkeer. In de winter rijd ik sowieso niet, dus mis ik het altijd wel, maar vanaf het voorjaar ga ik zeker niet meer in mijn pak passen, dus zal het missen met mooi weer straks wel pijnlijk worden.... Wij gaan ook elk jaar met motorvrienden op vakantie, maar zak voor mij volgend jaar ook niet worden...

3. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Haha nee, hier ook geen motorvakantie, we gaan altijd in mei/juni en dat gaat bijzonder lastig worden. Als ik zo half augustus weer ga werken, hoop ik dat zeker weer op de motor te kunnen doen. Wat voor motor heb jij, en wat heb je er allemaal al voor vakanties mee gedaan? Ik heb overigens een BMW R 850 R en wij zijn op vakantie geweest naar Duitsland en verschillende keren naar Groot-Brittannie.

4. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
    Dus het is de komende tijd nog even afkicken voor ons :p Ik ben tot nu toe alleen in Duitsland (Eifelgebied) geweest en natuurlijk heel wat ritten door Nederland. Eifel gaan we elk jaar met motorvrienden heen (dit jaar 45 man), dus dat is vooral traditie :) Ik rij een Ducati Monster. Echt een supermotor voor mij :D

5. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ook hier motorrijdster! Heb al heel lang niet gereden en mis het zeker. Moet wel eerlijk toegeven dat ik het spannend vind nu ik een baby heb. Ik ben wel echt een mooi weer rijder. Dus in de winter staat ze stil! Veel te koud brr

6. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Ja wel afkicken! Maar we hadden het nog lastiger kunnen "plannen" met de zwangerschappen, en heel het seizoen niet op de motor kunnen zitten! Nu denk ik dat we allebei (als we willen) nog wel de gelegenheid krijgen om te rijden in 2013. Wow wat een groep, met 45 man, dat moet een prachtig gezicht zijn! Eiffel is heerlijk he, zowel haarspeldbochten als snelle bochten en wat een asfalt. Erg leuke motor heb je! Fun fun fun!

@Patrijs: Leuk, nog een motorrijdster! Wat rijd jij en hoe lang al? Maakt het veel uit, nu er een baby is ja? Ik kan het me nu niet voorstellen dat ik er straks anders over zou kunnen denken, maar kan het niet uitsluiten natuurlijk...

Deel Deze Pagina