Mama's to be of mama's uit Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama4life, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Hey dames,

Sorry maar ik ben niet zo actief meer op deze site ivm met nog drukker bezig zijn met bepaalde dingen regelen.

Ik was dus ongesteld geworden op 15 juli.

ik had dus geen clomid recept gehad van die andere gyn, ik zou 31 juli dus een inwendige echo krijgen om te zien of er vooruitgang is met de groei van mijn ei(zonder clomid) maar ik heb die afspraak moeten cancellen omdat ik as zondag naar duitsland ga ivm een family incident(niets ernstig. mijn gyn zal me dan gaat bellen op 3 augustus zodat ik hem kan vragen of ik gwn mijn menstruatie moet afwachten of dat ik weer aan de provera zal moeten dus denk dat het een ronde overslaan zal worden.

hoest het bij jullie?

Greetz pari x

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Dag dames

Ik ben ook lang niet meer hier geweest!!
    Gaat het allemaal goed hier?
    Pari succes en sterkte met alles, dat maar gauw je wens in vervulling mag gaan en er een wondertje in je buik zal groeien :)

Ik was vandaag vroeg wakker heb het nog warm pff
    Gelukkig slaapt mijn meisje goed, vandaag samen met een vriendin en onze dochters naar Drenthe, paar dagen.

En daarna mijn dochters eerste verjaardag!!!
    We vieren het in Rijswijk bij buvelio.iemand ervaringen mee?

3. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Pari, wat jammer van je ongi... Veel succes/plezier (weet t nieh zo goed) in Duitsland... We zullen je vast wel weer treffen als je terug bent.... Hoop dat je bij de gyn n boel duidelijk zal worden en dat je gauw positief mag testen!!! Knufs

@Gaab, fijn he als je kindje (qua slaap) niet veel meekrijgt van de warmte.... Want wat was t waaaaaaarm.... :cool: Geniet van je vakantie in Drenthe, dat t maar lekker mag worden/blijven!!! Ben nog nooit bij Buvelio geweest dus kan er geen zinnig woord over zeggen...

@Autumngirl, tjaaaaa..... tIs hier heerlijk in de tuin met de hitte... Alleen je moet t badje wel delen met de kleine man... :D

4. pari26

pari26 Actief lid

3 aug 2011
    129
    1
    0
    Hey meiden,

Ben er weer! :D

Duitsland heeft me wel even goed gedaan...ff weg....wel wezen oppassen op me tante haar kinderen en haar naar haar therapeut gebracht 5 dagen lang. maar het heeft me wel goed gedaan....we hadden een zwembad met sauna en kegelbaan(vaak voor onszelf, was bijna nooit iemand daar)....dus ja het was wel relaxed :D

Ik heb mij gyn gesproken en hij heeft me een nieuwe recept gestuurd van provera en clomid die ik moet halen. Maar nu kan ik over 5 dagen testen adhv mijn banner(op basis van 28 dagen) ....zal ik gelijk ermee beginnen of die 5 dagen afwachten en testen? Ik weet t niet (de gyn zei gelijk nemen, maar ik heb wel sex gehad afgelopen tijd en gevoelige tepels weer)

Hoest het met jullie?

Greets pari x

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Gaab, toch nog te laat, maarrrrrr nog van harte gefeliciteerd met je dochters 1e verjaardag! Leuke dag gehad? :D

@Pari, zou willen dat k je van advies kon zijn... Maar helaas heb k er in die zin geen ervaring mee... Persoonlijk zou k die paar dagen afwachten... Lijkt me dat de medicijnen daarna gewoon hun werk uitvoeren en dat geeft je voor jezelf uitsluitsel over de natuurlijke gang (om t zo maar es te zeggen).... ;) Sterkte met beslissen en ik hoop dat je snel n positieve test in je handen mag hebben...

Deel Deze Pagina