@ mama4life Nou, toevallig.. ook ik heb een mbo secretaresse diploma op zak... en precies hetzelfde hier.. weinig ervaring en een groot gat... Was vrij snel na het behalen van mn dip zwanger en ben lekker gaan moederen.. hihi. Echt heerlijk hoor...! En inderdaad echt boeiend is de studie nog niet.. maar ja moet ik maar ff doorheen.. @ lau.. Tegenwoordig hebben wij niet veel keus meer.. helaas.. Maar fijn dat je van je werk geniet.. ook belangrijk! @ Vagans.. jeetje meid.. dat is echt balen.. hoop dat je alles snel weer op rails krijgt... en dat komt t ook wel.. uiteindelijk..! Keep ur head up! Enne alvast gefeliciteerd met je meisje.. @ Sam20...Rotterdam...
hee wat leuk. Hier ook een zuid hollandse, 28 jaar en 2 kindjes van 3,5 en 11 maanden. Ik werk 3,5 dag en vind t heerlijk. Heb echt een goede balans werk-prive gevonden. Ik neem even een abbo
hallo meiden, mag ik me toevoegen aan jullie clubje... Ik ben 29 jaar, 24 mei word ik 30..en heb al een dochtertje van 6 geboren op 14 feb 06 van mijn exman(zijn 1.5 jr al weer uit elkaar.gelukkig op goeie voet) en ben nu nog pril zwanger van de 2e van mijn nieuwe vriend.voor hem de 1e. Verder ben ik ook thuis mama..dit omdat financieel kan.mijn vriend heeft zijn eigen bedrijf. wil wel t een en ander aan cursussen gaan doen met wimpers zetten enz echt op de beauty kant.zodat ik thuis wat kan opstarten. en kom uit den haag.
ik woon ook in zuid holland. moeder van dochter bijna 9 maanden ik doe sinds 3 maanden bbl verpleegkunde ggz
Ik meld me ook! Woon nu net een half jaartje in Schiedam en heb hiervoor jaren in R'dam gewoond. 27 jaar (eind v/d maand 28) en zwanger van de 1e. Werk momenteel nog 40 uur maar zal 32 uur gaan worden na m'n verlof.
Hallo dames! Wees welkom... Wat gezellig... The more the marrier... @Lau, dat hebben we strak getimed... Whaha! @Mogumogu, hmmm... Grappig toeval zo... @Sam, als 12 uur voldoende is, dan is t toch best zo!! Ik woon in Leerdam, daarvoor t halve land wel gezien (Gelderland, Overijssel, Drenthe en ook R`dam)... Als k t zo ff gauw beoordeel zijn we ook allemaal ongeveer vd zelfde leeftijd...
Is maar 25% van je leven... Whaha! Maar ondanks t meeeeeeeeeeeeeeega leeftijdsverschil.... Gezellig dat je toch met ons komt ouwenelen... Edit: Age is a matter of mind... If you don´t mind, it doesn´t matter...
@ mama4life... jaaa echt toeval.. grappig... zo je hebt overal gewoond.. hihi Sam.. who cares.. we delen hetzelfde.. we zijn mama of willen allemaal mama worden... Enne ik voel me helemaal geen 28 hoor, kom denk ongeveer wel bij jou leeftijd in de buurt...haha!
@Mogu... k Roep ook altijd dat ik net 18 ben... Maar dan kijken ze naar mn prachtige grijze lokken (dank je wel omaaaaa, tis dezelfde lok die mn oma had nl)... En dan gelooft niemand me... Whaha! k Heb idd overal gewoond, veel van geleerd... Yeahhhh... k Ben gezellig... Lol!
Ook wij wonen in Zuid Holland. Zelf ben ik 29 en moeder van 3 kids (meisje van bijna 10, nog een meisje van bijna 8 en een jongen van 3).