hallo dames welkom allemaal, het word steeds drukker en gezelliger hier afgelopen dagen weer even wat minder actief geweest had 2 middag/avond diensten vagans en ik kennen elkaar idd ook buiten dit forum ook ik kom uit zwijndrecht en ben 29 jaar @vagans schat als er wat is weet je me te vinden he en je mag me altijd bellen dikke kus
Blgg wat een *piep* dag vandaag... De hele dag al gejengel, veel spugen en last van aankomende tandjes. Dus wilde lekker gaan wandelen, alles geïnstalleerd gaat het regenen en nu gilt meneer het al de hele avond uit van de buikkrampen. Sommige dagen zou ik gewoon over willen slaan. @nieuwe meiden welkom! Wordt idd gezellig druk hier.
Ik kom me ook aanmelden, dan ben jij ook meteen de jongste niet meer Ik ben 20 jaar en woon in Zoetermeer
Goeiemorgen! Ahgossie wat zielig Lau! Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Je zou het soms het liefste zelf over willen nemen van je kleintje! Minaa, Welkom! Meiden, fijne zondag! En tot schrijfs!
hai dames ik kom me hier ook melden ben anouk 22 jaar kom uit leiden heb dochtertje van 9 maanden en 2 weken.... en gaan sinds 23 april voor een 2e...
@bamjolan: Als dat zou kunnen! Vannacht lekker tussen in gelegen dat scheelt altijd al een hoop Hij zit zichzelf sowieso enorm in de weg de laatste tijd, zal ook wel weer een sprongetje oid aankomen. Hebben de andere 4mnd beebs hier ook last van op het moment? @anouk: Spannend hoor! @minaa: welkom! @vagans: gefeliciteerd met je dochtertje! Veel plezier en geluk op deze bijzondere dag
@Vagans, gefeliciteerd met je kleine meid! Wat n rare ex... Blij dat je ervan af bent dan meis... Hoop dat je toch wel hebt kunnen genieten van t weekend en van je dochters 1e verjaardag (wat n mijlpaal dan!!!) @New ladies.... Welkommmmm en gezellig dat jullie er ook zijn... @Lau, hier eentje die al vanaf krap 3 mnd aan zn tandjes is begonnen... Is af en toe echt zielig hoor.... Mja, tandeloos door t leven is ook geen optie... Heb je er wat voor/tegen in huis??? Hoop dat t zo droog blijft, dan ga k er ff lekker tussen uit met de kleine man... Vriendlief moet toch werken....
Dankjulliewel! @ Tandjes, Deze week is bij Samiya pas de eerste door gekomen! Ik merk niet dat ze er heel vervelend van is. Alleen de luiers stinken erger dan normaal @ Vagans, had je al gefeliciteerd in je eigen topic maar bij deze nogmaals
@Minaa, geen last van (overmatig) kwijlen, bijten/kauwen of rode wangetjes gehad dan? Jaaaaa, die luiers zijn echt jummmmmmmie.. Whaha!
We hebben een heerlijke dag gehad! Yara is erg verwend en ik kon eindelijk even weer genieten zonder zorgen! Heerlijk! @ nieuwe meiden: Hallooooo
@Vagans, wat fijn dat jullie n heerlijke dag hebben gehad! t Was (en is natuurlijk) jullie echt van harte gegund... Hoop dat t nu allemaal wat meer op zn pootjes terecht zal komen! En anders, je kan altijd forummen, pb-en ofzo... Dikke knufs
Bij mijn meisje zijn vorige week ook 2 tandjes doorgekomen De eerste 2!! Kwijlen deed ze sowieso al super veel ghehe. Ze heeft wel een dagje koorts gehad maar ze was al erg verkouden en snotterig dus ik weet niet of het met elkaar te maken heeft. Nog 3 maandjes en ze is al 1 jaar, wat gaat de tijd snel!!!
hai dames hier heeft de kleine al 8 tandjes.... en zat vande week te denken goh al bijna 10 maanden... wat gaat dat snel dan is nog maar 2maandjes tot ze een 1 is he he... morgen gaat me kleine meis bij me ouders logeren... kan ik ff thuis goed opruimen en kast uit mesten...
Ik kom me ook even aanmelden. Woon ook in zuid-holland en heb een jongentje van 20 maanden. Werk 's-avonds. Ik woon in het westland dus als er nog meer meiden wonen misschien kunnen we met de kids een keer een playdate doen? groetjes kim
Rode wangen, kwijlen, bijten, vieze luiers allemaal aanwezig (bijna 4wk nu) maar nog geen tand te zien hoor! Wel wat rood en bobbels op de bovenkaak. Smeer nu met gengigel maar dat likt hij bijna gelijk op of hij kwijlt zo dat ik mij afvraag of er überhaupt iets blijft plakken.... Dacht van de week nog tijdens een bv-momentje; nou nog even genieten voor hij tandjes krijgt dan, kwam ik even bedrogen uit. Werd gewoon ordinair als bijtring gebruikt auwwww!!
Dat gedrag/gevoel ken k... Maar daarbij dan ook zn hoofd heeeeelemaal de andere kant op draaien... @Kimv, welkom... Gezellig dat je komt "buurten"... Euhmmm... Tja voor n playdate is mijn kleine man nog iets te klein... Maar wie weet over n paar (of n paar meer denk k) wel.... @Nooky en Gaab, tijd vliegt meiden... Hier is de 1e verjaardag nog laaaaang niet in zicht, maar k heb zo'n gevoel dat t eerder is dan k denk... @Nooky, dat zijn al wel veeeel tandjes... Geef je bv??? @Gaab, maar had ze er verder zelf ook geen last van dan? Dat is wel fijn, want ze kunnen er echt zo zielig van zijn..
ik geef geen bv maar fv door de keizersneekwam me melk niet op gang bleef op 10 ml melk zitten per borst... en ze krijg keer na keer spruw en toen ik borst onsteking... nou toen ben ik er mee gestopt en merkte toen dat ze der beter op reageerde.... ze lag soms 2uur aan 1 borst.... ze is vanacht de 3e nacht op rij wakker geworden denk door tandjes ze krijgt 9e tandje nu ookal hier heeft ze nu wel meer last van merk ik