Mama's to be of mama's uit Zuid-Holland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama4life, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff huishouden is hier ook een beetje rampzalig... Haha
    Doe wel elkedag even afwassen en troepjes opruimen.
    had 3 weken geleden een schema gemaakt voor mezelf..
    Elke dag een 'groot' iets.. Woensdag sanitair, donderdag keuken, vrijdag stoffen dinsdag en weekend stofzuigen..
    Is anderhalve week goed gegaan... Haha heb er dan ook echt een hekel aan maar goed..
    Deze week tot nu toe niks uit mn handen gekomen.. Maandag en dinsdg moest ik wrrken.. 6.10 de wekker
    Vandaag cb 6.10 de wekker en morgen weer werken weeeer o
    6.10 de wekker en ben verrot!!:(

@mama4life
    Haha ja het ding was idd niet eng haha zat wel strak! Had een rode streep op zn hoofd ervan haha maar ze vond dt het al de goeie kant op ging met zn hoofd!:D
    Vanmiddag belt ze nog een voor die % dinges..

Hoe werkt dat eigenlijk precies? Haha

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Man oh man..... Wat een trieste mensen heb je zeg.. Ik hoop dat je snel weer een normaal leven kan oppakken hoor.

@ Hier weinig bijzonders, bij het idee dat de kleine binnenkort alweer 1 wordt schiet ik al in de stress.. ;)

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff vagans wat een toestand zeg!
    Hoop maar dt t snel normaler word!
    Veel plezier met zwemmen in ieder geval!:D

Flowergirl gaat snel he! Ik zit nog 'lang' niet bij t jaar in de buurt... Maar hij is gewoon alweer 4,5 maand!!

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Jeetje mn ventje slaapt al de heledag... Nouja.. Vanaf 10.15 en nu nog steeds op ren half uur wakker voorde fles en 2x voor zn speentje...

Die prikjes doen heel wat met zion kleintje

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    vervelnd vagans dat het zo moet van wegen zo'n .... :(

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flowergirl: O en het is zoooo leuk die eerste verjaardag! Ik ben er gewoon NOG van onder de indruk hihi!

@ Sam: Ja dat zal helaas nog wel ff duren vorodat het weer normaal wordt... maja, ik moet volhouden, ik heb geen andere keus!
    Hier sliep ze ook altijd veel na een prikje, al is dat tegenwoordig niet meer zo.
    Geniet er maar van! Hihi

@ Nooky: Eikel ja, tis gewoon een vuile leugenachtige eikel!

Hier:

Haha, ik wordt geroepen, ik hoor: *kreun* die, die, die *kreun* hihi, lekker ding!

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nja t zal best zwaar zijn, maar je red t wel!;)

Pff dilemma hier.. Kleine man heeft nu 39 graden en twijfel of ik een zetpil zal geven of niet..
    Hoop eigenlijk dat het vanzelf zakt....
    Nja kijk t nog wel ff aan..
    Sommige verhalen over evt. Koortstuipjes heben me toch wat bang gemaakt...:)

8. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Wat sneu die koorts! Hopen dat hij vannacht lekker slaapt en morgen het ergste achter de rug heeft.
    Zou soms willen dat die van mij ook slaperig werd van de prikjes...druktemaker. Elke ochtend om 5uur wakker bah!

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ lau om 5 uur al?! En dan wakker van dat ie eruit wil?
    Of flesje en dn weer verder slapen?
    Wel vroeg hoor!
    Hier word e rond half 7 wakker.. Meestal omdat ie gepoept heeft.. Schone luier.. Speen erin en hij slaapt nog lekker tot 8/8.30

Net toch maar een zetpil gegeven... Na een uur in zn romper alleen was ie nog helemaaal niks afgekoeld...
    In romper met lange mouw in zn dunne slaapzak zonder mouwen en alleen het lakentje dubbelgevouwen en over hen heen met raam op een kiertje...

Ben altijd Zooo bang dt ie t te warm krijgt...

10. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ lau: 5 uur! wow... Die van mij komt snachts nog wel voor een voeding (1 of 2 x) maar is rond 7 uur echt wakker.

@ Sam: Ach een beetje koorts hoort erbij, Yara had een keer 40 en zelfs toen adviseerde HA geen zetpil te geven. Ik heb dr toen ook niet bijzonder luchtig gekleed ofzo. Gewoon ff afwachten komt vanzelf heus goed!

Hier:

Kleine meid lekker spaghetti gegeten (eet met ons mee) en ligt al weer ff lekker te slapen :)

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    '@ vagans ooeww lekker spaghetti!:D
    Was yara lekker oranje?:p

De zetpil was ook voor de pijn in zn benen..
    Al moet ik toegeven dt ik koorts ook niet echt fijn vind ofzo :p

12. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Haha de nachtvoeding is hier rond 3-4uur. Als hij om 3komt slaapt hij vaak tot 6door als de fles later is is hij klaarwakker om 5uur. Leggen hem dan vaak tussen ons in en dan kunnen we hem vaak wel zoet houden tot 7 maar slapen komt er niet echt meer van.

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Lijkt me wel heel vermoeiend zeg?!
    Maar op een dag... Dan is t over haha

Voel me nu wel heeeel gezegend met mn kleine mannetje die lekker uitslaapt:D hoop dat dag nog heel lang O mag blijven :)

14. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen dames!

Nou de uitslag van bentley zn hoofdje was helemaal goed!:D:$
    Alles zat binnen de marges moet m nog wel op zn zij laten slapen maar dat kan ik nu afwisselen :)
    En gewoon blijven afwisselen met op de buik en rug liggen :)

Haha de fysio was er nog verbaasd over dat het zo snel zo goe ging:D

15. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Sam, wat fijn voor jullie! Lijkt mij best lastig om je kindje in een bepaalde houding te moeten leggen. Draait hij niet gelijk om zodra je wegloopt?

Wat een baggerweer vandaag zeg... Kan merken dat de kleine het ook zat is om binnen te zitten...tijd voor zon!

Vagans al wezen zwemmen?

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    @ lau tis ook best lastig... De dingen die je moet soen zijn heel simpel maar je kindje moet natuurlijk wel meewerken..
    Zoals op de buik liggen en dan een speeltje heen en weer van links naar rechts wat hij moet volgen... Tsjaa als ie iets anders mooier vind bestaat dat speeltje niet :p
    En ik de box op zn zij met een handdoek in de rug ligt ie binnen 2 min weer half op zn zij... haha
    Maar gelukkig gaat het slapen wel heeeel goed in datzijlugkussen dus dat maakt wel een groot verschil natuurlijk :)

Ben blij in ieder geval dat we het zo goed doen!:D
    Nu hopen dat het zo blijft :)

17. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Heerlijk als ze zo eignwijs doen hè ? Wij hadden even hoop dat meneer mss wat rustiger was als hij op zijn zij kon liggen. Maar steeds als ik hem met een handdoek op zijn zij legde rolde hij gewoon over zijn buik door en ging hij heerlijk met de handdoek spelen...tja dat was niet helemaal de bedoeling :)

18. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey meiden, wat een gezelligheid hier! Mag ik nog meekletsen?
    Ik heb nog geen kindje, maar als alles goed mag gaan in december wel! Ben nu ruim 9 weken zwanger van de eerste.
    Woon ook in ZH, in Gouda, en ben 25 jaar. Ook ik zal bijna thuis-blijf-mama worden. Werk 1 dagje in de week bij familie dus echt als werken zie ik het niet ;)

19. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Hoi Lilotje, welkom en gefeliciteerd! Spannend hoor! Voel je je goed?

20. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Hey lilotje, welkom... Natuurrrrrlijk mag je komen kletsen! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Vagans, lekker he als je kleintje met de pot meesmeert...:D Vind dat altijd zo mooi om te zien.. Lekker knoeien... ;)

@Sam, wat fijn dat t zo goed gaat met zn hoofdje! Is toch weer n geruststelling... En t komt vast goed met t draaien, oefenen en liggen.. Als wij (lees: zoontje en ik) t kunnen, kunnen jullie t ook... :cool:

@Nachtvoeding... Euhmmmm, die heb k al n maand of 3 niet meer... :cool: De eerste 6 weken (ong) kwam hij rond half 3 en daarna gewoon 's morgens tussen 7 en half 8... Rond 11 uur ('s avonds) maak k m wakker voor de late voeding, maar eigenlijk slaapt ie klokje rond... Heeft ie van zn papa, die kan dat ook... :D:D:D

@Verder hier, tja eventjes 2 dagen nieh online geweest... Ging n klein btje mis in t zkhuis... :) Had me iets te druk gemaakt voor mn injectie, was iets te warm in t zkhuis... Dus ben in de lift maar de vloer gaan zoenen... :$ Ach ja, als je dan toch flauwvalt... Dan maar ergens doen waar ook n dokter rondloopt... ;)

@Komend weekend, iemand nog plannen/goeie ideeen :( Ben de inspiratie kwijt met dit weer... :(

Deel Deze Pagina