Mama's to be of mama's uit Zuid-Holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama4life, Apr 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilotje

Lilotje Bekend lid

Aug 28, 2011
    541
    0
    0
    Wat fijn, vind het ook leuk dingen te lezen van meiden die al moeder zijn! Ken in mijn omgeving eigenlijk niemand met kinderen en dat vind ik best jammer! Ik krijg morgen weer een echo, de derde. Heb al die weken erg last van bloedverlies dus echt onbezorgd gaat het niet, ik hoop maar op het beste. Vind het al een wonder dat ik zwanger heb mogen worden!!

Voor nu alvast fijn weekend allemaal!

2. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Wat jammer Lilotje dat je niet onbezorgd kan genieten van "iets" wat (mi) een van de mooiste dingen in je leven is...
    Ik hoop voor je dat je bij de echo (en daarna) geruststelling zal krijgen en er toch van kan genieten...
    Het is idd zoooo bijzonder...!

Knufs

P.s. Fijn weekend meiden!

3. Lau83

Lau83 Actief lid

Jan 28, 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    @Lilotje Hoe ging de echo vandaag. Ik heb het eerst trimester ook regelmatig bloedverlies gehad en is gelukkig allemaal goed gekomen. Maar wat was het spannend zeg... Ik hoop dat het bij jou ook allemaal goed blijft gaan.

Wat een heerlijke dag vandaag zeg. Lekker zonneschijn, kreeg gelijk zin om wat zomerkleertjes voor onze kleine held te kopen. Echt belachelijk veel gekocht maar er is ook zoveel leuks te vinden op het moment! Ik denk dat mijn man vanavond een hartverzakking krijgt :)

Alle moeders die morgen hun eerste moederdag hebben: veel plezier!

4. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ik kom ook uit Zuid Holland, en hoop eind van dit jaar mijn 1e kleine wondertje in mijn armen te kunnen sluiten. Tot nu toe gaat alles goed, ik heb gelukkig nog geen enge dingen mee gemaakt en heb vrijwel nergens last van. Maar aan de andere kant maakt dat me ook wel onzeker, als je er niets van voelt zit alles er dan nog wel? Hier maak ik hubby lief ook knettergek mee, hihihi! Uiteindelijk kan je niets anders dan afwachten en van het beste uit gaan!

5. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Lau, heerrrrrrrrrrrrrrlijk he die zon... :D Ben je zo'n shop-a-holic ja? Whaha... k Moet bekennen voor de kleine man (of dingen voor anderen) vind k altijd wel leuk, maar voor mezelf shoppen is meestal n ramp... ;) Gelukkig mocht ik (mochten wij) vrijdag shoppen voor n nieuw wonder bij mn schoonzus (2e is op komst)... Dus tja, dat was leukkkkk... :cool:

@Autumngirl, gefeliciteerd! Geniet ervan... k Weet precies wat je bedoeld, heb de hele zwangerschap eigenlijk nergens last van gehad... Ja mn bekken aan t eind... En mn ongeduld... :D:D Goeie moed houden en vertrouwen in je wondertje, jezelf en moedertje natuur...

@Lilotje, hoe ging je echo???

@Alle mama's fijne moederdag... :cool:

6. Lau83

Lau83 Actief lid

Jan 28, 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Nou shopaholic valt wel mee hoor. Voor de kleine man vind ik het erg leuk om te shoppen, maar voor mezelf alleen als het nodig is.

Ben vandaag heerlijk verwend! Jullie ook meiden?

7. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Ja ook lekker in de watten gelegd.... ;)

Vriendlief heeft n heerlijk ontbijtje gefabriceerd, bloemetjes gehad van de kleine en wat lekkers... :D

En jij Lau??? Waar ben jij allemaal mee verwend???

En de rest natuurlijk... Ook verwend??

8. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Wat n stilte dames... Of is t de stilte voor de storm??? :D:D:D

9. Lau83

Lau83 Actief lid

Jan 28, 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    @moederdag: kleine man heeft heerlijk doorgeslapen :$ dus lekker "uitgeslapen" daarna heerlijk ontbijt op bed. Van mijn man een mooi beeldje gekregen (ouders en kind) en met de oppas had onze kleine man een steen beschilderd (ik vroeg mij al af waar die blauwe prut achter zijn oor vandaan kwam :p)

Deze week lekker dag vrij van het werk genomen dus na morgen lekker een lang weekend jippie! Maar waar is het mooie weer nu gebleven????

Bah hij is al weer wakker grrr.....

10. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Alweer wakker Lau? Slaapprobleem?

Wat lieffffff zo'n beeldje en iets "zelfgemaakts"... :D
    Nou als t goed is zou t weer wat beter worden... Mja, geen idee of dat ook echt zo zal zijn... Hoop wel voor je dat t in je lange weekend lekker zal zijn...

11. Lau83

Lau83 Actief lid

Jan 28, 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Slaapprobleem?? Weet niet hier noemen wij het zijn ritme haha. Lach nu wel maar kan soms wel janken als hij na 20min weer wakker wordt. Kan nog geen was weg werken of hij is er weer. Begrijp me niet verkeerd, ben dol op hem maar hij vreet zo veel energie soms. Blijf vooral maar kijken naar de positieve ontwikkelingen zo heeft meneer al 3 nachten achter elkaar doorgeslapen!!! Geen nachtvoeding en 6.00uur ipv 5.00uur maakt echt een wereld van verschil. En als ik hem de woonkamer door zie schuiven is het allemaal toch wel weer erg leuk! (kan vervolgens wel alles schoonmaken omdat hij maar blijft spugen als hij op zijn buik ligt, is dan weer wat minder ;) )

@ zwangere dames. Gaat het allemaal nog voorspoedig? Nog mooie echo's gehad?

12. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Ohhhh okeej, tja... Soms loopt "zijn ritme" niet geheel synchroon met jouw ritme?? ;) Whaha!
    Maar k weet precies hoe je je voelt hoor meis! Al moet k zeggen, dat t lachen er op t moment ver te zoeken is...
    Qua slapen 's nachts heb k hier dan weer niets te miepen... :D Hij slaapt al 3 maand door en 's morgens tussen 7 en half 8 wordt hij pas wakker... :cool:
    Maar kan me best voorstellen dat gebroken nachten en (hele) vroege ochtenden slopend kunnen werken... :)

Idd, uiteindelijk wegen de ontwikkelingen toch zwaarder... Al is t soms lastig om die voor de geest te halen als t even wat minder gaat... ;)

Sterkte er mee (soort van dan iig)!

Knufs

13. Lau83

Lau83 Actief lid

Jan 28, 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Wat is het ineens stil hier....

14. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    denk vanwege het lekkere weer :)

15. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    You read my mind... :D

Volgens mij geniet iedereen van t goddelijke weer... Je weet in Nl maar nooit hoelang t duurt... ;)

Alles goed met alle dames?

Knufs

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wat is het stil hier!

17. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Ja dat kan je wel zeggen ja! Ik heb gister mijn 1e echo gehad en ze hebben vastgesteld dat ik 11 weken en 1 dag was, en op 17 december uitgerekend ben! Hier een klein fototje voor de liefhebbers:

18. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Autumngirl... Wat n mooie 1e `foto´ van je kindje... ;) Wat wordt t echt dan he?

@Stilte, wie weet gaat t nu wat beter... t Mooie weer schijnt weer te verminderen... =)

Hoe gaat t met alle dames?

Knufs

19. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    @Mama4life: Ja dan is het ineens wel heel echt! Nu maar wederom afwachten hoe het verder allemaal gaat! Hoeist met jou kleine mannetje?

20. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Met de kleine man gaat t goed... Btje lui met die warme dagen... :D Mja, dat zijn we zelf vaak ook wel als t (ineens) zoooo ontzettend warm is... ;) Verder lijkt t erop dat hij nu wel goed groeit (vlgnde wk toch ff extra wegen :))...

Alleen vd week bij de echo viel me toch wel tegen... :( Geen verandering, zeggen ze dan... Nou is geen verandering natuurlijk altijd beter dan n verslechtering... Alleen ligt er in dit geval (klinkt ook dom zo over mn kleintje) de hoop/wens dat t door de reguliere groei de afwijking/verwijding vermindert.... ;) Dus dan is geen verandering helaas niet t nieuws wat k wilde horen... Mja vlgnde week weer naar de ka en maar es zien wat die te melden heeft... :(

Autumngirl, wanneer heb je de volgende echo? Ben niet nieuwsgierig hoor... :cool:

Hoe gaat t met de rest van de dames??? Stilte voor de storm is nog niet voorbij??? :D

Share This Page