@Mama4life: Ik heb nog geen afspraak voor een volgende echo dus dat kan ik je niet vertellen! Heel veel sterkte met alles!
@Autumngirl: Mooie foto! Blijft toch bijzonder om te zien hoe compleet zo'n klein mensje al is. Wil je straks al weten of het een jongetje of meisje wordt? @mama4life: Bah wat een getob. Heb even je blog gelezen omdat ik niet wist wat er precies gaande was maar je krijgt het best wel voor je kiezen zeg. Wel fijn dat je kereltje nu goed lijkt te groeien. Geef je nog steeds bv? Hopen dat de ka vlg week wat meer kan zeggen. Sterkte iig! @lilotje: Ik weet niet of je nog meeleest maar wat ontzettend kl*te zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuffel meid.
Ik ben hartstikke nieuwsgierig wat het word, ik zou liegen als ik zou zeggen van niet. Maar wij willen het allebei graag een verrassing houden tot de bevalling. Zo is het bijzondere moment nog spannender!
Hoi hier ook een Zuid-Holland mama! Trotse mama (26) van een kleine boef van 18 maanden. Werk gemiddeld 24 uur in de week op een kdv/bso. Zou graag mee willen kletsen!
@macmaszy: welkom! @autumngirl: leuk! Wij wisten het ook niet. Wat heerlijk he die momenten dat de kleine in je buik aan het rommelen is en dan dromen over wat wie het zal zijn. Wat ik wel irritant vond was dat mensen er best raar over deden. Hoe vaak ik niet gehoord heb; oh dus je weet het wel maar wil het niet zeggen....
@Autumngirl, oh... Bij mij maakten ze altijd gelijk de vlgnde afspraak... Vandaar... Mja, ieder zal zo zn eigen werkwijze hebben... Gaat vast goedkomen allemaal... Vind t wel knap dat als je zo nieuwsgierig bent dat je t (nog) niet wilt weten... Dat is hier echt niet gelukt... Maar wij waren t er ook over eens dat we t wel wilden weten... @Lau, ja makkelijk is anders (ben toch al zo'n zorgenmens ).. Maar probeer erop te blijven vertrouwen dat t goed gaat komen... Neej geef nu helaas geen bv meer, was in mnd 4 begonnen met bijvoeden en 1 voeding vervangen voor fv... En was afgebouwd naar nog 2 keer bv en de rest fv, maar afgelopen week n penicilinekuur (hoe schrijf k dat??) gehad en dat kon niet gecombineerd worden met de kleines antibiotica... Dus helaas moeten stoppen... Maar 5 maanden hebben we er samen van genoten... Ja Lau, mensen (ver)oordelen (te) vaak zonder na te denken... Helaas! @macmazsy, welkom... Gezellig dat je erbij komt! Knufs allemaal
Ja ik denk dat ze daar vrij gemakkelijk in zijn omdat ze op hun eigen locatie een echo apparaat hebben staan. Ik hoef er dus niet speciaal voor naar het ziekenhuis! De vorige keer had de vk zelf deze afspraak gemaakt in haar computer tijdens de intake, dus dat is zo gepiept! Pfft, wat een stupide opmerking zeg. Als ik iets weet maar het voor me wil houden dan zeg ik wel gewoon "dat houden we nog even geheim". Ik zou het zoiezo verrassing willen houden voor mijn omgeving, maar ik ken mezelf, als ik het weet kan ik het niet voor me houden. Net zoals nog "niemand" weet dat ik zwanger ben hahaha! Vandaar dat ik zoiets heb dan maar verrassing voor iedereen!
@Bamjolan, leuk je weer eens hier te zien... En wat fijn! n Nieuw huisje... Succes en plezier gewenst met verhuizen... Ja de tijd vliegt, zeker met dat lekkere weer... Al is dat lekkere weer ook weer gevlogen... @Autumngirl, hier hadden ze ook echo-app, maar toch maakten ze afspraken... Ach, hier waren t toch rare (lees: nare) vk's... Tja, ieder voor zich... Kan me wel voorstellen dat je t niet zou willen weten en genieten vd verrassing... Maar k hield dat niet vol... Ben blij dat we ervoor gekozen hebben om t te weten... Maar soms denk k wel dat k bij n evt 2e t niet zou willen weten... Maar dat kan k nu makkelijk zeggen...
@Beingmommy, hoe oud zijn je jongens? @All the ladies, wat n vies weer he... Bah! Nog iemand wat leuks meegemaakt om deze grijze dag wat op te vrolijken?
@Mama4life; Hier helaas geen leuks meegemaakt, mijn dag was even zwaar klote! Heb al 2 weken goed last van mn knie. Vocht in mn knieholte en kan de kleine bijna niet meer omhoog tillen (woon 3 hoog + trap in huis) dus naar de ha geweest. Ze denkt dat ik mn meniscus gescheurd heb en wilt een MRI scan laten maken Morgen wordt ik gebeld voor een afspraak. Morgen gelukkig een rustig dagje. Alleen even met de kleine naar het cb voor controle en de middag werken.
@Macmazsy, dat is idd niet prettig... Zeker niet met je woonsituatie... Sterkte ermee! Hoop dat je snel terecht kan voor n mri en dat je dan nog sneller weer ter been mag/kan/zal zijn... Knufs
Hey Dames, hoest met jullie en alle kleintjes? ik ben 22 en kom uit Vlaardingen, geen mama nog...wel bezig!
Vandaag weer naar de VK geweest en voor het eerst het hartje horen kloppen! 170 slagen per minuut! De VK noemde het een klein druktemakertje hihihi. Weer heel wat anders, want tijdens de echo lag kleintje zo lekker te slapen dat ie niet wakker te porren was! Ik fietste naar huis met een grijns van oor tot oor!!!!! Mijn dag kon niet meer stuk!
@Pari, welkom! Succes... Gezellig dat je erbij bent/komt... @Autumn... Bijzonder is dat he!!! Fijn voor je dat je er zooooo ontzettend van geniet.... Ben blij voor je mop.... k Pb je deze week nog ff... Als je t goed vindt... Dikke knufs van ons