Mama's to be of mama's uit Zuid-Holland

Discussion in 'Algemene clubs' started by mama4life, Apr 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Heeeuuul soms heb k manieren... ;) Die moet je op prijs stellen... Niet afleren... :D:D:D

Dikke knuffffff

2. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    @AutumnGirl; Wat fijn! Altijd weer een heerlijk gevoel om het hartje te horen!

@Pari; Welkom! Hopelijk is het snel raak voor je!

Hier weer een paar rot dagen... Mike die 's avonds en 's nachts hysterisch is en maar niet wilt slapen. Daarbij mn knie die steeds slechter wordt. Gelukkig gisteren mn scan gehad en hopelijk begin volgende week de uitslag.

3. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    @Mama4life: Hahahaha! Ik vind manieren prima, maar bij deze heb je permanente toestemming!

4. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Autumn #zoekteenyeahhhhsmiley# :D
    Wordt niet meer vanavond... Zo gauw mn mandje in... Kleine man is er al n paar dagen vroeg bij... ;)

@macmaszy, he bah wat naar... Helemaal als je zelf al nieh helemaal goed voelt! Sterkte meis...

Knufs

5. pari26

pari26 Actief lid

Aug 3, 2011
    129
    1
    0
    @mama4life & macmaszy: thanx meiden! x

6. 2babygirls

2babygirls Actief lid

Dec 7, 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Hier ook een mama uit zuid holland.
    Ik ben mama van 2 meiden. 1 van 4 en1 van 14maanden. Ik ben zelf *slik* 31 (valt wel mee hoor:D). Bijna 12 jaar samen met me man waarvan 4,5 jaar getrouwd.

7. kest76

kest76 Lid

Jun 16, 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    doordat mijn vrouw werkeloos thuis zit, hebben we er bewust voor gekozen om een jaar kalm aan te doen. waneer de kleine geboren is zien we wel verder ze wil na de kraamtijd absoluut weer gaan soliciteren.
    we hebben nu een dochtertje van 2jaar oud, en wonen in de alblasserwaard

8. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Welkom 2babygirls en Kest.... :D

@2babygirls, age is a matter of mind... If you don't mind... It doesn't matter... :cool: Maar iig leuk dat je erbij komt... ;)

@Kest, haaa! Een man in ons vrouwelijk midden... Wees erg welkom... :cool::cool: Sorry ben n btje flauw vanmorgen... :D

9. kest76

kest76 Lid

Jun 16, 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben als man alleen in de avond uurtjes te vinden op het internet, ik ben al wakker waneer de meeste mensen nog slapen.
    van beroep heb ik lasser bij een bedrijf in papendrecht, en op het werk praat je wel eens met collega's die net als mij een dochtertje of zoontje hebben.
    en kletsen net als de dames over wat de kinderen doen, en hoe je sommige dingen wel of niet aan moet pakken zelfs wij leren van elkaar hihi

10. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Kest, ach wanneer je online bent, maakt niet uit... We vinden al t gezellig om je erbij te hebben... :D En dat heren net als vrouwen kletsen... Dat wisten wij stiekem aaaaaaaallang... ;)

11. 2babygirls

2babygirls Actief lid

Dec 7, 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach over me leeftijd maak ik me niet druk. We worden allemaal ouder als het goed is;).
    Een mannen die kletsen volgens mij nog erger dan wij vrouwen :D.

12. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Ahhh t valt wel te hopen dat we allemaal oud mogen worden.... :D Eeuwige jeugd(puistjes) lijken me niets... :cool:
    Tja, maar wij vrouwen krijgen er toch meestal de schuld van... ;) Ach, mannen hebben zo ook n gebruiksaanwijzing... :p

13. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    @Mama4life: Hahaha, ja, inderdaad!

14. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    @Autumn, je hebt n berichtje...

Hoe gaat t verder met alle dames? t Is maar stilletjes hier... Iedereen de zomer in de bol.... :D

Knufs

15. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    @Mama4life: Je hebt een berichtje terug!

Hier gaat alles goed hoor! Ik ben naar de fysio geweest voor de bekkenklachten, alwaar een hoop tips gekregen waar ik weinig mee kan..... ik moet bijvoorbeeld anders gaan zitten, en ik kan niet stilzitten dus dat word nog wat! Verder moet ik anders gaan zitten op het toilet, zo rechtop dat ik het gevoel heb bijna achterover te vallen, ook geen groot succes dus!

Daarnaast moet ik ook anders gaan liggen. Of ik een favoriete slaaphouding had. Ja dus. Twee, die ik afwissel, die allebei fout zijn. En ik ben al iemand die veel woelt (of ik nu wel of niet kan slapen) en moeilijk in slaap kan komen, dus ook dat gaat echt goed hier hahahaha!

Maar wat me het meest verbaasde, en wat gelukkig dan wel makkelijk te implementeren is, is dat ik als ik rust moet nemen niet moet gaan zitten maar even moet gaan liggen (niet te verwarren met slapen). En dan het liefst op bed, aangezien de bank is gemaakt om op te zitten. Dit omdat ik mijn heupen en bekken zo het meest tot rust kan laten komen.

Verder maar even afwachten hoe het de komende week (niet) gaat met deze tips, en volgende week terug! Gaat nog leuk worden, hahaha! Op deze lastpak had ze vast niet gerekend.....

16. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Ach iemand `moet` lastig zijn... Kan net zo goed JIJ die iemand zijn.... :D

17. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Wat is het stil hier.....

18. pari26

pari26 Actief lid

Aug 3, 2011
    129
    1
    0
    Hey dames,

Ben lange tijd niet meer op deze topic geweest.....maar even een update van mij: ik had een progestronwaarde van 49,5 en ik had 3 eitjes waarvan er 2 goed waren.....nu maar afwachten tot 10 juli dan kan ik testen....super spannend!!! :D

Hoest het met jullie allemaal?

greetz pari x

19. mama4life

mama4life Bekend lid

Dec 20, 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    t Is idd n btje stilgevallen autumn, moeten we maar weer es ff verandering inbrengen... :D:D

@Pari, dat klinkt iig wel positief! k Duim voor je/jullie!!! Houd je ons op de hoogte???

Hier gaat t op t moment met ups en downs... Kleine man groeit nu goed door, maar heeft wel wat last van zn tandjes/kiezen (fijjjjjjjne tijd ;)) en de warmte... Mja daar valt weinig aan te doen...
    Met poezenkind gaat t gelukkig weer n stuk beter, maandag weer es bellen en dan mogen hopelijk de hechtingen eruit... Maar dat is nog heel ff afwachten!

Knufs

20. AutumnGirl

AutumnGirl Actief lid

Apr 9, 2012
    198
    0
    0
    Huisvrouw
    Den Haag
    Dan ga je nu over op de algemene mamma-baby zorgen, ipv de kinderarts zorgen. Dat is toch wel een goede ontwikkeling : ) Hopelijk blijft het zo goed gaan! Geef hem maar een dikke knuffel van tante AutumnGirl!

Share This Page