Nou tante Autumngirl D), de eerstkomende 6 maanden blijven we bij de kinderarts hoor... Maar k snap wat je wilt zeggen... Tja, de algemene-mama-zorgen doen we er gewoon bij hoor... Mn vriend zegt dan: Don't worry Mijn antwoord: I'm a wumen I alwees wurrie (zo belabberd mogelijk uitgesproken )... Die dikke knuffel van jou krijgt hij zometeen bij zn fles... Iig n dikke knuf terug van hem... En vooruut ook 1 van mij voor jou en je beebbuikkie...
Pari26; spannend!! Wat zullen de komende 2dagen lang duren Hier een heerlijke tijd. Niet te hard roepen want dan gaat het vaak per direct minder. Al ruim 3wk één en al vrolijkheid. Ook hier veel tandenleed (koorts, héle vieze luiers en eindelijk witte streepjes) maar desondanks veel goede momenten. Tanden lijken wel eeuwig te duren trouwens (had ik al gezegd dat ik heeel soms een tikkeltje ongeduldig kan zijn??) Vandaag voor het eerst mee op de fiets gezeten. Rondje om het huis...wat een vrijheid en wat is dat genieten zeg. Mama4life; fijn dat het goed gaat met het poezebeest!
Thanks Lau, jaaaa die tandjes... Man die duuuuuuuuuuuuuuuuren n eeuwigheid... Al vanaf dat ie net aan 3 maanden was, had meneer al harde plekken en last ervan... En net vóór hij 6 maanden was, was er 1 door... Die daarnaast is nu ook aan t douwen... Dat schijnt dus wel te zijn, meestal komen die tanden in paren... Alleen is ook maar zo alleen denk k... Ohhh dat moet genieten zijn geweest op de fiets met dit weer! Kan jouw kleine al zo goed zelf zitten dan?
Nou zeg... Alsof k anders altijd zo naar tegen je doe... Hoe voel je je met dit warme weer mop? Knufs
@Mama4life: Neee dat doe je niet, maar ik ben gek op knuffels! Hihihi! Met dit weer voel ik me heel snel warm plakkerig en bezweet, en slapen met zulke warmte is ook niet je-van-het. Helemaal niet omdat mijn huis snel heel erg warm word als het warm is buiten en niet snel afkoelt. AutumnGirl houd meer van Autumn.....
Whahaha... Mutsje!!! Maar hier nog zo'n knuffelkont hoor... Gelukkig houdt mn kleine mannetje ook echt van kroelen... Heerlijk, zo'n lachebekkie wat 's morgens lekker ff wil knuffelen voor we naar beneden gaan... Nja willen, hij kan natuurlijk nog niets zelf zeggen of weglopen... Maar hij brult niet om eten (ofzo).... \ Tja de herfst heeft ook zo zijn (haar?) voordelen... Maar k ben van alle seizoenen wel...
@Mama4life: De herfst heeft vele voordelen. De temperaturen zijn een stuk dragelijker. De blaadjes kleuren prachtig in allerlei kleuren, en knisperen heel leuk als je er op staat, hihihi! Het muggenseizoen loopt tot een einde, ook heel belangrijk! En last but not least, op kou kan je je kleden of de kachel hoger zetten, als het te warm is daar begin je bijna niets tegen!
Ben t bijna geheel met je eens.... Alleen k heb n "hekel" aan de kachel... Uiteraard tot grote ergernis van mn vriend, want die heeft weer n hekel aan kou... Heb t niet zo op die droge warmte (en die waterbakkies aan de radiator doen me ook niet zoveel)... Whaha! Dus k blijf alle seizoenen wat vinden hebben...
@Mama4life: Dat kan, maar dan kan je nog altijd een warme trui aantrekken. Wat ga je aandoen als je het te warm hebt? Je kunt moeilijk in je nakie buiten gaan lopen, en zoveel koeler krijg je het daar ook niet van..... dat bedoel ik. Op kou kan je je kleden, als je het te warm hebt kan je weinig tot niets!
Jawel, met hitte kun je plonsen (lees: zwemmen oid), de ventilator aanslingeren, idd naakt n kunstje vertonen (hebben de buurtjes ook weer wat om over te ouwenelen met elkaar) en natuurlijk gewoon geen ene drol uitvoeren met je voeten op tafel... #mijnoprechteexcusesvoormijnonvoorstelbaretaalgebruik#
@Mama4life: LOL, hebben de buren ook wat te ouwenelen. Ik lig in een deuk hier! Ik heb hier plafondventilatoren, maar die zorgen eerder voor een windje in huis dan voor veel verkoeling. De thermostaat geeft dan gewoon dezelfde temperatuur of het word gewoon alsnog warmer. En zwemmen zit er voor mij helaas niet in.
Je mag wel bij mij in de tuin (onder de partytent) met je voeten in n plonsbak... Solly, kan me af en toe gewoon niet zo best gedragen in gezelschap... Tja, je moet ook af en toe eens denken aan t sociale welvaren van de buren... Als die maar nooit ergens over te ouwenelen hebben... Dan valt t toch gewoon stil.. Kun je niet maken... Maar voor nu ga k er echt vantussen... Nog even de kleine man n schone pamper en n flesje... En dan maar hopen dat hij morgen wat later is dan half 6....
@Mama4life: Geen sorry zeggen, mensen zoals jij (en ik) leuken een gezelschap op. Als iedereen zich altijd maar gedraagt zou het ook een saaie boel worden..... Slaap lekker en tot spreeks!
Lief herfstmeisje.... Soms... Moet k bij jou mijn sarcasme er nog net iets dikker bovenop leggen.... Denk k... Slaap lekker herfstmeid! Spreek je (vast) binnenkort weer... Sleep well all of you!
Hey Dames, Ben ik weer! Gefeliciteerd Autumngirl! Ik zie dat je zwanger ben Update: ik heb nog steeds gevoelige tepels. Gisteren enorme pijn aan me rechter bovenbeen en voelde me echt niet goed was ook misselijk(weet niet of t komt doordat ik me stem een beetje kwijt ben) en ik had ongi krampen soort van......gister getest maar die was negatief....nog steeds niet ongesteld dus zal ik nog moeten afwachten.........denk dat ik vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben nog een testje ga doen. Dus het is allemaal nog even afwachten maar gelukkig ben ik elke dag wel bezig met dingen doen en werken....dan gaat de tijd ook wel snel moet ik eerlijk zeggen! Hoest het met jullie? Greetz pari x
Gaat snel he? ik hoop het ook! ben nog niet ongesteld dus het laat nog op zich wachten... btw me banner klopt niet hoor Greetz pari x
toch maar even getest...kon het niet laten! Nog steeds niet ongi en ook nog geen positieve test....dan maar afwachten weer een paar dagen...