Ik ben nu 6 weken zwanger en dus ongeveer uitgerekend op 29 januari. Nog meer meiden die ongeveer rond diezelfde datum uitgerekend zijn? Ben benieuwd of je allemaal de dingne een beetje hetzelfe ervaart. Tis voor ons de eerste....errug spnnend Ben momenteel alleen erg misselijk en buikpijn, verder nog niet echt "rare" klachten.
Hoi! Ik ben ongeveer de 25e uitgerekend. Voor ons kwam dit kindje onverwachts maar zeker gewenst! Ons zoontje is van december 2011 dus die twee kleintjes schelen straks maar 13 maanden. Ik krijg donderdag een nieuwe echo omdat op de vorige echo (5 wkn en 2-3 dgn) nog geen kloppend hartje te zien was. Ik heb ook wel wat last van misselijkheid en moeheid. Voelt allemaal precies zoals de vorige keer dus ik ben er ook van overtuigd dat het dit keer weer een jongen wordt!
Hallo, Als wij het goed hebben uitgerekend ben ik rond 26 jan uitgerekend. Wij hebben 13 juni afspraak bij vk, en 19 juni 1ste echo. Voor ons is het ook onze eerste zwangerschap. Erg spannend allemaal. Duurt alleen nog zo lang vind ik voor we eerste echo hebben. Kan bijna niet wachten.
Nou, ik ben weer net zo nerveus voor a.s. donderdag ookal heb ik wel al een echo gehad hoor! Op de vorige echo was nog geen kloppend hartje te zien omdat het nog erg vroeg was vlgs de VK. Maarja,...ik ben nogal een stresskip dus ik zit nu maar te duimen dat alles wel in orde is! Bij mijn oudste is het precies hetzelfde gegaan en bleek alles ook in orde te zijn maar toch....blijft errruug spannend allemaal hoor!
@sandraaa haha ja heb ik ook hoor. T liefst vandaag dan morgen. Ik moet 26 juni pas pff... @kitty07 kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor, je wil toch graag horen dat alles goed is hé...
Hi, Ik ben uitgerekend op 3 februari. Scheelt niet zoveel dus. Ik heb nog niet heel veel kwaaltjes. Iets meer plassen, beetje moe, beetje zware borsten. Heb tot nu toe erg mazzel. Even afwachten. Wij hebben volgende week maandag een echo. Heb hiervoor twee keer een miskraam gehad, dus ze gaan me extra in de gaten houden. Ben dan 6, 1 week. Ben heel benieuwd of het hartje klopt dan. Groetjes, Banjabes
Als het hartje klopt heb je toch een "beetje" zekerheid/bevestiging dat het verder groeit hè. Nog twee dagen ik weet eindelijk meer! Ben zoals gewoonlijk weer super ongeduldig!
Ik ben wel een goed aantal dagen eerder uitgerekend, namelijk de 15e. Maar ook een januari-mama! Mijn eerste echo is de 18e pas. Dan ben ik 10 weken zwanger... Boffen dat jullie al zo vroeg terecht konden voor een echo. Bij mij was ook de mogelijkheid, maar alle vroege echo-momenten waren volgeboekt. Nog even wachten dus. Mijn kwaaltjes zijn in alle hevigheid losgebarsten, dus ik gok dat de kleine lekker aan het groeien is.
Oh Kitty spannend..nog ff volhouden 2 dagen.. @lievemamatrix Snel??!!?! T gaat mij veel te langzaam ....nog 3 weken..
Ja het gaat mij ook veel te langzaam, zou de tijd graag vooruit willen zetten. Wil zo graag wat meer bevestiging hebben dat alles goed zit in mijn buik. Heb niet heel veel klachten, alleen wat moe en gespannen borsten. Is natuurlijk wel prettig, maar maakt me soms ook wel wat onzeker
Kijk eens bij de bevallingslijsten, je hebt een topic waar meer meiden zitten die rond die periode zijn uitgerekend!
De komst van onze beeb staat op 28 januari gepland! Maandag voor het eerst naar de huisarts (= verloskundige praktijk) Dan zal er nog geen echo oid gemaakt worden denk ik.. (al is het inwendig wel mogelijk toch?) Symptomen vallen wel mee nog... Verschilt een beetje per dag.. Ben ook wel een panisch: Vandaag niet misselijk... owjee... Terwijl ik eigenlijk heel blij moet zijn! Heerlijk het nieuwe jaar beginnen met verlof!
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik de eerste drie maanden eigenlijk helemaal niet zoveel klachten maar was ik er eigenlijk ook helemaal niet zo mee bezig! Nu let ik er veel meer op (geen idee waarom!) en voel ik me ook iets minder fit. Zal ook vast wel komen omdat ik hier nog een kleine van 5 maanden heb... Maar ik merk wel dat ik veel onzekerder ben bij deze tweede, stom hè! Morgen iig een echo om te kijken of het hartje klopt en alles goed gegroeid is en daarna moet ik ook weer wachten tot 12 weken. Spannend!!!!
Ik ben ook uitgerekend voor 29 januari. We lopen dus gelijk mirapat Ik heb ook niet zoveel symptomen. Pijn in de borsten is al fel verminderd, misselijk nog niet, buikpijntjes wel af te toe. Tot nu toe heb ik niet te klagen.
@sandraaa ja snap precies wat je bedoeld. @frommeltje ja k weet t. Maar je valt halverwege binnen zeg maar @sabrina81 6 weken is volgens mij idd wel wat vroeg voor n echo...duurt lang hé. @karnijn gezellig dezelfde dag. hihi lkkr hoor zo weinig last van kwaaltjes.
Nou dan ga ik me toch maar eens aansluiten bij een topic weer Ik ben rond 26 januari uitgerekend, over 2 weken de eerste echo. Is ons tweede kindje, ons eerste kindje is ook een januaribaby (inmiddels dreumes)
Pfffffffffff....het duurt erg lang voordat het morgenmiddag 16:30 is! Buiten het feit dat ik uiteraard graag wil weten (lees: ik ben nerveus ) of alles wel in orde is ben ik ook wel benieuwd of de termijn morgen aangepast zal worden.
@juju81 welkom..en natuurlijk ook gefeliciteerd. @kitty07 kom op....nog een paar uurtjes. Wel laten weten hé hoe t is afgelopen...