thuisblijf moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by elsie22, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

er was een tijd terug al een topic van thuisblijf moeders, hele tijd mee gekletst maar helaas afgelopen.

lijkt me gezellig om weer te kletsen met andere thuis mama's!

ik ben els en heb een zoontje van 2 jaar, hij gaat sinds vorige week naar de peuterspeelzaal en hij vind het erg leuk.

hoop dat er meiden komen kletsen over vanalles!

2. kadotje

kadotje Lid

May 16, 2008
    69
    0
    0
    Leuk idee!

Ik ben Cathy, ik heb twee zoontjes: Chris van 3,5 en Daan van 9 maanden :). Ik ben sinds mijn zwangerschapsverlof van Daan thuisblijf moeder! En ik vind het heerlijk :D

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Hoi ik ben Spikkel ben 23 jaar, heb 1 dochter van 2,5 bijna die gaat sinds vorige week naar de peuterspeelzaal en ben zwanger van nummer 2 :)

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    Hi dames, ik zag dit topic en wilde even reageren, ik ben 28, ben ook thuismama, heb een dochter van 13 maanden en zijn sindskort 'bezig' voor een 2e :)

5. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

Jun 22, 2012
    1,423
    125
    63
    He wat een leuk topic!!

Ik heb een zoon van 6 en en dochter van 2jaar. En ben na de 2e tbm geworden. Heerlijk.

Ga nu zoon ophalen van school. Hoop dat het nu eefjes droogblijft....

Ik zie dat er een zwangere hier is, gefeliciteerd.
    En Ros84, hoop dat het gauw lukt!!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat leuk dat jullie komen kletsen!

vanmorgen zijn sam en ik lekker gaan zwemmen, samen met een vriendin en haar zoontje die is bijna 2.

nu ligt ie lekker te slapen dus even rust haha

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    hier vanmorgen flink choongemaakt l.aetitia was bij de psz dus ja was lekker rustig, dus ff het huisje aangepakt.. vanmiddag lekker met dr spelen en weekend houden haha

8. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier ook thuis bij onze dochters (bijna 5 en net 1,5), ondertussen zwanger van dame nr 3 hihi. Ben zelf 24 overigens.

@ elsie: lekker hoor even zwemmen! Wilde dat ik er hier meer tijd voor had, maar is eigenlijk veel van en naar school hollen overdag haha en in het weekend zwemles :p Wil eigenlijk naar een vast moment toe om te zwemmen met de jongste, maar eerst weer in het schoolritme komen haha.

9. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    hier ook een thuisblijfmoeder, ik ben 38 jaar en heb een zoon van 6 jaar die een autisme heeft en een heel ondeugend meisje van 3 (die vandaag zonder luier wilde :D)

Vandaag heb ik mijn dag besteed aan het uitpakken van de kasten van Kinley want morgen komen ze de babykamer ophalen. En hoewel het bedje al lang op zolder ligt en ik me ergerde aan de kast omdat haar jurkjes te lang waren moest ik vandaag wel even slikken toen ik alles leeghaalde ;)

Ach ja straks maar even op de knieën op zolder om het bedje eruit te vissen (ligt natuurlijk helemaal achteraan)

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gezellig dat jullie komen kletsen!!

wij gaan op vrijdagochtend altijd een half uurtje peuterzwemmen, eerst gingen we op woensdagochtend maar sam gaat nu op maandag en woensdagochtend naar de psz!

wat een rot weer vandaag! word binnen blijven denk ik vanmiddag.

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    @Abri gefeli met je zwangerschap, wat fijn straks met 3 meiden :) en wat knap dat je nog borstvoeding geeft aan je jongste, heb dat zelf bijna een jaar gedaan en toen was madam er zelf klaar mee ;)

@Miranda thanks :)

12. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ook ik kom graag gezellig meekletsen. Ik heb een dochter van 3 en zoon van 1,5. En wij hebben deze week besloten om rustig eens voor een derde te gaan. Dochter gaat 2 ochtendjes naar psz. Na de geboorte van de jongste heb ik besloten om een tijdje thuis te blijven. Wel heb ik een webshop in zelfgemaakte kraamcadeautjes waar ik aan werk als de kids op bed liggen.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@anita wat leuk een webshop!

ik ben ook op zoek naar iets van een hobby wat ik kan doen als sam op de psz is of slaapt. maar kan nog niks bedenken haha

14. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Er is zoveel leuks te bedenken maar wees gewaarschuwd, binnen mum van tijd ligt je hele huis vol hobbyspul :D
    Naai en borduurmachine, patronenboekjes, stofjes e.d. Haaknaalden en garen, taartdecoratiespul. O help, het eind is zoek...

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik vrees dat ik niet zo creatief ben haha

16. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,364
    0
    0
    Ik ben ook tbm :D
    33 jaar en mama van 2 meiden van 5 en 3 jaar.
    Oudste gaat uiteraard naar school en jongste 3 ochtenden psz.

Ik ben niet creatief maar wel sportief :D Ik sport graag als de jongste op psz is.

Toen mijn oudste 11 maanden was ging ik weer voor 2 dagen werken. En toen mijn jongste 10 maanden was ben ik gestopt met werken.
    Als de jongste naar school gaat dan wil ik wel weer werken.

17. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    nou hier echt geen naaister, sterker nog ik heb binnen notime zo'n ding naar de galemiezen. Heb het ooit wel geprobeerd maar het was zo erg dast mijn man de draad erdoor moest doen en dan zat die binnen 2 sec met stof vast in het bakje waar het spoeltje zeg :$

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    @Anita klinkt leuk zeg, zo'n webshop!

toen wij in verwachting waren hoopten we al dat ik thuisblijfmoeder zou kunnen worden.. op dat moment werkte ik nog maar mijn jaarcontract werd tegen het eind van de zwangerschap niet verlengd en eigenlijk vonden we dat dus wel prima..

tot nu toe redden we het op de inkomsten van mijn man.. maar blijft een beetje spannend omdat hij zelfstandig ondernemen is. Als het moet zou ik weer gaan werken maar hopelijk is het niet nodig.

Wel vind ik het soms best pittig om thuismoeder te zijn.. het gevaar loert dat je wereldje zo klein wordt, en je moet er toch elke dag weer wat van maken, ook als het slecht weer is buiten e.d.

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    mag ik ook mee komen kletsen? ben ook tbm, 25 jaar en twee dochters van bijna 3 jaar en 1 jaar.

@Ros84 ja, af en toe komen de muren wel op me af! en dan wonen we ook nog eens in een dorp, dus weinig te doen. Maar geniet wel volop van het moederschap! (al zijn er wel eens mindere dagen met een peuterpubertje in huis...;))

@Anita O wat leuk een eigen webshop! leuk om dat er naast te doen! tis dat ik niet zo creatief ben...

20. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    hallo, wat leuk
    Als het geen 7 pagina's per dag gaat wil ik wel mee doen :p

ik ben 33 en mama van een 15 mnd oud meisje
    heb een hobby matig bedrijfje aan huis, verder gewoon TBM :D

Share This Page