Hoi meiden, ik ben 27 jaar, mama van een zoon van 4 en dochter van 1,5. We wonen nu 3 jaar in Maarssen. Flower, woon je in dorp of in broek? Zullen we een keertje met de kids naar de kinderboerderij?
Duimerijntje Wat leuk, ook uit maarssen! Ik woon in broek (en jij?) En ook nog niet zo lang. Ik ga als het weer goed is geregeld naar de kinderboerderij in maarssendorp (vechtenstein). Is goed hoor, daar een keer heen te gaan, leuk! Zowieso als het weer mee zit ga ik er tweede paasdag heen,
Hoi! Hier ook een mama uit Maarssen, weliswaar in broek. Heb een schoolgaande zoon van 5 en een dochter van bijna 1,5
Hoi flower82, Ik heb zeker een leuk weekend gehad. Ik was namelijk jarig en mijn vriend had voor mij een cocktailparty geregeld, dus was heel gezellig geworden! Nieuwe meiden welkom
mamavan3bengels alsnog gefeliciteerd! En leuk zeg dat je vriend dat geregeld heeft! Iemand nog leuke plannen voor de pasen?
Hier nog een mama 2 be. Ik woon in Nieuwegein en ben 07-09 uitgerekend, ben "import" dus ken hier verder niemand. Ben 31 trouwens.