Ineens minder symptomen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kimb85, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimb85

    Kimb85 Lid

    18 mei 2016
    44
    1
    8
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    Ik ben dus zwanger en had echt een goede week last van misselijkheid, en een beetje gevoelige borsten. We hebben al een echo gehad op medische gronden en er zat een vruchtzakje met een dooierzakje! Sinds gister zijn we op vakantie in spanje en is mijn misselijkheid ineens weg.. ik "voel" me niet meer zwanger (in hoeverre je dat zo pril kan voelen (ik ben 6 weken). Ik heb verder geen krampen gehad of bloedverlies of iets anders.

    Wat zou dit kunnen zijn?

    Liefs Kim
     
  2. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Lieve @Kimb85

    Hoe gek het ook klinkt, Maar geniet van je zwangerschap, geniet van dat je geen kwaaltjes hebt & geniet van je vakantie. Dat je kwaaltjes weg zijn, heeft echt niks te betekenen. Elke dag kan anders zijn. Veel kwaaltjes zegt niet dat het goed zit, geen kwaaltjes zegt niet dat het niet goed zit.
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik ben nu tussen de 9 en de 10 weken en ik heb ook dagen gehad dat het minder was of helemaal weg. Dit betekent niets. Kwaaltjes zeggen niets over je zwangerschap en je hcg niveau schommelt. Geniet er maar lekker van want wie weet ben je volgende week weer super misselijk. Geen zorgen maken hoor!
     

Deel Deze Pagina