Oke, stemmen maar! En jullie kunnen hier ook ideeen kwijt voor een locatie? We hebben in ieder geval al als optie: - pyramide van austerlitz - ? Mensen die graag mee willen: - Yukl - ?
24 april is 1e Paasdag. Maakt mij niet uit, maar voor anderen waarschijnlijk niet de beste optie. @Plaats: Piramide van Austerlitz is wat mij betreft goed. Maar las dat er ook een paar meiden wellicht van plan zijn om met de trein te komen. Dan is een andere locatie misschien makkelijker?
Ik kan alle data in april, die 2 data in mei kan ik niet garanderen, dan hebben we namelijk vakantie en weet niet of we dan weg gaan of niet.
Oh naja 24 april kan ik zelf ook niet (vader jarig) Als er dames met de trein komen, is een andere locatie inderdaad misschien beter.
Hoi Het lijkt mij leuk om mee te gaan, maar ik vind april wel wat aan de vroege kant hoor, dacht dat het zomer zou worden? Dus daarom jammer dat je niet tot eind mei hebt kunnen doorgaan Yukl! Later in mei zou ik liever willen....
Mensen die graag mee willen: - Yukl - Nike - Tessa81 - kwebbelsnoes - Elena22 -Cherry -Karin73 -Regenboogje82
Volgens mij was het Paloe die voorstelde om het in het voorjaar en de zomer te doen. Het leek haar leuk om ook nog de kindjes "klein" mee te maken. Vandaar
Mjaa ik heb een beetje een tussenweg genomen. Want in de zomer is natuurlijk iedereen op vakantie, dus dan is het onmogelijk om redelijk wat mensen bij elkaar te krijgen. Maar op de korte termijn is ook niet handig omdat mensen dan vaak al allerlei dingen hebben staan. Vandaar dat ik voor april/mei ging, maar helaas kon ik dus niet alle dagen toevoegen aan de poll
Mensen die graag mee willen: - Yukl - Nike - Tessa81 - kwebbelsnoes - Elena22 -Cherry -Karin73 -Regenboogje82 - Doglover76
Ik heb de weekenden aangegeven dat wij K. niet hebben, dat maakt het makkelijker voor mij om weg te kunnen. Ik weet nog niet of ik met auto of trein kom, dus graag een locatie die goed bereikbaar en centraal is. Als ik te ver moet reizen, denk ik dat ik alsnog moet afhaken.... zou ik heel jammer vinden..... Groetjes, Elleke