Idd sommige topics gaan zo snel dat als je een dag gewerkt hebt je bijna 30 pagina's moet terug lezen. Hoe gaat het met jou en Joy?
hoi jewe gezellig dat je mee komt kletsen. altijd leuk weer een zwangere te mogen begroeten... nou hier vandaag ook weer lekker druk geweest voor jeffrey een junior bed gehaald bij ikea, ik dat vol goede moed in elkaar gezet, kom ik er achter dat de lattenbodem te breed is, die lag blijkbaar in het verkeerde vak en ik niet gecheckt natuurlijk...... dus ja morgen weer terug naar breda en dan de goede halen en dan word zn middagdutje het eerste slaapje in zn nieuwe bed.. misschien ook nog wel beter om te kijken of het lukt dan de nacht... nu maar hopen dat hij het gelijk goed doet, dan zijn we dat probleem ook alvast voor.... want ja hij moet ruimte maken voor zn broertje of zusje hahahaha 5 nov echo dus we tellen af..... hebben jullie ook dat het zo snel gaat, nu is het hier wel de 2e, maar nog een dikke week en ik zit al op 20 weken pfffff de helft alweer.. of komt dat omdat ik nu 2x zo hard probeer te genieten ervan omdat het de laatste is...... kom maar op met de suggestie's xxxx en een fijne avond allemaal wat het nog gezellig bij ballore??? volgende keer ga ik echt mee....
Dan ben je vlakbij mij in de buurt geweest. Werk op de woonboulevard en gezien je zwangerschap ben je misschien ook wel in de winkel geweest Jammer dat je de verkeerde maat lattenbodem hebt moet je weer terug.
dan is er een grote kans dat je bij prental werkt hahaha of babyplanet dat kan ook nog. nou ja vandaag dus weer terug naar ikea.....
Jep babyplanet. Moet je nog door het bagger weer ook. Gelukkig kun je bij Ikea overdekt parkeren dat scheelt weer een nat pak.
Ik vind/vond het trouwens jammer dat jullie geen positiemode verkopen, moest ik voor naar het filiaal in Oud gastel. Vandaag of morgen word ik tante !!! Ze zijn vanmorgen begonnen met inleiden (41+3) (de vriendin van mijn broertje) Ik ben zo benieuwd hoe hij er uit gaat zien. Mijn broertje is gewoon een hollandse jongen, donkerblond haar. Zij is heel donker, kroes haar etc.
Ja vind ik ook jammer idd dat we in breda geen positie hebben. Jammer genoeg geen plek voor. Oud gastel is veel groter dus straks moet ik ook langs Gastel. Ze hebben daar wel een leuke collectie hangen. Noppies, mamalicious, love2waith, anita enzo. Kei leuk.
ja dat is zo, maar ben inderdaad ook naar oudgastel geweest vind vooral mamalisiuos geweldige kleding hebben... en zit ook lekker... maar stond een paar weken geleden bij jullie in de winkel en toen zei ze doodleuk om 16.45 tja dan moet je "even" naar oud gastel rijden pfff dacht wel bij mezelf makkelijk praat jij met je even hahahaha maar bij prenatal hebben ze ontzettend weinig leuke dingen (omdat donker mijn smaak niet is) dus valt het wel heel erg tegen daar terwijl ze in oudgastel wel leuke rode en groene en paars tinten in het assortiment hebben zitten maar ja voorlopig pas ik mn 1ste zwangerschapskleren nog steeds dus hoop dat ik dat tot het einde mag blijven roepen hahaha en anders ga ik eerst mn kleren van de vorige zwangerschap tevoorschijn halen want toen begon ik met maatje 40/42 en nu zit ik nog steeds in 38 dus hoef ik helemaal niets meer opnieuw te kopen dat zou echt super zijn!! nou ga lekker van mn man genieten die is thuis vanavond xxxx
Haaai meiden, Ik ben ook helaas ongi geworden vandaag. Ik baal er ontzettend van zeg.... op naar ronde 10 dan maar! Grts jufaman
he verdorie, het zit jullie ook niet echt heel erg mee geloof ik... heel veel succes met de 10e ronde en ik duim voor jullie xxxx
Thanxxx meiden! Ik zat even flink in een dip afgelopen week, maar gelukkig was dat maar een paar dagen. Nu lekker herfstvakantie en volgende week heerlijk 4 dagen er tussenuit!! Lekker genieten van elkaar... Even de boel de boel laten!
Hallo iedereen Ik ben Stephanie en ook ik kom uit het mooie Roosendaal, ik woon hier nu 6 jaar oorspronkelijk kom ik uit het mooie Zeeland. Ook heb ik 2 schatten van hondjes dus al goed geoeffend op mama zijn Ook ik werk in de zorg (populair onder mama's ) bij thuiszorg west-brabant dus werk ik lekker bij mij in de buurt. Ik ben 18 weken en 5 dagen zwanger en ik ben nu aan het aftellen tot mijn 20 weken echo en die krijg ik precies op de dag af Groetjes Stephanie
he stephanie, wat leuk voor je dat je zwanger bent... en grappig is dat ik nu 4 jaar in zevenbergen woon maar ook uit zeeland kom.. ik kom officieel uit zierikzee en jij??? wie weet kennen we elkaar wel hahaha is het je 1ste zwangerschap?? @juffamans: het is echt super logisch dat je in de put gaat zitten na zoveel tegenslagen...... super goed van je dat je jezelf eruit hebt kunnen trekken, geniet van je vakantie, ga je ergens speciaal naar toe die 4 dagen??? ik zal alvast het mooie weer bestellen dat heb je verdient... hier gaat alles lekker woensdag alweer 20 weken zwanger... wel een ziekenboeg hier, jeffrey hoest de longen uit zn lijf en samen snotteren we de hele dag door, de tisseus zijn niet aan te slepen.... maar ja dat zal vast ook wel weer over gaan.... nu ff lekker sporten
Hoi hoi Dit is in principe mijn derde zwangerschap maar het word mijn eerste bevalling, het is wel heel spannend maar ik ben blij dat het nu goed gaat Ik kom uit St.annaland dat is net een ander eilandje @Juffaman Het is wel heel frustrerend he als het niet zo snel gaat als je zelf wilt, ik ga voor je duimen dat het maar snel goed mag komen
@steefke: welkom!! ook ik kom uit roosendaal heb bij twb gewerkt hihi. je loopt een weekje voor op mij!
@jewe: ik zag het jullie kunnen er niets aan doen!! en neem het jullie ook echt niet kwalijk! maar ik ben wel pis nijdig op maxi cosi..... maar dat zul je wel begrijpen