Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Beetje stil hier dames....

Hier vanmorgen bloeding gehad, dat betekent dat ik morgen ga beginnen met de gonal-f om te stimuleren. Ik zou vandaag moeten bellen naar het zkh voor een 1e fm, maar ik hoorde op het bandje dat alle tijden (om afspraken te maken) deze week veranderd waren.... Dat wordt dus maandag pas bellen voor een afspraak. Ach, maakt ook niet zo heel veel uit. Heb weinig last van bijwerkingen, dat is wel weer fijn!!

Hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad! Op naar het nieuwe jaar vol nieuwe kansen!! XX

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, fijn dat je niet al te veel bijwerkingen hebt. Nu hopen dat je snel een afspraak hebt.
    En inderdaad hoop ik dat 2014 een heel mooi wonder mag bieden, het is jullie zo gegund.

Zo, de kerstdagen zitten er weer op, het was gezellig maar ook weer fijn als het erop zit hoor.
    1e kerstdag hier met de familie gegeten, was weer gezellig.
    En nu weer voorbereidingen aan het treffen voor de oud & nieuw, dat vieren we ook thuis met vrienden.
    We wilden eigenlijk gaan steengrillen, maar aangezien we dit 1 kerstdag ook al hebben gedaan en het erg veel rotzooi geeft. (de lucht was hier zo heftig dat het brandalarm in de hal er van af ging en het vet op de kasten en vloer lag) we toch maar iets anders gaan doen ipv steengrillen hihi.

En wat hebben jullie allemaal gedaan met de kerst en wat zijn jullie plannen voor oud & nieuw?

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoi dames
    Wordt voor mijn afwezigheid.

Zit nog steeds niet zo lekker in mm velletje.

Veel pijn en sport zeer weinig met gevolg weer 4 kilo erbij pffff.

Maar goed

Blijf een bezig bijtje 1e kerstdag gewoon thuis geweest en 2e bij mn zus mm vader was er ook.

De dagen voor kerst ben ik bij mn vader geweest en nog langs het graf van mm moeder was emotioneel heeel zwaar dit keer weet niet waarom.

Taby ik wens je man heel veel plezier met zn nieuwe baan.
    En leuk zeg een klein konijntje

Jufamans kop op 2014 gaat jullie jaar worden..
    Ik duim voor je en ben ingedachten bij je...

Ik ga weer verder de kasten inruimen alle nieuwe meubels staan nu dus nu kan ik het een vaste plek gaan geven.

Xxxx fijne dagen nog en een goed uiteinde als ik niet meer langs kom

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jufaman. 2014 moet gewoon een top jaar worden voor jullie. Ik ga heel hard voor jullie duimen en mee hopen.

@jacenhenk. Is er al meer bekend over je pijn? Wat het precies is een wat het vandaan komt.

@taby. Haha dat is ff schrikken als het alarm afgaat.

Wij hebben ook een leuke kerst gehad. 1e kerstdag bij mijn vader geweest en 2e kerstdag kwamen mijn vader en de schoonouders naar ons toe. Heerlijk gegeten en heel veel cadeautjes gehad.

Verder heb ik het ook allemaal druk druk druk. Kom om in de taart aan vragen en moet veel werken ivm de feestdagen dus kom tijd te kort.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Hier gisteren begonnen met de gonal-f om te stimuleren! Alles gaat goed, ik merk alleen dat ik wel erg snel op de kast te krijgen ben. Pfffff wat word ik soms moe van mezelf. Wat dat betreft haat ik de mmm uit het diepste van m'n hart; Het is toch alweer bijna 2 jaar geleden dat ik echt mezelf kon zijn. En het wordt steeds iedere week/maand zwaarder.....

Excuses voor mijn geklaag!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je gooit het er allemaal maar uit hoor als dat je op lucht.

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, dikke knuffel.

Jacenhenk, lekker genieten van jullie nieuwe meubels.

Jewe, wat leuk dat je lekker druk bent met de taarten. Lekker creabea.

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jufamans dikke knuffel en gooi het er idd uit híer.
    Het is ook niet niks wat je al 2 jaar meemaakt dat gaat je niet in de koude kleren zitten..

Jewe echt leuk al die taarten. Nog ff en je kan hier fulltime van leven..
    Heb er nog ff over nagedacht wbt de taart voor Maikel maar ik bestel hem toch hier. Kosten zijn nnamelijk gelijk alleen bij jou komen er nog reiskosten bij.. hopelijk snap je dat.

Taby hoe gaat het met de kleine spruit??

Hier net wakker dus ga wat doen hihihi

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Tuurlijk geen probleem hoor.

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Gelukkig nieuwjaar allemaal.

En speciaal voor Jufamans dat dit eindelijk jullie jaar gaat zijn/worden..

Heel veel liefs jac en de mannen

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Voor iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar. Dat 2014 maar een jaar mag worden waarin wensen werkelijkheid worden.

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik wens iedereen een wonderbaarlijk 2014! XXX

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Ik wens jullie allemaal een geweldig 2014 en dat er maar mooie dingen mogen gebeuren voor jullie allemaal!

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Nou ik ben 3dubbel happy..

Redelijk goed nieuws gehad in ziekenhuis.

De artrose valt uiteindelijk toch mee..
    Het is wel erger dan gemiddeld maar dus niet voor een 80 of 50 jarige gelukkig.

Wel hebben ze een "beginnende" hernia gevonden.

Kan nog jaren duren eer dat deze omslaat in een echte hernia maar kan ook volgende maand zijn.
    Dus dat is koffiedik kijken en doen ze nu niks mee.

Ook hebben ze gezien dat mijn grote spieren veel vet bevatten. Dit is een gevolg van dat mn onderliggende spieren die je lichaam in balans moeten houden weinig tot niks doen en mn grote spieren die je normaal alleen bij zwaardere inspanning moet gebruiken constant aan het werk zijn.

Dit zorgt er dus voor dat die spieren continue overbelast zijn en dat zou dus mijn pijn moeten verklaren.

Dus redelijk goed nieuws.

Verder zijn we met de weg geef hoek onze loods kwijt en alles staat nu bij 1 van de leden in huis.
    En nu heb ik de stoute schoenen aan getrokken en hart in actie aangeschreven en maandag komen ze langs.. dus ga op tv komen hihihi

En ook komen we in bn de stem te staan die nemen ook maandag contact met me op..

Dus dat gaat echt super goed..

Verder blij dat de scholen weer gaan beginnen nog 20 dagen en dan gaat hij eindelijk naar de basisschool.. RUST :-D:p:-D:p:-D:p

Nou dat was het geloof ik hihihi

Fijne avond iedereen

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Fijn dat de uitslagen redelijk positief waren. Wel effe vertellen wanneer het uitgezonden gaat worden hoor dan ga ik zeker even kijken.

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi dames
    voor iedereen aller eerst de beste wensen en dat het een mooi jaar mag worden.

ik heb volgens mij ooit wel een gereageerd op dit topic omdat ik ook uit Roosendaal kom en het erg leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen. ik weet het niet meer zeker hoor. maar dan ga ik mi zelf nu even opnieuw voor stellen en hopelijk kan ik ook lekker mee kletsen met jullie en kunnen we misschien leuke vriendschappen met elkaar krijgen.

ik ben dus sherly en ben ondertussen 34 aar oud en al weer 6 jaar getrouwd en woon in Roosendaal. we hebben een dochtertje van nu bijna 4 aar en zijn nu zwanger van een twee eiige tweeling en die zin uitgerekend op 10 juni.
    verder ben ik best creatief en houd ik er van om samen met onze dochter te knutselen en leuke dingen te doen. ik werk als buschauffeur in Waalwijk. maar weet nog niet of ik straks blijf werken als er 3 kindjes rond lopen.

ik hoop dat ik lekker mee mag kletsen en dat we misschien wel een keer kunnen afspreken in de speeltuin of zo iets.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja je hebt hier wel een paar keer iets geplaatst. Leuk dat je ons weer gevonden hebt. En Gefeliciteerd met je tweeling.

18. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Welkom terug shirley.

Gefeliciteerd met je 2 kindjes in spe

Leuk dat je hier weer bent.

Jewe: echt wel dat ik het maandag hier plaats. Om 11 uur weet ik het of het nog dezelfde dag of een andere dag word

Nou net nog een keer gewogen en zit alweer op de 75.1

Hihihi

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jacenhenk, jeetje dat is niet fijn meid, maar wel wat je zegt redelijk goed nieuws.
    Goed van je dat je de media erbij haalt voor jullie goede doel.

Welkom Sherly182.

5 Jaar geleden lag ik op de O.K. en werd Britt om 0.05 uur geboren.
    Wat gaat 5 jaar toch enorm snel zeg.
    Eerst nog een klein prulleke en nu al een hele meid, die precies weet wat ze wil en je dit haarfijn even uitlegt.
    Dit is het eerst jaar dat er geen sneeuw ligt op haar verjaardag en dat het niet vriest.
    Afgelopen vrijdag hebben we haar kinderfeestje gevierd, was erg leuk moet ik zeggen. Ik zag er in het begin erg tegenop, maar het liep super en alle kindjes hebben het enorm naar hun zin gehad op de speelboerderij.
    Gisteren feest voor de vriendengroep en vanmiddag voor de familie.
    En dan dinsdag trakteren, het was morgen niet zo handig, omdat het dan de eerste dag is voor de nieuwe juf, die de huidige juf vervangt, omdat ze nu met zwangerschapsverlof is.

Dus we zijn lekker druk hier, maar maakt niet uit, want ik heb vanaf afgelopen dinsdag lekker 3,5 weken vakantie.

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Van hareliciteerd met jullie grote britt.

Gaat hard dan he..
    Vind het hier ook zo hard gaan met Jeffrey die over 3 weken ook alweer naar de basisschool gaat..

Had ik het nou goed gezien dat jullie een klein konijntje erbij hadden??
    Was dat haar verjaardagskado??

Fijne vakantie trouwens. En idd aardig gek met het weer had het er gister al met Henk over..

Nou ik ga me klaarmaken voor de opnames de mannen slapen nog dis heb nu ff tijd hihihi
    Xx

Deel Deze Pagina