Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Dat zal inderdaad een prachtig verjaardagskado zijn jufaman.
    Ik heb nu vakantie, dus extra veel tijd om te duimen voor jullie.

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, hoe gaat het met je?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Net lekker uit eten geweest met mijn oude collega's van de baby planet. Was erg lekker en gezellig weer. Lekker en beetje bij kunnen kletsen.

@jacenhenk Hoe was de stille tocht?

4. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Sorry voor mijn afwezigheid had even belangrijkere dingen te doen.

Het was een prachtige eervolle tocht bijna 1800 man zo intens en niet te beschrijven...
    Nu beginnen met het een plekje te gaan geven maandag is de crematie.
    Het is nog steeds niet te bevattn. Zn dochtervwas gewoon thuis toen het gebeurde zoveel vragen en waarons.. maar goed we zullen verder gaan dat zou claudia gewild hebben

Jufamans hoe gaat het bij jou??

Zou idd zo een mooi verjaardagskado zijn.

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier probeer ik het gewone leventje weer op te pakken. Ik zit nu op 3 dagen na tp. Gewoon werken en afspreken met vrienden & familie komend weekend. Maar dan lekker zonder te spuiten (-->dat is dan weer een voordeel!). Ik voel me prima, heb alleen wat last van mijn liezen en lage rugpijn. Maar dat had ik de vorige keren ook! En ik ben heel moe, ik slaap heel goed overigens....

Liefs Jufaman81

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    nou Jufaman81 denk dat wij allemaal aan jou denken en voor je duimen en een kaarsje aan steken dat het nu wel zo mag zijn.

hier gaat het best goed erg moe en het werk begint me nu op te breken maar komende week naar de gyn dus maar kijken wat hij gaat zeggen daar over.
    en verder hebben wij een cadeau bon gewonnen van babylook in Roosendaal dus gaan we nu een mooie 3/4 d echo laten maken van de tweeling. dit was eigenlijk niet de bedoeling omdat ik het erg duur vind maar met deze bon is het nog goed te doen.
    dus op 14 februari mogen we onze tweeling voor het eerst echt gaan ontmoeten ik ben zo bennieuwd

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jufamans. Goed je rust pakken nu en idd lekker afspreken dat leidt af en stress is toch niet goed..
    Ik duim keihard met je mee

Shirly spannend hoor. Ik moest destijds elke zoveel weken omdat ze flinke jongens waren hihihi.. leuk voordeel ervan.

Hier weer aan het proberen het leven weer op te pakken maar je blijft er in je gedachten steeds weer terug komen.

Op fb een foto gezet van een bloem. Van deze heb ik vlak voor ze stierf een stek gehad en hij bloeide elk jaar al maar dit keer met zo onwijs veel bloemen erin en ook nog eens in de winter.. (nou ja winter....)

Maar goed het voelde voor mij alsof ze zo wil latrn zien dat ze nu extra dicht bij me is...

Nu zo zwemmen met de jongens laatste keer vpor jeffrey want hij gaat ma/vrij proef draaien op basisschool en di/do psz en dan de 27e gaat hij dan echt naar school toe..

Kan niet wachten hihihi rust!!!

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik voel me op zich wel goed, Ben wel moe, maar dat was ik de vorige keren ook. De 1e wachtweek zit er bijna op. Maandag begint de 2e wachtweek en die is altijd cruciaal voor ons. Ooooow wat kijk ik daar tegen op! Ik zou het liefst de hele dag op het toilet willen zitten. Pfffffff zenuwslopend is het!

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, idd verschrikkelijk voor jullie die wachtweken.
    Ik heb aankomende week ook nog vakantie, dus weer veel tijd om te duimen voor jullie. En ik zal ook een kaarsje aansteken.

Jacenhenk, meid toch wat ben je druk geweest van de week. Maar wel voor de familie wel heel fijn dat er mensen zoals jij bestaan hoor.
    Verschrikkelijk wat er gebeurt is. Hoe zwart kan het worden voor je ogen om iemand zo iets aan te doen.

Jewe, waar ben je gaan eten? Ik ben gisteren gaan eten bij het hooihuys in Roosendaal, ook erg gezellig en lekker.

Sherly, wat leuk zo'n bon voor een 3decho.
    Altijd leuk om die kleintjes te kunnen bewonderen.
    Ik heb ook van bijna elke maand wel een echo, dat is het voordeel van bij de gynaecoloog lopen.

Iedereen lekker aan het genieten van het weekend?
    Nog leuke plannen?

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jufamans: echt killing lijkt mij.. hoop zo erg dat deze weken snel voorbij gaan zonder bloed verlies.. het is he zo onwijs gegund.
    Misschien klinkt het vreemd maar heb van de week gedroomd over je en je kreeg er ineens 2 gelijk.. hopelijk is dat een goed teken.heb namelijk nog nooit van je gedroomd hihihi

Taby hoe gaat het met jou zelf? ? Je schrijft altijd tegrn een ander maar nooit over jezelf.. dus vroeg hey me gewoon af..

Hier lekker wezen schaatsen vandaag met jeffrey was erg leuk.

Morgen gaat jeffrey proefdraaien op de basisschool en dan dinsdag trakteren op psz. Dan donderdag zn laatste x en vrijdag weer een ochtend prowf draaien.

En maandag de 27e op zn verjaardag zelf mag hij echt beginnen. .

Hij is er zooo klaar voor en ik ook trouwens hihihi.

Over 2 maanden ga ik starten bij het revalidatie traject.
    Is 2/3x per week 2 uur dus weer ff druk de komende 3/4 maanden.
    Maar tis voor een goed doel : pijn vrij proberen te worden..

Nu ga ik zo jeffrey zn traktatie ophalen

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, leuk hè schaatsen. Britt vindt het ook geweldig.
    Wat gaat Jeffrey trakteren?
    Hij is helemaal klaar voor school zo te lezen, was bij britt ook. Ze zijn dan echt toe aan een nieuwe uitdaging.
    Zo, jij hebt nog heel wat voor de boeg joh, over een maand of twee.

hoe gaat het hier?
    Goed, ik heb al vanaf 31-12 vakantie en 25-1 is pas weer mijn eerste werkdag.
    Lekker een beetje mijn huis aan kant gebracht, sommige huishoudelijke klussen blijven altijd maar liggen.
    Mijn man gaat vanaf 1-2 met zijn nieuwe baan in Gouda beginnen, spannend hoor. Is toch wel weer een stukje verder dan Tholen.
    En ook weer een jaarcontract ipv een contract voor onbepaalde tijd.
    Britt, is een wijs meisje die op het moment heel veel aandacht vraagt.
    We weten ons soms niet zo goed raad. Ze hangt heel erg aan mij, minder aan mijn man.
    Ze kon altijd heel goed alleen spelen, maar sinds een maand ofzo kan ze niks meer alleen, constant loopt ze rond je heel te drentelen en vraagt wat we gaan doen.
    Denk je dat ze alleen gaat zitten spelen, dan roept ze je erbij en dan kom je er niet meer bij weg of wanneer ik dan weer verder wil met iets, dan gaat ze mee omhoog om met mij mee te gaan.
    Ook het samenspelen met andere kindjes is op het moment waardeloos, ik vind het altijd heel fijn als ze kindjes mee naar huis neemt om mee te spelen, maar sinds een paar weken wanneer ze een kindje mee neemt is het binnen no. time heibel.
    Ze gaat compleet uit haar dak als het andere kindje iets pakt waar britt eigenlijk ook mee wil spelen. Delen, wat is dat?
    En het maakt niet uit wat voor type kindje erbij zit, dominant of volgzaam, binnen een korte tijd gaat het fout.
    Ze gaat dan helemaal uit haar dak om niets, ze verteld dan later dat het is omdat ze het niet leuk vond dat het andere kindje met dat speelgoedje speelde, omdat zij daar ook mee wilde spelen.
    Zo moeilijk, want na afgelopen vrijdag heb ik gezegd dat ze komende week niet mag afspreken.
    Hopelijk is dit weer een of andere fase, maar soms ga je twijfelen of het allemaal wel goed gaat met je kind en of dat je het zelf allemaal wel goed doet.
    Zo, een heel verhaal, maar grotendeels gaat het gewoon goed hoor, het kan niet altijd vlekkeloos lopen hè ;)

12. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat jouw droom uitkomt Jac!!

Ik ben deze onzekere tijd zo vreselijk beu! Ik voel me machteloos, gefrustreerd, zenuwachtig en ik ben absoluut mezelf niet meer....... Pfffff ik hoop zo erg dat het deze keer raak is. (Anders kunnen ze me rustig naar een psycholoog sturen!)

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, dikke knuffel.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Oh kan het me zo goed voorstellen dat je je zo voeld. Het is niet niks allemaal.

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ik duim echt onwijs hard met je mee..

Taby hier is je verhaal heel herkenbaar jeffrey heeft ditval heel lang maar gaat gelukkig steeds beter.
    Hoop voor jou dan ook dat het tijdeljk is!!

Nou zn traktatie geb je inmiddels al gezien.
    Het vrachtwagenpark is bijna op nog een paar te gaan voor zaterdag en maandag

Vanmiddag allemaal cars slingers en balonnen besteld zaterdag zn cars taart ophalen en dan gelijk maikel zn thema doorgeven zit te twijfelen tussen lego duplo of dora en diego...

Wat vinden jullie het beste bij maikel passen??

Nou ga nu weerr slapen maikel werd net ff wakker en toen heb ik ff gekeken van wie zn lapje was hihihi dus nu kan ik gaan zoeken ben er al 2 op mp tegen gekomen..

Xxxxxx slaap lekker iedereen

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, wat super dat je in ieder geval al 2 kroellapjes via mp kan regelen.
    Ja, de traktatie is echt gaaf en hij keek er zo trots bij hihi.
    Ik denk dat een Lego duplotaart wel heel stoer is voor Maikel.

Jufaman, hoe gaat het meid?

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ik heb slecht nieuws en ik heb nog slechter nieuws....

Vanmorgen al bruin bloedverlies gehad, waardoor ik de hoop heb verloren! Daarnaast heb ik vanmiddag bericht gehad dat er geen embryo's zijn ingevroren.... Ik ben er stil van. Kan het nog geen plaats geven.

Ik ben dan wel een paar maanden geleden naar PNOzorg overgestapt, waardoor een eventuele 4e poging vergoed wordt. Maar ik wil daar nu absoluut nog niet aan denken. Ik voel me zo ontzettend leeg. Bah! Wat een ellende!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Oh nee meid. Het zal toch niet. Weet niet wat ik moet zeggen behalve dat het zo niet eerlijk is en gewoon ronduit k#t.

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jeetje jufaman toch, wat is dit klo.te zeg.
    Waarom toch? Ik leef erg met jullie mee, wat moeten jullie toch doorstaan zeg, niet te geloven.
    Neem de tijd om dit een plekje te geven.
    Dikke knuffel.

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Neeeeee!!! Waarom nou toch..

Weet even niet wat te zeggen of doen behalve je een hele dikke knuffel te geven!!!

Dat van die niet bevroren embryo's is dat een fout van het ziekenhuis geweest of wat is de reden dat er geen 1 is ingevroren? ?
    Als je het er nu ff niet over wil hebben moet je het zeggen hoor!!!!

Xxxx heel veel sterkte en neem nu echt de tijd voor jezelf lieverd! !

Deel Deze Pagina