Thanxxx allemaal.... Ik ga vanaf donderdag lekker naar Zeeland met mn schatje en de hond. Ze voorspellen goed weer, dus dat is fijn!
Jafaman, leuk joh, naar Zeeland. Helemaal met de hond, lekker naar zee en uitwaaien en ravotten met de hond. Wat voor hond heb je? Wij een choco labrador, reu van 8 jaar, echt een schatje. En waar in Zeeland ga je naartoe? Hier is onze kleine meid klaar wakker, "aankleden mama" zei ze net. Nu zit ze haar dierenkaartjes te bekijken op haar bed, misschien toch maar niet meer laten slapen 's middags????
jufeman heel veel plezier de dagen in zeeland. geniet er lekker van en zorg dat je lekker kunt ontspannen. hopelijk helpt dat een beetje. steefke25 wat gezellig dat je er bij komt. ik kom ook uit roosendaal, zo zie je maar we zijn goed vertegenwoordigd. maar zo te zien komen er toch veel mensen niet uit roosendaal zelf??? jacenhenk sterkte met je zieken thuis hopelijk blijft het bij jou een beetje gespaard het ziek zijn Naomi je maakt me wel erg nieuwsgierig met zo'n berichtje!!!!! "@jewe: ik zag het jullie kunnen er niets aan doen!! en neem het jullie ook echt niet kwalijk! maar ik ben wel pis nijdig op maxi cosi..... maar dat zul je wel begrijpen " chulla welkom Hier alles gaat lekker gelukkig ik heb nu lekker 4 dagen vrij lijkt wel op een mini vakantie. Afgelopen zondag zijn we lekker naar pukkemuk geweest en leuk hoor was er wel vaker geweest met Joy maar nu ze wat groter is word het steeds leuker. Ook zijn we er achter dat mijn zus een jongen gaat krijgen dus ja morgen word dat weer shoppen voor jongens kleren. Ik hou er van om zo maar iets te geven aan mijn zus. En volgende maand worden we ook oom en tante van mijn schoonzusje die is dan uit gerekend hopelijk gaat dat ook allemaal goed. bij haar word het ook een jongen dus ook daar even voor shoppen.
@sherly: ow dat is omdat de kap van onze maxi cosi nog niet binnen is! is 3 maanden geleden al besteld door hun maar ze stellen de levering elke keer uit bij maxi cosi en daar ben ik heeeel kwaad ben. de winkel kan er niets aan doen, dus vandaar dat ik maxi cosi gemailt heb. ben benieuwd naar antwoord...
@chulla: welkom en nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleine uk. @naomi123, tja daar zou ik ook wel gefrustreerd van worden zeg... @jufamans, geniet van je korte vakantie, lekker uitwaaien zal je goed doen... verders: hier gaat alles goed, vandaag precies 20 weken dus we zitten op de helft. harde buiken zijn gaan liggen, ben deze week zelfs alweer 2x 2 uur wezen sporten en vanavond zwangerschapszwemmen en vrijdag babyzwemmen met jeffrey dus hopen dat dat goed gaat, dan kan ik me oude ritme weer terug oppakken... 5 nov echo spannend, want weet nog steeds niet of ik het wel of niet wil weten... wat waren jullie redenen om het juist niet of juist wel te willen weten??? misschien helpt me dat in de keuze hahaha nou ga nog ff zelf liggen voor de kleine weer wakker word xxx
Ik krijg 1 november mijn 20 weken echo en wij willen wel weten wat het is omdat...... Ik gewoon heel nieuwsgierig ben ik heb ook zoiets dat als het nou met 20 weken een verrassing is of bij de bevalling, maar dat is natuurlijk iets voor jezelf he Succes bij je beslissing!!!!
wij hebben 15 november de 20 weken echo hihi. wij willen ook weten wat het wordt! ik ben veel te nieuwsgierig en vind het makkelijk met kleren en spullen kopen want neutraal vind ik maar weinig leuks eigenlijk... iedereen mag het bij ons ook gewoon weer weten alleen de naam is geheim hihi.
@Naomi, Heb je nog reactie gehad op je mail naar maxi cosi? @Jufeman, gezellig lekker naar Zeeland. Lekker uitwaaien aan zee met hond...lijkt me heerlijk. @Chulla, Breda daar woon ik vlakbij. Nog gefeliciteerd met je kindje. @Jacenhenk, 20 weken echo spannend. Ik wist het bij mijn zoontje en straks wil ik het weer weten. Vond het fijn met kleertjes kopen en het kamertje helemaal jongens te maken. Iedereen wist het ook wat het werd. Kon het ook net zo goed zeggen anders zou ik mezelf toch verklappen.
@jacenhenk dankje wij wouden het met de 20 weken echo ook niet weten wou het graag als verassing laten maar werd daarna toch wel nieuwsgierig en ook met de kleertjes en kamertje is het wel handig om te weten dus heb het alsnog bij de echo erna gevraagt
@jewe: ja ik heb gisteren al reactie gehad ze bedankt me voor mn mail hihihi. had er vergeten bij te zetten dat we hem in breda gehaald hebben ipv oud gastel. in oud gastel is er in september al 1 geleverd voor iemand met dezelfde achternaam als ons als we hem daar besteld hadden moesten we hun de schuld geven maar hij komt bij breda vandaag en dat heb ik terug gemaild. heb er nog geen reactie op...
ja daarom ben benieuwd naar de reactie terug. als ik morgen nog geen bericht heb stuur ik gewoon weer een mail hihi.
hoi dames ik heb gister mijn zolder eens op geruimd en kwam nog een box zak tegen in het oranje. ik weet niet of iemand van jullie er in geinterreseerd is?? je kan hem gratis en voor niks ophalen. anders gaat hij in de vuilnisbak.
Goedemorgen meiden, Ik ben heerlijk uitgerust de afgelopen dagen. We hebben heerlijk weer gehad, dus zijn we vaak buiten aan zee geweest! Heerlijk gewandeld met de hond (--> zelfs hij werd er moe van...) lekker op een terrasje gezeten en volop van elkaar genoten. We zijn flink aan de klus. Niet omdat het (volgens mij gevoel) moet, maar gewoon omdat we zo relaxed en ontspannen zijn! Hopelijk werpt het zijn vruchten af! Liefs jufaman
he jufamans, ik wat fijn dat jullie zo genoten hebben, en inderdaad is het zoals je zegt, het klussen moet geen MOETEN worden.. dus ben blij dat het zo goed gaat.. hou dat gevoel vast xxx en hopelijk werpt het inderdaad zijn vruchten af....
Hoi allemaal, Ik ben gisteren heerlijk naar Antwerpen geweest met schoonfamilie. We hebben daar lekker gegeten en veel gelachen! Heerlijk om er weer zo'n avondje uit te zijn. Ik was de Bob, want je weet maar nooit natuurlijk! En ik kreeg echt wel vragen over of ik misschien zwanger was, want meestal rijdt mijn vriend! Ik heb geprobeerd zo neutraal mogelijk te antwoorden, dat we dat gewoon om-en-om doen. Mijn schoonmoeder heeft het mij(waar de rest niet bij was) gewoon recht op de vrouw af gevraagd. En ik heb aan haar wel toegegeven dat we bezig zijn... Ze vond het wel erg spannend en ze reageerde positief! Daar was ik dan wel blij mee!! En opgelucht... Groetjes jufaman
wat fijn dat je zulke goede reactie's kreeg.... ik hoop zeker weer dat het nu wel raak is... ik gun het jullie zo erg... hier goed nieuws zaterdag de echo gehad, en wij krijgen een baby boy een mannen huishouding dus. ook hebben we nu de naam voor de kleine definitief.... ik wilde graag dat we mn moeders naam erin konden verwerken omdat zij natuurlijk 1,5 jaar geleden is overleden en ik haar nog dagelijks mis, en zo betrek ik haar toch bij de zwangerschap,bevalling en kleine.... en mn vriend vond de naam die ik gekozen had super mooi, nu is het alleen nog ff kiezen tussen de lange of korte versie daar ben ik nog niet echt helemaal uit maar denk dat het de lange versie word omdat ik die mooier bij jeffrey zn naam vind passen... fijne week allemaal
Heeeeeeeeeeeeeeej!!! Wat leuk nieuws.... en jongetje!! En wat mooi dat je je moeders naam erin hebt verwerkt! Zo is ze er toch een beetje bij... Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden naar de naam. Maar houd het nog maar lekker even voor jullie zelf! Ik lees het vanzelf wel...
Jacenhenk, wat leuk een jongetje! Wat mooi dat jullie een naam hebben waar je moeders naam in is verwerkt. Fijn dat je man het ook gelijk een mooie naam vond. Oooo wat was het toch koud vandaag zeg. Zaterdag liepen we nog zonder jas in de dierentuin en nu is de winterjas toch echt wel nodig. De winter is begonnen denk ik.