Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Vandaag om 11.11 weer een bruiloft van een vriendin met aansluitend een high-tea!!! (geen feest vanavond). Ben weer aangekleed en opgetut, wordt een gezellige dag vandaag!!

Grts jufaman

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he jufamans.... dat zijn altijd de leukere berichten..

was het gezellig, weer een mooi bruidje zeker...

hier alles lekker nog steeds, wel wat kilo's teveel naar mn zin (14) maar ja, dat was bij jeffrey precies hetzelfde rond 22 weken.

bloeddruk was erg laag, maar dat blijkt juist goed te zijn nu...
    verder gaan we vandaag een begin met de baby kamer maken...
    plafond eruit, droger naar de schuur en de rest leegmaken(was rommel/strijkkamer vandaar)

groetjes en tot snel

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Het was vrijdag een hele mooie dag om te trouwen! Ze zagen er schitterend uit en het zonnetje scheen!! Vanmiddag naar een verjaardag. Gelukkig maar want ik heb een beetje testdrang! Morgen is mijn NOD en heb nog nergens last van. Had ik de vorige keren ook niet, toen kwam mn ongi ineens opzetten!!

Wat geweldig om aan de babykamer te beginnen... Ik fantaseer er wel eens over en praat er met mn vriend over! Dan zijn we met kleurtjes enzo bezig.... Oow was het alvast maar zover!! Maar eerst nog zwanger zien de te raken!

4. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo hier ook weer aanwezig, na een week 2 zieken thuis te hebben gehad is het deze week weer een rustige week geweest.
    vorige week waren mijn man en onze Joy ziek.
    Joy had de waterpokken en is daar gelukkig nu van af op de korstjes na. en mijn man had een soort van buik griep. lekker hoor 2 mensen ziek!!!!
    nou ja gelukkig is het weer over en hebben we gister de verjaardag van mijn man gevierd wat erg gezellig was.
    vandaag zijn we naar mijn ouders gegaan en daar hebben we sinterklaas gezien, en Joy heeft een heel mooi kleur/plak boek gekregen van st klaas. van een afstandje vond ze het prima maar als ze zwarten pieten of sinterklaas te dicht bij kwam dan vond ze het toch eng.

nu is het wachten op een berichtje van mijn schoon zus dit was gister uit gerekend van hun eerste kindje een jongentje maar hij is er nog steeds niet!!! hopelijk komt hij snel en kunnen we hem gaan bewonderen.

jacenhenk wat leuk zeg een jongetje gefeliciteerd,
    en de naam dat blijft lastig he, gelukkig zijn jullie er uit. misschien kun je de lange naam nemen voor op papier en dan de korte naam als roepnaam gebruiken!!

Jufaman81 ik herken het zo van je overal al over praten en zo en de kinder kamer in je hoofd al ingericht hebben. dat hadden wij ook alleen mnoesten toen wij ook ngo zwanger raken. hopelijk is het snel raak en dan kune je je ideeen gaan botvieren. sterkte en hopelijk kun je snel goed nieuws melden hier.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jacenhenk: Leuk een jongetje! En de naam is ook al bedacht.

Jufaman, ik wilde bij de eerste heel graag weten of het een jongen of meisje zou zijn. Een meisjes kamer had ik al helemaal in mijn hoofd wat ik wilde maar voor een jongen vond ik het zo moeilijk.

Sherly, he bah een hele ziekenboeg dus geweest bij jullie. Gelukkig waren jullie allemaal op tijd beter voor de verjaardag van je man.

Hier gister naar de intocht van Sinterklaas geweest. Tygo snapte er natuurlijk nog geen bal van maar interessant vond hij het wel. Vooral de zwarte pieten vond hij erg leuk maar dat had meer te maken met de pepernoten die hij steeds kreeg. Hij staat geloof ik op elke foto met een mond vol pepernoten.

Morgen heb ik de eerste echo weer...begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden...zal vast wel goed zijn maar toch.

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    wow wat een drukte ineens hier, gezellig hoor...

jufamans: ik ga zo verschrikkelijk hard voor je duimen.... laat je het gelijk weten zodra je getest hebt..... hopelijk mag je deze keer helemaal van het dak schreeuwen dat je goed nieuws hebt....

@shirly: wat vreselijk irritant zo'n ziekenboeg, ben je lekker zwanger moet en zou je lekker verwend moeten worden door het thuis front gaat het juist precies de andere kant op..
    wel fijn dat ze weer allebei beter zijn..

wat betreft de naam kiezen we voor de lange versie, omdat die gewoonweg het dichtste bij mijn moeders naam in de buurt komt!! en we vinden ook dat die het mooiste is, en het beste past bij jeffrey en bij zn achternaam....

@jewe: spannend de 1ste echo... geniet er lekker van, je krijgt er in verhouding maar zo weinig, dat het al snel weer een poos duurt eer je je kindje weer gaat zien.

hier gaat alles goed, helaas wel al 16 kilo aangekomen op dit moment.. maar doe er gewoon alles voor, sport rond de 6/8 uur super intensief en toch komen de kilo's er gewoon bij:x:x:x
    word er wel een beetje moedeloos van... zometeen eindig ik weer op die 27 kilo.. en had me zo voorgenomen dat ik deze keer onder de 20 wilde blijven...
    ook zitten al die kilo's me echt al in de weg, begin het zelfs al irritant te vinden, zeker als ik die dikke kop in de spiegel zie:(:(:(

maar ja nog maar even volhouden, ik doe er denk ik niets meer tegen nu....

nog 5 weken dan hebben we de 28 weken echo en dan schiet het al aardig op want dan krijg ik daarna met 32 en 36 weken ook nog extra echo's dus dan zijn we er al weer bijna....

nou ga ff liggen, heb net 2 uur gesport dus ben kapot

xxxxx en ik hoor jullie wel weer

7. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    He meiden,

Vandaag mn NOD, maar nog niks te bekennen!! Wel buikpijn, dus ik verwacht het ieder moment! Als het vannacht niks is, dan doe ik morgen een testje.... blijft toch spannend!

Grts jufaman

8. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jacenhenk:"@shirly: wat vreselijk irritant zo'n ziekenboeg, ben je lekker zwanger moet en zou je lekker verwend moeten worden door het thuis front gaat het juist precies de andere kant op..
    wel fijn dat ze weer allebei beter zijn.."

denk dat jij je verward met iemand anders hahaha
    ik ben niet zwagner hahahhah zou eht graag zijn maar ben het niet wij wachten nog even met nog een kindje gaan maken

9. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    o sorry, dacht eigenlijk dat de meeste hier zwanger waren...
    ;) ik schaam me diep....

maar toch dan nog is zo'n ziekenboeg thuis niets..:D:D

en gelijk heb je wat betreft het wachten... lekker van jullie kleinste genieten..
    want het is best zwaar hoor moet ik je vertellen hahaha 1 van 21 maanden en dan op de helft van de zwangerschap zijn EN ook nog eens al 16 kilo erbij pfffff

zou er nu wel 3x over na denken als ik nog zwanger wilde zijn... gelukkig is dit onze laatste zwangerschap dan gaat bij mn vriend het mes erin....

xxxx

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans.. ik duim voor je, buikpijn kan ook veroorzaakt worden door de innesteling, had ik dus achteraf ook vreselijk maar dacht toen dat het menstruatie pijn was.. dus wie weet

positief blijven meis....

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even snel, 20 weken echo was helemaal perfect!!

en we krijgen weer een meisje:D:D!!!!!

12. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    naomi gefeliciteerd

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heej meiden,

Ik ben helaas vannacht ongi geworden! Pffff, heb wel ff een baaldag zeg.... Maar we gaan maar gewoon verder met ronde 11! Er zit niks anders op!

Grts jufaman

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jufaman, balen van je ongi weer.

@Naomi, had je al gefeliciteerd in het andere topic, maar bij deze nog een keer.

Hier vandaag ook de echo gehad. Wat was dat toch weer mooi. Hartje klopte goed en de armpjes en beentjes bewogen al druk. Over 2 weken de 12 weken echo heb er nu al weer zin in om die kleine ukkepuk weer te zien.

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: balen zeg.... echt super goed van je dat je zo positief probeert te blijven... weet niet of ik dat in jou plaats had gekund...

@naomi.... wat geweldig een zusje.... hadden wij ook wel graag gewild maar ja wij krijgen er een mooi manneke bij...
    en zag dat je 1ste dochter isabel heet!!! wij hadden jeffrey en deze boy isabella genoemd als het een meisje was geworden.. grappig zeg..

nou hier alles goed, helaas gister heel slecht nieuws van een kennis gehad, zij is ook 20 weken zwanger, maar loopt al weken met bloedingen... werd gezegt dat het van de baarmoedermond komt omdat de placenta ervoor lag...
    nu blijkt na de 20 weken echo dat het kindje een openrug,klompvoetjes,hartafwijking,open buik vanaf het midden, hazelip en waarschijnlijk ook gehandicapt is.... pfffff kippevel en weet ook niet hoe ik erop moest reageren...
    ze staat nu voor de keuze laten komen of abortus pfffff vreselijk.. je droom knalt wel uit elkaar dan zeg..

en dan lijkt het allemaal zo goed te gaan (dat was wat ze steeds tegen haar zeiden nadat ze weer een echo had gehad..voor die bloedingen)...

nou ik moet gaan sporten
    xxxx

16. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Thanxxx... ik baal er vandaag eerlijk gezegd ook nog een beetje van. Zeker omdat een vriendin heeft gemeld zwanger te zijn, nadat ze in september gestopt is met de pil! Het is soms zo oneerlijk....

Maarrrrr Vanavond naar Najib Amhali in de Kring!! Ik heb er goede verhalen over gehoord, dus ik heb er zin in!!

17. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Morgen vrijgezellendag van mn schoonzus (zus van mn vriend) en van mn zwager! Ik en mn vriend hebben het georganiseerd! We hebben er enorm veel zin in en het wordt vast heel erg gezellig. Een hele dag vol leuke activiteiten, heerlijk eten met elkaar en dan 's avonds nog de kroeg in! En dan zondag bijkomen.... Heerlijk dit weekend!

Jullie ook allemaal een heel fijn weekend!

Groetjes jufaman

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    veel plezier jufaman!!!! zal vast heel leuk zijn :D

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    het was weer rustig gelukkig hebben we Jufaman81 die houdt ons goed op de hoogte van alles hahahah. wel balen zeg dat het weer niet raak is voor jullie maar geef de hoop niet op

jewe ook jij gefeliciteerd met een mooie echo hopelijk kun je straks bij de 12 weken ook zeggen dat het een mooie leuke echo was

jacenhenk heel veel sterkte gewenst voor je vriendin lijkt me enorm lastig zeg als je dat mee maakt.

dus hier een update van ons.
    met onze Joy zijn we dinsdag avond weer bij de huisartsenpost geweest. ze was wakker geworden en was erg benauwd. ik heb puffertjes maar die hielpen niet gelijk en goed, dus maar gebeld en met haar daar naar toe gegaan. gelukig is ze niet echt ziek maar wel gister thuis geweest het zat haar niet lekker. het zal een virus zijn denk de arts. gelukkig gaat het nu al weer beter. ze begint nu ook met 3 woorden te praten dat is echt zo geweldig. wat er dan uit komt ik moets soms lachen.

ook heb ik een besluit genomen en ga iets laten doen aan mijn overgewicht. ik heb 6 dec een screening en hopelijk kan ik er iets mee. en kan ik over een jaar zeggen dat ik geen overgewicht meer heb.

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jufamans: is het nog gezellig geworden?? zal vast wel

sherly: knap zeg dat je dat besluit hebt genomen ik weet zeker dat het je gaat lukken!!!!!

als je echt wil kan je het namelijk en zo te horen is het een duidelijke beslissing en sta je er helemaal achter...

wat leuk dat ze al met 3 woordjes praat, meiden zijn daar altijd sneller in he.. die van mij is nog steeds 1 woord en af en toe 2 zoals toei pappa maar verders nog niets geen zinnetjes hoor....

maar ja komt vanzelf wel

nou ga lekker sinterklaas vieren dit weekend en proberen dan niet al te veel te snoepen want is al bijna 20 kilo bij en dat terwijl ik niet gek doe... tgaat op de een of andere manier veel harder dan bij jeffrey.....
    maar ja na de bevalling ga ik gewoon met sherly mee lijnen hahaha

xxxx en fijn weekend

Deel Deze Pagina