Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    De bruiloft afgelopen zaterdag was super. Woorden die erbij passen zijn: mooi, zonnig, liefdevol en fantastisch!!! In Oudenbosch ook schitterend weer... wel een beetje veel wind en kou, maar vooral voor de fotoshoot erg goed weer met het zonnetje! Het bruidspaar heeft heel erg genoten van alles en iedereen. Ook ik en mijn vriend hebben intens genoten!

En dat 2012 HET jaar mag zijn waarin onze droom waar mag worden! Thanxxx meiden!

2. steefke25

steefke25 Lid

23 okt 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jacenhenk Ik heb sinds een week nu ook steeds vaker harde buiken, ook als ik gewoon opsta als ik naar de wc ga (en ik moet zo vaak :(:p) donderdag gaan we langs de gynaecoloog voor controle en dan zal ik het er ook over hebben. Ik ben nu ook 27 weken zwanger, het stomme is dat ik tijdens mijn werk er (bijna) geen last van heb maar als ik thuis kom krijg ik meer harde buiken.
    In brabant woon ik heel graag hoor maar ik woon nu alleen in een stad terwijl ik van een boerderij afkom dus voel me soms wel afgesloten hoor, dus als die staats bij mij valt ben ik ook weg :p

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @coltje: dat is dan nog idd heel erg pril maar dat mag de pret niet drukken...

@steefke: we hebben dus dezelfde klachten.. ikzelf werk niet op dit moment, maar heb je zittend werk?? dat zou dan namelijk kunnen verklaren waarom thuis wel en op je werk niet.
    hier gaat het gelukkig weer wat beter dus even zo nog 8 weken min. doorgaan hahaha

@juffamans: Wat super goed dat je zo genoten hebt van de bruiloft en het even naast je kon zetten alle zorgen
    en 2012 gaat zekers jullie jaar worden...

@hier: vandaag weer een hoop in de babykamer gedaan, moest nog 1,5 muur geverft worden, en plinten moesten nog vast gemaakt worden..
    verder het behang wat mn vriend zondag erop gezet had er weer afgehaald.
    er waren allemaal groene strepen bij de naden gekomen dus heb de leverancier gebeld en nu krijgen we het opnieuw opgestuurd en omdat ik exact de maten van de muur had doorgegeven heb ik nu gevraagd of het aan elke kan 5 cm langer kon zodat hij nu niet een randje te kort komt, moesten dan 25,- bijbetalen maar dat maakt me natuurlijk niets uit

dus manlief kan zaterdag nog ff aan de slag hahaha

morgen naar het stort, boodschappen doen voor de kerst, nog even een warme muts voor manlief kopen.
    en dan naar prenatal kleertjes ruilen, had hele lieve babykleertjes gekocht maar hij vind ze te meisjes achtig (blauw met lime groen) maar ja ze hadden hetzelfde setje ook nog in blauw met grijs dus neem ik die gewoon...

en dan donderdag nog naar de ortho, spalk is losgelaten dus ff vast laten zetten en dan vrijdag de 28 weken echo...
    echt zo spannend om te horen hoeveel weken hij nou echt voorloopt...

nou dit was het weer voor nu,...\
    misschien nog tot van de week
    xxxx

4. steefke25

steefke25 Lid

23 okt 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik werk bij de thuiszorg als helpende dus veel bukken, rekken en strekken vond dit best vreemd, soms heb ik ze wel in een route hoor maar goed, even afwachten donderdag ;)
    Leuk he die mannen met kleding ze gaan zelf niks halen maar wel commentaar leveren als de kleur niet goed is :D:D

Bij ons is de thuiszorg gisteren geweest voor het intake gesprek, had ik twb genomen omdat ik daar werk gaan ze vanaf 1 januari over naar Thebe hihi;)

Donderdag 27 weken echo om te kijken of ons Bupke goed groeit, ik hoop dat het allemaal goed is :)

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    ja mannan...:(:(:(:( maar heb nu gewoon een shirt en broekje en dat viel gelijk in de smaak, hopelijk is het wel wat voor als hij net geboren is, want het is een spijkerbroekje;);) maar vond het zo stoer, en wil deze keer echt mega stoere kleertjes, bij mn zoontje hebben we heel lang die soft kleertjes aangedaan, maar bij een vriendin zag ik dat zij haar zoontje al met een paar dagen spijkerbroekjes aandeed dus dan kan ik dat ook wel hahaha

en voor mn jeffrey heb ik een super stoere broek met bretels en een nette witte blouse met rode stropdas en dan een gilet in het zwart en zo stoer en netjes tegelijk ... kan niet wachten tot het kerst is!!

hier vrijdag de 28 weken echo, ben officieel vandaag al 28 weken maar kon niet eerder, en dan met 32 en 36 nog echo....
    omdat uk waarschijnlijk nu al zover voorligt en mn zoontje ook met 28 weken al 4 weken verder was houden ze het nu in de gaten

want zoonlief kwam dik 3 weken te vroeg met 4300 gram hahaha;););) en als deze niet uit zichzelf ook komt gaan ze hem halen bij 38 wkn.
    mocht hij de 4 kilo al voorbij zijn met 36 weken....

wel balen dat je kraamzorg nu net overgaat.... was wel leuk geweest zo... maar ja, zullen toch ook wel goede verzorgsters zijn....

nou ga lekker naar rtl 4 kijken, ice age christmas special is bezig ...

helemaal mijn ding

xxxx

6. steefke25

steefke25 Lid

23 okt 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week ook een spijkerbroekje gekocht maar dan wel maat 68 hoor, dat dat je dat softe spul moest gebruiken ;) ach ja we leren weer bij op het forum.
    Ik hoorde dat alle collega's mee over gaan dus dat valt dan weer mee, en tja ice age :D dit ben ik aan het opnemen aangezien mijn manneke verslaafd is aan darten :x:cool:
    Volgens mij gaat jou manneke de show stelen met kerst hoor met z'n sjieke pak :)

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    gelukkig gaan al je collega;s ook over!!!

hier vandaag om 16.00 de groeiecho!!! ben zo benieuwd of deze man ook al zover voor ligt als jeffrey deed met 28 weken...
    die liep namelijk 4 weken voor.
    en 3 weken geleden met vk onderzoek lag deze man al 2 weken voor op groei.
    spannend!!!!!!

verder is het bijna kerst kan hij idd de show stelen, het is echt zo geweldig...

nou ga nu weer ff slapen net manlief uitgezwaaid, ff nog boterhammetjes gesmeerd voor onderweg(was ik gisteravond vergeten dus ja dan er maar uit) en koffie gezet met beschuitje erbij

en nu weer de rust tot vanavond hopelijk is hij een beetje op tijd thuis....

allemaal een fijn weekend want zal nu niet meer online komen voor de kerst..

geniet er allemaal van en tot volgende week

xxx

8. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Hier geen goed nieuws. Afgelopen zaterdag kreeg mijn vriend een dikke envelop van het UWV op de mat.... Zijn ontslag is aangevraagd door zijn werkgever! Leuk nieuws zo vlak voor de kerst! Onze kerst was dus niet zo leuk als dat we gehoopt hadden. Hij zit nog niet zonder werk, maar voor april wordt iedereen ontslagen. Diegene die het laatste is aangenomen, moet als eerste weg. En dat is dus mijn vriend! Ik baal er enorm van, maar probeer positief te blijven. Heb vandaag 3 sollicitatiebrieven voor hem getypt en op de bus gedaan. Keep your fingers crossed.... Dan denk je (door familie-omstandigheden) dat het jaar 2011 niet erger kan worden. Yeah right, mooi wel dus!

Verder hoop ik voor iedereen een geweldig 2012!! En duim ik voor onszelf dat 2012 beter wordt dan 2011.

Sorry, maar heb alle andere berichten niet gelezen! Sterkte allemaal....

Groetjes Jufaman

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jufaman, wat een tegenslagen hebben jullie te verduren. Ik hoop idd dat 2012 een beter jaar gaat worden voor jullie met een leuke nieuwe baan voor je man en een klein wondertje voor jullie allebei.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Jeetje Jufaman, wat een rotnieuws zo voor de kerstdagen.
    Ik hoop echt heel erg dat 2012 veel mooier mag worden voor jullie.

Jacenhenk, hoe was de groeiecho?

Hebben jullie nog plannen met de oud&nieuw?
    Wij gaan naar vrienden, elk jaar is het bij een ander en dan eten we gezellig met elkaar en daarna lekker kletsen, spelletjes spelen op de wij etc. Altijd erg leuk.

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jufaman heel veel sterkte wij wensen jullie een mooie en met geluk gevuld 2012

12. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    sorry ben een beetje heel erg druk geweest de laatste week....

met groeiecho was alles goed kleine man loopt nu al 2 weken voor maar baarmoeder al 4 weken.

en achteraf bleek het met jeffrey net zo te zijn.. ik dacht dat hij nu al 4 weken voorliep maar dat bleek dus uitwendig geschat te zijn..
    maar had pas met 31 weken echo bij jeffrey en toen liep hij in wendig dus 4 weken voor.
    dus nog even afwachten tot 19 januari..... maar vermoed dat deze kerel toch echt zn broer achterop gaat....

@taby: klinkt gezellig wij gaan naar mn zus die woont een dorp verder dus is altijd gezelliger dan alleen thuis zitten....

@jufamans: jeetje zeg, je krijgt wel veel te verduren in 2011 en ook nog zulk rotnieuws in de laatste week...
    weet hoe je je voelt hier hadden we exact hetzelfde verhaal... alleen daar vertelden ze het nog persoonlijk aan mn vriend.
    wat lullig zeg dat het ook nog eens per brief is gegaan alsof je echt gewoon een nummertje bent..

nou heel veel sterkte en hopelijk heeft hij weer werk gevonden eer dat zn contract afloopt.....

en verder speciaal voor jou.....

een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vruchtbaar 2012 ik zal er een sapje op drinken(tja alcohol mag natuurlijk niet)

ga straks beginnen met het uitruimen van alle kasten, want gaan hier kastendans doen.

de kast van mn zoons kamer moet naar de babykamer, onze kast gaat naar mn zoons kamer en in de baby kamer staat de nieuwe kast die ik in elkaar moet zetten en die word voor mij....

dus nog druk zat

woensdag alweer 30 weken zwanger. pff gaat echt zo snel dit keer..
    als hij ook weer 4 weken te vroeg komt moet ik nog maar 6 weken, en anders hooguit nog 8 klinkt zo raar om te zeggen

over 8 weken hebben we onze hummel gewoon in onze armen...:D:D:D

nou voor iedereen een hele fijne jaarwisseling en zorg dat alle vingers en tenen eraan blijven zitten bij degene die vuurwerk afsteken..

xxxxxx tot volgend jaar

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, fijn dat de echo goed is. Hoe komt dat eigenlijk dat de groei zo vooruit kan lopen?
    Jullie gaan ook gezellig op pad met oud&nieuw, dat is inderdaad beter dan alleen thuis zitten.
    Veel plezier!

14. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    iedereen een fijn 2012 gewenst.... met veel mooie gezonde beebjes..
    speciaal voor jufamans!!!!

@taby: tja de ene baby is nou eenmaal klein en een ander is groot! jeffrey liep ook voor op de groei en dat doet hij met bijna 16 kilo nu nog steeds....

vanaf de 20 weken gaat elke baby zn eigen groeilijn volgen en gezien mijn vriend 6 kilo bij de geboorte was is het niet zo heel gek dat onze knulletjes ook richting die kant gaan...

gelukkig houden ze het dus goed in de gaten zodat hij gewoon op de natuurlijke manier kan komen, dat is het geluk van de groeiecho's tegenwoordig dat had je vroeger nog niet en ja dan kon je dus wel eens een 6 kilo baby op de wereld moeten zetten maar dat laten ze hier niet gebeuren!!!

15. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Allemaal een heel mooi 2012, dat het vol geluk, gezondheid en liefde mag zijn.

Jacenhenk, jij hebt gewoon grote mannen dus.
    6Kg, is flink aan de maat, goed dat ze het in de gaten houden.
    Heb je wel regelmatig een echo, dat is wel leuk voor het fotoboek.:D
    Ik had elke controle bij de gyn een echo, dus ook lekker veel fotootjes.

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi hoi

nou heb ff ander nieuws. kort maar snel..

ben net thuis gekomen uit het ziekenhuis, 3 dagen geleden kreeg ik ineens weeen en moest opgenomen worden...

gelukkig zijn ze gestopt en hebben ze geen ontsluiting veroorzaakt maar met 30 weken is het natuurlijk veel te vroeg.
    moet nu absolute rust nemen, dus weet niet hoe vaak ik kan komen online.

maar verder gaat nu alles weer goed..

groetjes jac

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @jacenhenk, jeetje dat was wel even schrikken zeg. Gelukkig dat de weeen gestopt zijn. Neem lekker je rust.

18. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wat vreselijk nieuw Jac!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jou en je kindje! En houd jezelf goed in de gaten, niks forceren en geen risico's nemen...

Helaas, bij mij ook vanochtend mn ongi doorgezet!! Wat een stomme kleur ook.... bah!

Ik had ook liever ander nieuws gebracht. Ik ga nu ronde 13 in en heb met mezelf afgesproken dat ik in de voorjaarsvakantie naar de HA ga... Dus nog 1 ronde proberen. Hopelijk kan ik dan die afspraak tegen die tijd afzeggen!

Mijn volgende NOD is dan op 2 februari! Ben zelf 30 januari jarig, dus mooier zou niet kunnen.... Maarja, dat roep ik nu al een jaar!

Prettig weekend allemaal!!

19. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk: jeetje dat is schrikken zeg. Goed je rust pakken en hopelijk blijft die kleine voorlopig nog wel even lekker zitten.
    Sterkte.

Jufaman: Ik duim voor een heel mooi verjaardagskadootje voor jullie.

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @jufamans: ik duim voor het allermooiste verjaardagskado ooit!!!

voor de rest: ja schrikken was het wel maar broer zit er nog in dus dat is goed.. verder mag ik niets meer dus moet 4 weken gaan bedelen om hulp:(:(

ga nog even met mn kleine man nu spelen en dan weer rusten:(:(

Deel Deze Pagina