hahahaha vervelen?? daar heb je geen tijd voor met een kleine van bijna 2 die zegt nee!!! verder gaat het aardig, baal er wel nog steeds van dat ik niets mag, maar gelukkig heb ik tot nu toe nog steeds elke dag kunnen vullen volgende week is jeffrey vrijdag jarig dus hoef ik maar 4 dagen te vullen en de week erop nog dan ben ik 34 weken en mag ik alles weer zelf doen verder dus wel nog steeds rustig aan doen maar ja alles voor de kleine man toch??!! hoe is het bij jullie? rustig hier zeg?? xxx
Hier weinig nieuws... alleen flink aan de klus!! (zoals gewoonlijk, gelukkig gaat DAT nog wel goed....)
Jacenhenk, fijn dat je je toch wel een beetje bezig kunt houden en ook heel erg fijn dat je vanaf 34 weken alles weer zelf mag doen. Jufaman, mijn duimen draaien hoor. Van het weekend zijn we lekker een weekendje naar cp Heijderbos geweest, het was weer genieten. En wat is onze meid toch een waterratje zeg, ze kon er geen genoeg van krijgen en nergens bang voor he.
@taby fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad hier weer een mega tegenvaller, heb zondagavond weer weeen gekregen gelukkig zijn ze snachts weg getrokken maar heb nu wel absolute bedrust toegewezen gekregen tot 34 weken. vind het zo moeilijk nu ben ik nog afhankelijker van anderen!!! baal hier echt ontzettend van. weet wel dat ik niet mag zeuren zeker als je net als jufamans zoveel moeite hebt om zwanger te raken zou die er waarschijnlijk voor tekenen om met 30 weken plat te moeten als ze dan wel zwanger zou zijn.. maar het is gewoon verdomd moeilijk met die kleine man erbij. schiet zo tekort ten opzichte van hem... nou hier mijn gezeur weer even tot nu toe xxxxx
Hallo dames, Ik heb al ff niet meer geschreven, geloof dat ik me alleen nog maar had voorgesteld zelfs, maar ben nu weer wat actiever.... Ik ben op 10 januari bevallen van een gezonde dochter, Qyana. Ze was ongeveer 48 cm en 3300 gram. Het gaat allemaal heel goed, ze groeit als kool, drinkt goed (borstvoeding) en is een heerlijk klein meisje om naar te kijken... Ik ga nu wat actiever meelezen en reageren.... Groetjes, Elleke
Elleke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Qyana. Jacenhenk, Wat balen is dat zeg. Sterkte met het rustig aan doen. Kan me voorstellen dat dit een ramp is zo afhankelijk zijn van anderen. Maar misschien heeft het ook zo zijn voordelen; als je goed uitgerust een bevalling in gaat, gaat het herstel van de bevalling meestal ook wel wat sneller.
he elleke: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. wat een mooie en aparte naam zeg... wat betreft je afwezigheid.. het is hier steeds wat rustiger en zit ook op een ander forum dat ook nu we allemaal zo'n beetje rond die 30-34 weken komen een stuk rustiger word.. denk dat iedereen met zn eigen dingetjes dan bezig is en dat is weer begrijpelijk.. @taby: tja geen idee of ik er uitgeruster van raak hahaha lijkt op dit moment alleen maar moe er van te worden.. en wie weet gaat het nog wel een paar weken duren eer dat hij er echt uit gaat komen... kan zo maar mogelijk zijn natuurlijk en ga vanaf de 34 weken gewoon weer mn ding doen en dan vraag ik ook geen hulp meer van anderen tenzij ze het uit zichzelf aanbieden om een dagje of middagje te komen helpen... gister gezondigd : moest echt de geboortekaartjes gaan regelen dus moest het dorp in.. en had bij de hema nog wat ondergoed nodig en toen ook maar boodschappen erachteraan(mn vriendin was wel mee hoor) maar heb wel gemerkt dat dat echt teveel was.. maar gelukkig zijn al die dingen nu ook geregeld was zo bang dat het kaartje anders miss. niet op tijd klaar zou zijn... @jufamans: hoe is het met jou?? hoor je niet vaak meer hier?? ben je ondertussen al naar de dokter geweest.. hoop zo voor je dat dit ook jou jaar gaat worden!! nou ik ga weer rusten moet de schade van gister in gaan halen xx
Ha meiden, Ik wacht ook af tot mijn NOD as donderdag!! Afgelopen week en weekend heel druk gehad....vooral met feesten!!! En dat allemaal omdat ik vandaag jarig ben!!!! Al 31 weer.... vorig jaar ben ik op mn 30ste verjaardag gestopt met de pil en had verwacht op mn 31ste verjaardag in ieder geval wel zwanger te zijn. Tja, mooi niet dus! We achten deze week maar rustig af, maar heb eigenlijk geen goede hoop meer. Zo voel ik me op dit moment... Grts jufaman
@juffamans: allereerst wil ik je van harte feliciteren met je 31e verjaardag... en tegelijkertijd wil ik je ook gelijk een schouder geven om even op uit te huilen. want volgens mij kan je dat wel gebruiken ondertussen.. vind het altijd zo moeilijk wat ik tegen je moet zeggen. want je zal wel denken, jij heb makkelijk praat je bent alweer zwanger van je 2e kind. en daar heb je dan ook groot gelijk in. maar ik had vanaf mijn 18e een kinderwens wilde altijd vroeg moeder zijn en daarmee had ik in gedachten voor mijn 24e.... dat werd uiteindelijk 26. maar die 2 jaar heb ik altijd gedacht dat het voor mij niet was weg gelegd en dat ik nooit moeder zou worden.. en uiteindelijk ben ik later dan gepland toch nog moeder geworden... wat ik je wil zeggen is dat als je de hoop opgeeft het sowieso niet gaat lukken. je moet vertrouwen erin blijven hebben tot je het heb laten uitzoeken of er geen medische oorzaak is. ga nu toch eerst eens naar een huisarts, je kwelt jezelf al zo lang... ik weet dat het doodeng moet zijn, want stel je voor dat je idd slecht nieuws zou krijgen. maar dan ben je wel uit die onzekerheid, en voor hetzelfde geld is er echt niets aan de hand, maar zijn de visjes van je vriend gewoon niet sterkt genoeg om tegen de stroom in te zwemmen en hebben ze alleen een handje hulp nodig... dan zijn er zoveel manieren waarop je alsnog zwanger kan raken.. ik zou zeggen kop op meid.. gebruik mn schouder en ga weer door met het doel wat je voor ogen hebt... zwanger worden in 2012..... je kan het geloof erin!!!!! liefs jac
Jufaman, wat een rotgevoel is dat he, echt balen hoor. Soms moet je even dat baalmoment hebben, maar blijf alsjeblieft hoop houden meid. Ik duim voor jullie op toch nog een heel mooi verjaardagkadootje hoor.
Jufaman, dat is inderdaad zwaar klote ja. Dikke knuffel. Jacenhenk, nog alles rustig? Vanmiddag naar het zwaaigatjesbal geweest, die meid van ons had het reuze naar d'r zin en heeft constant staan dansen.
he taby ja alles nog redelijk rustig hier.. wel een paar keer weer een halve dag weeen gehad maar doen tot nu toe nog niets. vrijdag bij vk geweest en heb van die homeopatische pilletjes gehad om de baarmoedermond te laten inweken zodat ik met 37 weken klaar zou zijn om gestript te worden.. dus word spannend had met kleine 14 feb. afgesproken, dus ben benieuwd hoe goed hij nu al naar mamma luistert hahahaha leuk dat de kleine meid het zo leuk heeft gevonden.. tja dansen is hier ook een grote hobby van onze kleine man... zaterdag nog echo gehad en kleien zit nu op 3500 kg... dus het is echt afwachten of hij groter word dan jeffrey of kleiner, vooralsnog schatten ze hem iets kleiner maar ja dat is dus echt schatten.. kan zomaar deze week nog een groeispurt krijgen en dan zit hij straks ook ineens op de 4300 gram.. omdat ze uitwendig ook schatte dat hij al groter was dan de 3500 die de echo had berekend.. dus wie weet zit hij al op 3750 bijv.. nou ga even mn kleine man vermaken.. xx
Alvast heel veel sterkte gewenst Jacenhenk!! Ben niet meer zo vaak op het forum, maar daarom niet minder gemeend!! XXX
Dank je wel en ik snap het ook wel is toch behoorlijk confronterend X en ik meen het dat ik echt hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie
Zou ik me nog mogen aansluiten bij jullie?? Hier een mama uit Breda. Een zoontje van 14 maandjes. En een kleintje op komst. Ik juni uitgerekend.
Welkom Jessy1983. 3500kg dan wordt die kleine inderdaad wel een beetje veel groter dan zijn broer geboren. Hopelijk kan het strippen met 37 weken wat betekenen, spannend hoor.