Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Welkom jessy... Hier iemand uit zevenbergen. Volgens mij kom jij uit hetzelfde jaar als ik haha gezien je naam dan. Ik ben va maart 1983 hihi grappig hoor.
    En feli met je zwangerschap, veel begin klachtjes gehad of valt het mee?

Nou hier nog steeds mega zwanger, kleine broer is dus ook al eigenwijs hihi
    Strak controle vk dan gaan ze kijken of ik al klaar ben voor strippen zo niet krijg ik weer van die homeopatische pilletjes om de rijping/inweking baarmoeder mond
    Te versnellen dus ben benieuwd.

Jeffrey is in deze week geboren met 4300 gram en moet zeggen dat deze echt geen ruimte meer heeft. Verga steeds van de pijn dus van mij mag hij er echt ook wel een paar dagen te vroeg uitkomen!
    Nou ga toch nog ff proberen te slapen want dat is ook al weken drama

Xxx

2. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Sorry meiden, even een ego-berichtje....

Ben lang niet op het forum geweest, om mn gedachten te verzetten. Ik heb ook flink carnaval gevierd. Maar zoals afgesproken ben ik vandaag naar de HA geweest. Volgende week bloedonderzoek bij mij en zaadonderzoek bij mn vriend. En over 2 weken afspraak bij de gynaecoloog. Nu maar hopen dat ze niks geks vinden en als ze wat vinden het snel en gemakkelijk opgelost kan worden! pffffffff, viel niet mee om de stap naar de HA te maken zeg! Maar goed, heb nu het idee dat eraan gewerkt wordt.

Sorry voor mn ego-bericht! Groetjes jufaman

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jij mag gewoon ego berichtjes plaatsen hoor.....

en je bent niet de enigste die voor langere tijd er niet is...
    en dat maakt ook helemaal niet uit.. je moet je niet verplicht voelen!!!

maar wat super knap dat jullie eindelijk de stap hebben gezet..
    moet zeker wel heel moeilijk zijn geweest... want ja je gaat er toch heen om uiteindelijk goed nieuws te krijgen
    zoals je het zelf ook al zo mooi omschrijft..

ik hoop, ga duimpjes draaien enz. dat het een positieve uitslag mag zijn....

@taby hoe gaat het met jou meis????

@hier: nou ik ga even ego zijn een beetje: afgelopen woensdag 37 weken bereikt.. was ik in eerste instantie nog wel blij mee... toen die woensdag ook gestript..
    nou s'avonds kwam de boel dus op gang... rond 12 uur weer even wakker en nog steeds weeen, en om 2.00 werd ik weer wakker.....
    alles stil:$:$:x:x
    gewacht tot volgende morgen maar helaas niets meer terug gekomen

nu gister bij gyn. geweest dacht echt dat ik een uiterste termijndatum zou gaan horen maar helaas, die vent was zo onduidelijk als wat.

mijn vk heeft gezegd dat ik helemaal week ben, en dat ik 2cm ontsluiting heb nu. alleen kleine is nog niet ingedaald. (klein stukje maar niet genoeg)
    jeffrey kwam dus met 36.6 ook niet ingedaald en spontaan..

nou hij zei dus dat inleiding dmv breken van vliezen te riskant is ivm navelstreng die om nek kan komen.. ben ik het helemaal mee eens, snap ik en dat wil ik dus niet.
    maar toen ik vroeg hoe het met de gel zat... toen begon het vaag te worden,
    kreeg als 1ste antwoord dat je dan nog geen zekerheid had dat het zou beginnen, dat kon ook dagen duren eer je er een reactie op kon krijgen( waarbij ik dacht ja en??? kan ook zijn dat je er gelijk goede weeen van krijgt dus...)
    en volgens hem was het kindje er nog niet aan toe omdat hij nog niet was ingedaald!!!
    terwijl jeffrey ook niet was ingedaald en toch kwam en gewoon helemaal gezond was....:(:(:(

vervolgens vroeg ik van: ja maar laat je me dan gewoon tot 40 weken lopen terwijl hij nu al rond de 4,5 kilo zit?? want kan zijn dat ze met 42 weken nog niet zijn ingedaald zeker een 2e..
    nee zei hij rond de 39 weken gaan we het dan wel proberen!! ?????
    waarbij ik gelijk dacht wat is dan in hemelsnaam het verschil tussen:

met 38 weken gel proberen terwijl hij niet is ingedaald of met 39-40 weken?!!!
    nou daar kreeg ik dus eigenlijk helemaal geen antwoord op..

gelukkig komt mijn favoriete vk vanmorgen langs om te strippen nog een keer en dan ga ik haar gewoon vragen of er een kern van waarheid in zit of dat die vent gewoon een beetje uit zn nek zat te lullen...

nou ja hier dus mijn ego:):):)
    weet dat er ergere dingen zijn,, maar ja hij zit er ondertussen al 4 dagen langer in dan jeffrey heeft gezeten en dat het woensdag "begon en weer stopte" was ook al zo'n tegenvaller
    ben het gewoon zat wil hem in mn armen hebben, zo heb ik weer voor mn gevoel ook iets tastbaars van mijn moeder. omdat we hem naar haar vernoemen natuurlijk..

dus kwa emotie's heb ik het gewoon zwaar en kwa lichamelijk ook.. +32 kilo al nu:$:$:$:$

nou ga maar ff het ontbijt voor mn mannetjes maken, weer slapen gaan heeft toch geen nut lag al vanaf 5.30 wakker.... en als ik dan eenmaal wakker ben slaap ik niet meer vanaf dat tijdstip.

xxxx

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Jacenhenk: Ik leef met je mee, ik hoop dat het een beetje vlot gaat gebeuren, zo te horen mag dat ook wel.... W.b.t. inleiden, ik ben bij de eerste ingeleid met gel en toen duurde het nog bijna 2 dagen voordat ik ontsluiting kreeg .... Was ook geen lolletje hoor, wel weeen en 0,0 ontsluiting. Hoop dat ze je kunnen helpen...

Groetjes,
    Elleke

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, goed van jullie dat je de stap naar de ha hebt gemaakt. Ik duim voor goede uitslagen.

Jacenhenk, hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van jullie zoon en heb je niet teveel af hoeven zien. Wat zie je toch af zeg, stom van die vk dat ze je zo door laat lopen.

Hier gaat alles goed, wij hebben ook een goede carnaval gehad. Kleine meid vond het ook helemaal geweldig, is 4 dagen mee op stap geweest. Afgelopen donderdag was ik vrij en kreeg ik de vraag "Mama, gaan we weer carnavallen".:D
    Helaas heeft ze nu een carnavalsgriepje te pakken.

6. karina van Dijk

karina van Dijk Nieuw lid

4 mrt 2012
    3
    0
    0
    verpleegster in een prive kliniek
    Breda
    HOI!!!!!!! ik woon vlakbij Utrecht maar kan zeker wel chatten!! Heb je ook skype of zo?? mijn mail is karina.vandijk@yahoo.nl hoop van je te horen!!

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    He meiden

26-02 is onze zoon MAIKEL geboren.
    Hij woog 3950 gr en 50 cm

Na een moeilijke bevalling van (maar) 4,5 uur kwam hij in half sterrenkijkers houding ter wereld.
    2 uur moeten persen omdat hij door die houding in mijn baarmoeder mond/hals bleef vastzitten.

1 uur na bevalling is hij opgenomen op neonatologie ivm zuurstoftekort en daar heeft hij 2 dagen moeten blijven. Dinsdag middag thyis gekomen en gister helaad alweer afscheid moeten nemen van kraamzorg! Dit was heel moeilijk omdat we echt een klik haden (gaan wel contact houden gelukkig)
    Dus veel gehuild maar ja dat mag.

Verder gaat het echt goed al heeft hij sinds gister niet zoveel zin om te drinken hopelijk gaat dat snel weer de goede kant op

Nou dat was mijn verhaal

Tot snel weer, al heb ik veel minder tijd nu met 2 kids moet echt ritme gaan vinden hihihi

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooi gewicht en lengte deze keer. Hopelijk gaat hij snel weer lekker drinken. Geniet van elkaar.

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    hey daar,

@ Jacenhenk: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maikel!! Succes met het vinden van je ritme.... kost ff tijd, maar komt vast goed. Hopelijk gaat het drinken ook snel beter.

Elleke

10. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    PROFICIAT Jacenhenk met jullie zoon!! Supergoed nieuws!!

Heb vorige week bloed laten prikken om hormonen te checken en SOA's uit te sluiten en heb net gebeld voor de uitlsag. Hormonen zijn prima in orde en er is niks gevonden m.b.t. SOA's. Vriendlief moet deze week bellen voor de uitslag van zijn zaad, dus spannend!!

11. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Lange dag gewerkt en opleiding gehad vanavond!! Ben hartstikke moe, maar kan nooit slapen na zo'n lange en intensieve dag!

Maarrrrrrr wel goed nieuws, want de zaadjes van vriendlief zijn prima in orde!! Ben dus erg benieuwd wat ze maandag gaan doen bij de gyn.!!!

Liefs jufaman

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou dat is in elk geval al heel positief. Nou ik hoop dat ze maandag iets voor jullie kunnen betekenen.

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    :D:D:D:D:D:D wat een geweldig goed nieuws zeg....

ben ook heel benieuwd wat gyn gaat zeggen.. hou je ons op de hoogte??
    je klinkt in elk geval weer heel wat positiever dan een paar weken geleden..
    hopelijk ben je dat dus ook, ik gun het je allemaal zo verschrikkelijk dat ook jij dit jaar een kindje in je buik mag gaan hebben....

hier: alles gaat echt super bv is ook weer goed op gang nadat hij iets was ingestort nadat kraam weg ging maar heb alweer 2x lekkage gehad hahaha
    wie had gedacht dat ik daar nog blij mee zou zijn hihihi

vanmorgen lekker mogen uitslapen manlief is met de oudste naar de sportschool(zit een opvang bij in) en de jongste was om 8 uur gekomen en ligt nog steeds prinsheerlijk te slapen...
    dus kon van 8 tot 10.30 lekker uitslapen en dat had ik echt even nodig na al die gebroken nachten...

verder doet hij het echt super en gaat het met mij ook mega goed.. ben al 3x het dorp in geweest en heb echt buiten het slaaptekort om nergens last van alsof ik 10 dagen geleden nooit geen kind gebaard heb hahaha
    dus kortom helemaal super hier...

hoe gaat het met alle andere dames hier???

lees weinig van jullie zelf hier....

14. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Leuk om van je te horen Jacenhenk !! En wat geweldig dat het zo goed gaat met je mannetje(s)...

Ik ben idd een stuk positiever nu ik weet dat bij mij de uitslagen goed zijn en die van mijn vriend ook. Misschien is er iets anders wat niet helemaal lekker loopt, maar dat kan dan wel opgelost worden denk ik. Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat WE samen van ons zwanger kunnen raken, dus het komt helemaal goed!!

15. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    :D:D:D:D:D ik meende alles wat ik zei..:D:D:D

ik gun het je zo verschrikkelijk veel....

voor de rest... nog bedankt voor alle felicitatie's wist niet meer of ik dat al had gedaan, zo ja, dan hebben jullie het dubbel gelezen:D:D

@elleke: dank je wel.. en nou zoals je dus wel gelezen hebt gaat het dus allemaal een stuk beter met drinken.. vannacht begon tijdens het voeden de andere kant weer te lekken hahaha best stom dat ik daar echt zo blij van word maar ja.. bij 1ste is het bv nooit goed op gang gekomen en toen het een beetje liep overleed mijn moeder plotseling...
    dus ja...:(:(:( toen was ook alles weer weg

straks naar consultatiebureau voor de 1ste keer wegen kijken wat hij ondertussen is aangekomen.. ben zo benieuwd.
    zondag zat hij nog 200 gr. onder zn geboortegewicht dus is wel weer even spannend of hij er al boven zit of nog niet... denk persoonlijk nog van niet.. maar ja wat is nu 200 gram... kan je toch niet echt voelen kwa gewicht... dus we zien het straks wel..

manlief gaat nu schoonmoeder halen en zus komt ook nog ff langs..

xxx

16. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Maikel!
    Wat een bevalling zeg, maar wel lekker dat je nu al niet meer het gevoel heb pas bevallen te zijn.
    Zo te lezen gaat het super bij jullie.

Jufaman, wat fijn dat de onderzoeken tot nu toe een positieve uitslag hebben gegeven. Hopelijk hebben jullie snel nog veel meer positieve uitslagen.

Hier zijn we druk bezig met de verbouwing op zolder.
    Onze dochter gaat op zolder slapen, de slaapkamer op de 1e verdieping is veel te klein aan het worden, er staat een bed, klerenkast en commode op en hij is vol. Er is nu niet echt plaats meer voor speelgoed.
    Mijn man heeft een muurtje geplaatst op zolder en nu hebben we een berging en washok en een royale slaapkamer. De stucadoor is nu klaar met alles aansmeren en spartelpoetsen (schrijf het verkeerd, maar weet niet hoe het te schrijven).
    Nu kan ik aan de slag, plafond latexen en al het hout en de trap opnieuw schilderen. Daarna mag manlief nog even aan de slag met het laminaat.
    En vorige week zijn we naar K3 in het sportpaleis geweest, was echt geweldig. Dat snoetje van die kleine meid toen ze K3 op zag komen. Geweldig.:D

17. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    Hopelijk is het niet erg dat ik even in dit topic inbreek! :) Ik (24) ben sinds kort met mijn vriend (25) in Breda komen wonen en ben in februari bevallen van mijn zoon! Hoewel mijn vriend al aardig wat bekenden en familie heeft hier in de buurt, heb ik nog weinig contacten! Het lijkt me echt fijn om met andere mama's uit de omgeving contact te hebben en wellicht een keer wat leuks te doen..

Momenteel ben ik nog thuis met mijn zoon, waarschijnlijk ga ik binnenkort weer een studie oppakken en hierbij parttime werken. Mijn vriend studeert binnenkort af en werkt nu in de horeca. Mocht iemand het leuk vinden om te PB-en, top! :D

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jufaman, hoe was de uitslag?

thelovebug, daar is dit topic voor hoor,welkom.
    Waar kwam je vandaan voordat je in Breda kwam wonen?
    Ik woon in Etten-Leur trouwens.

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Het is rustig hier de laatste dagen.

@Jacenhenk: Hoe gaat het bij jullie?

@Jufaman: Is er al meer bekend bij jullie?

@thelovebug, Ik woon vlakbij breda en werk in breda. Waar heb je hiervoor gewoont?

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    hoi hoi

hier alles goed hoor.. wel druk met 2 kids maar wel echt genieten..

@the love bug.. ik woon in zevenbergen..

enne.... misschien kunnen we een keer een meeting houden ergenst...
    animo voor????

iedereen die dat leuk vind laat even weten waar we dan eventueel naar toe zouden kunnen gaan!!!
    ik zou het zo snel niet weten wat hier in de buurt zit..

@jufamans: hoe staat het er bij jullie voor??? ben echt benieuwd naar wat gyn. heeft gezegd...

@taby: druk aan de slag dus.. ben benieuw naar het resultaat

nou kleine man gaat huilen dus moet alweer stoppen..
    tot snel en ik hoor het wel of een meeting iets is..

Deel Deze Pagina