Hier gaat het redelijk gezien de omstandigheden. Even de stand van zaken: zaadonderzoek vriend goed, geen soa's bij mij, eisprong goed, alleen de samenlevingstest was erg slecht. Er is namelijk niet 1 zaadje gevonden... dus niet eens niet-bewegende zaadjes, maar gwn helemaal niks!!! Volgende ronde nog een samenlevingstest uitvoeren! Pffffffffff, valt niet mee...
Jufaman, meid toch. Hopelijk zegt de volgende samenlevingstest iets heel anders. Niet leuk om zulk nieuws te krijgen. Dikke knuffel. Meeting, lijkt me wel leuk. In Etten-Leur heb je speeltuin de hoge neer. Moeders lekker op het terrasje en de kindjes spelen in de speeltuin. Heerlijk met dit weer.
ik ben voor.. jufamans... hopelijk gaat de volgende test goed.. wat is zo'n samnlevingstest eigenlijk??
Bij een samenlevingstest krijg je een inwendig onderzoek. De avond vantevoren (max. 12 uur eerder!) moet je dan gemeenschap hebben met elkaar. Tijdens het onderzoek nemen ze wat weefsel uit de baarmoedermond om te checken of daar zaadcellen zijn. Normaal is dat zo, maar bij mij dus niet. Dat betekent dat de zaadcellen niet kunnen doordringen tot mijn eicellen. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld te dik of te taai baarmoederslijm waar de zaadcellen niet doorheen kunnen. Als dat bij de volgende test ook zo is, dat wordt het waarschijnlijk een traject van IUI. Dan worden de zaadcellen op het juiste moment in mijn cyclus geinjecteerd met een spuit. Deze spuit met zaadcellen gaat wel verder dan mijn baarmoederslijm, dus is de kans groot dat de zaadcellen wel de weg zullen vinden naar mijn eicellen! Eerst de volgende test maar afwachten.... Jacenhenk: Hoe gaat het met de kleine?? Doet hij het goed? Geniet er maar lkkr van!
Jufaman, wat kan het soms veel inhouden om zwanger te kunnen worden. Goed dat de middelen er zijn, maar te begrijpen dat je hier liever geen gebruik van wilt maken. Vandaag naar de bosrust in Essen geweest. Is een speeltuin met terras. Was echt heerlijk en ons meisje heeft zich goed vermaakt.
@jufamans: ja het gaat heel goed hier.. alleen kleine man heeft soms ineens behoorlijk last van krampjes.. en slaapt dan ook mega slecht, misschien regeldagen ik weet het niet maar merk wel dat het dan flink frustrerend is dat je niet weet wat je kleintje mankeert.... maar verder doet hij het super goed vandaag is hij alweer 1 maand oud.. pfff gaat echt mega hard moet ik zeggen.. @taby: klinkt leuk zeg.. en nog mooi weer ook.. wie zijn er nog meer voor een meeting.. met zn 2en is ook zo wat.. al lijkt me dat ook heel gezellig hoor taby als er verder niemand wil meeten doen we het gewoon samen..
Hoi meiden, @Jacenhenk: Fijn dat het verder goed gaat, jammer van die krampjes. Geef je BV of KV? Qyana heeft af en toe ook last van iets dat lijkt op krampjes, maar dat zou dus niet moeten kunnen met BV (zeggen ze). Ik heb bij haar gemerkt dat het soms heel lang na de voeding kan zijn dat er nog een boertje dwars zit, terwijl ze dan wel goed geboerd heeft.... Raar soms en jammer dat je niet kunt vragen wat er aan de hand is.... @ Meeting: ik doe mee! Groetjes, Elleke
hier ook bv... maar dan kunnen ze gewoon krampjes krijgen hoor.. als ze te gulzig drinken krijgen ze veel lucht mee.. enne... voeding is ook mega belangrijk.. ik at elke dag een sinaasappel en daar krijgen ze ook krampen van... net zoals: bonen, koolsoorten, chocolade, aardbeien, druiven, alle citrusvruchten... misschien helpt dit je iets.. oja voor maikel gebruik ik ook wel infacol.. dat helpt ook heel goed tegen de krampjes.. optie voor datums??? als iedereen die mee wil 3 datums geeft dan kijken we welke van die 3 we allemaal kunnen in april of mei.. is dat een idee???
Hoi, Wat betreft de meeting, we kunnen ook een datumprikker aanmaken, dan kun je daarop invullen welke datum je kunt. Het is een soort online agenda die je kunt delen.... Ik wil m wel aanmaken, voor een uitnodiging daarvoor heb ik alleen wel jullie e-mail nodig, die kun je mij dan ff sturen via PB... Ik hoor het wel, Groetjes, Elleke
Ha dames, Vandaag ongi geworden. 1 dag eerder dan gepland, maar dat vind ik helemaal niet erg. Had deze ronde toch niet echt meegeteld! Dus op naar ronde nr. 16... Grts jufaman
He jufamans: zo te horen gaat het echt weer stukken beter met je.. Fijn hoor, hopelijk is de volgende samenl. Test beter, iui is ook geen pretje zo te horen! Elleke dat zou wel fijn zijn, gelukkig dat er van die slimme meiden zijn want van dat soort dingen heb ik geen verstand... Weet natuurlijk niet wat voor jullie het beste uitkomt maar hier het liefste door de week... Manlief is hier alleen in het weekend thuis dus wil ik die 2 dagen altijd vol benutten... Tenzij het een zaterdag is waarop hij moet werken net als a.s. Zaterdag maar dan moet iemand mij oppikken heb dan geen auto.... Toevallig moet hij dit weekend werken.. Hahaha kunnen jullie dan?hihihi Nou miniman is weer verzadigd en in bed, dus ga ook weer plat.. Xxx
Hoi hoi, @ Jacenhenk: je uitnodiging is onderweg.... @ Datumprikker: als je een uitnodiging wilt, stuur ff PB. Ik heb m aangemaakt (alleen voor de weekenden, maar wijzig wel ff). Als je de uitnodiging aanklikt, moet je ff een inlog aanmaken en dan invullen. Spreekt eigenlijk voor zich.... Voorlopig ff de weken vanaf na de pasen tot eind mei aangemaakt... kunnen we altijd nog veranderen. De tijd heb ik ingesteld op 10.00 uur, maar dat is om iets in te vullen, we kunnen dit gewoon nog veranderen. Misschien handig als we ook ff over een lokatie nadenken... Wat je wilt, met speelgelegenheid en hoe, lekker koffie of high-tea, picknick.... Noem maar op.... Groetjes, Elleke
he dank je wel elleke.. ik heb hem ingevuld dus ben benieuwd wanneer taby kan en hoop dat er natuurlijk nog meer meiden zijn die zin hebben in een meeting.. weet niet of jij nog iets leuks weet, anders kunnen we inderdaad de optie van taby in ons achterhoofd houden, maar we moeten ook wel iets achter de hand hebben voor als het regent dan moeten we natuurlijk binnen iets zoeken.. maar ik ben echt totaal niet op de hoogte van wat er allemaal in de buurt hier zit.. hier alles goed.. vannacht heeft hij zelfs bijna 6 uur geslapen (joehoe..... ) hopelijk houd hij dit vast en rekt hij het snel naar 8 uur hahaha bv gaat ook super goed.. vandaag super druk gehad, en morgen naar schoonzus en vader in zierikzee.. dus weer heel de dag weg.. vrijdag een dagje halve rust, jeffrey gaat dan een dag naar mn zus toe, kan ik lekker even wat voor mezelf doen en daarna lekker bij slapen.... maikel ging vanavond voor de eerste keer in dagen/weken gelijk slapen, zonder nog te huilen.. had wel van 18.00 tot 19.30 zn huiluurtje.. maar dat vind ik niet zo erg... ook geeft hij nog steeds erg veel terug na het voeden, dus hij zal wel teveel binnen krijgen maar op cb zeiden ze dat hij een erg korte huig had dus daar kan het ook mee te maken hebben. moet begin april naar kinderarts dus daar ff bespreken.. nou ga lekker plat, kan ik ook nog een beetje nacht maken.. xx tot snel weer
Doglover, ik heb je een pb gestuurd. Jacenhenk, lekker he als je even bij kan tanken. In Etten-Leur heb je dan de speeltuin met terras bij de twee gebroeders de hooge neer. In Rijsbergen heb je een kinderboerderij met speeltuin en terras. En in Rijsbergen heb je ook Bizzy's, een binnen speeltuin, maar er kan daar ook buiten gespeeld worden. Ik heb ook wel een probleempje wat vervoer betreft, heb voornamelijk in het weekend wel een auto tot mijn beschikking, maar door de week niet.
taby ff snel want heb niet veel tijd, maar dan zou je met mij mee kunnen rijden.. gaat precies met 3 kids en 2 volwassenne... dus dat zou dan idd een optie zijn want er komt weer slecht weer aan... nou ik hoor het wel wat de datum word want geloof niet dat er nog meer bijkomen dan ons 3en.. xx
Leuk idee die meeting. Maar op het moment is het allemaal een beetje te druk om mee te gaan. Zit nog volop in een verbouwing van ons huis en m'n moeder wordt binnenkort geopereerd dus die zal de eerste tijd ook niks kunnen. Dus ik sla deze keer even over.
@jewe: vervelend van je moeder, hopelijk niets al te ernstig?? succes met de verbouwing, geeft altijd hoop gedoe, stress en drukte inderdaad.... en dan nog niet vergeten DE TROEP!!! hier: gisteravond was echt hectisch manlief had zoonlief mee in vrachtwagen maar liep nogal uit, dus hij was pas om 22.00 thuis, en lag dus om 22.30 in bed.. toen werd maikel weer wakker voor voeding en manlief moest nog eten.. lag eindelijk rond 23.00-23.30 op bed en ben als een blok in slaap gevallen.. MAAR: maikel kwam pas om 4.45 om voeding HOERA HOERA HOERA en daarna pas om 9.30 en zoonlief slaapt nu nog steeds dus die ga ik nu zn bed uittrekken... maar ben dus wel helemaal uitgerust nu!!!! lekker hoor!!!
Oeps was dit topic helemaal uit het oog verloren. Zal proberen vanaf nu weer regelmatig bij te lezen.
geeft niets sjorje.. hebben we allemaal wel eens een keer last van.. gezellig dat je weer gaat meelezen en hopelijk ook schrijven.... is een meeting ook iets voor jou?? hier weer overheerlijk kunnen uitslapen, werden weer om 9.30 wakker... schrokken nu wel want om 10.00 werd jeffrey door de oppas opgehaald om te gaan zwemmen dus was best nog ff haasten. daarna lekker met onze kleinste man voor de 1ste keer onder de douche geweest....... was echt zo geweldig weer... en nu ligt hij lekker te slapen en ben ik van een overheerlijke carpaccio aan het genieten.... fijn weekend allemaal....
Dan is het wel evn haasten ja haha ach een keer lekker uitslapen is ook wel eens lekker toch? Wij vieren vanmiddag de vejaardag van mijn zoontje voor familie. Hij is eigelijk pas vrijdag jarig maar ik wil graag dat mijn moeder erbij is dus daarom vieren we het wat eerder. Ze wordt trouwens geopereerd aan en tumor in haar darmen. Ze heeft darmkanker en verschilende uitzaaiingen. us betr wordt ze niet meer maar als de tumor uit de darm is kan ze nog jaren mee dus het is gewoon iets wat echt even moet. Wel spannend allemaal.