Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    O jeetje meis daar schrik ik van, vrees dat het mij meer doet dan een ander omdat mijn moeder 3 maanden na mn zoontjes geboorte is overleden
    (15 mei 2010)
    Aan een hartstilstand ze was net 52 en je hebt dan je moeder juist zo hard nodig.

Ik duim, bid en hoop voor je dat de operatie goed verloopt en ze inderdaad nog jaren bij je mag zijn, en geniet van elke seconde met haar dat wil ik je echt meegeven!
    Xxx en hopelijk was het een fijne verjaardag en is de kleine goed verwend!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Jewe jeetje hopelijk slaagt de operatie goed en kan ze inderdaad nog jaren mee.

Jacenhenk, meeting is een leuk idee. Kan alleen bijna niet in het weekend. Ik hoor wel wanneer de datum is en kijk dan wel of ik wel of niet kan.
    Lekker uitslapen!!

3. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Hoi Dames,

Mag ik hier gezellig mee komen kletsen? Ik kom oorspronkelijk uit Oosterhout en woon nu sinds een jaar in Breda.

Groetjes Chantal

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hey ik kom ook uit Oosterhout, alleen ik woon er nog steeds haha

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    hoi meiden,

@sjorsje: ik heb een datumprikker gemaakt, als je mij je e-mail stuurt in PB, stuur ik je een uitnodiging. Dan kun je zelf aangeven welke dagen je wel of niet kunt.....
    @Chantal: Welkom....

Groetjes,
    Elleke

6. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @jewe,

Waar woon je precies als ik vragen mag? Mag ook eventueel per pb hoor :)
    Heb er zelf 26 jaar gewoond maar een nieuwe liefde gevonden en bij hem in getrokken in Breda.

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Jee, wat een drukte ineens hahaha, wel gezellig hoor.

@chantal:WELKOM, ENNE... OOK JIJ BENT BIJ DEZE UITGENODIGD VOOR DE MEETING.
    Het staat nog in de startblokken,dus het kan nog alle kanten op!

@sjorsje: ik kan ook niet in de weekenden, mijn vriend is int.chauffeur dus alleen thuis en dan willen we van elkaar genieten!
    Dus hier ook liever in de week.
    enne.. Was uitgeslapen, maar dat is alweer voorbij hoor! Vannacht en gisteravond was hij erg onrustig..

Gister voor andere auto wezen kijken, en we hebben een goede deal gemaakt.
    Moest er wel voor naar arnhem, maar nu hebben we wel een goede auto voor een leuke prijs, en een goed bod voor onze auto

Het is een kia sportage 2.0 exclusive
    Geworden... Echt geweldige auto en wat een ruimte!

Nou ga mn jongens aankleden en de jongste voeden!

Elleke:hoe staat het met de datums, is er al een voorkeur?

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Chantal welkom.

Jac, gefeliciteerd met de auto. En volgens mij is nu donderdag 10 mei de enige dag dat we allevier kunnen.

9. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Dank jullie wel meiden :)
    Inderdaad gefeliciteerd met je auto Jac. Een goede ruime auto is altijd handig met die kleintjes.
    Een meeting; gezellig. Voor mij zijn de dinsdagen en donderdagen een optie. Wat is de bedoeling verder?

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Volgens mij is ook donderdag 10 mei de enige dag dat wij allemaal kunnen. Ik heb nog niet verder gekeken naar een lokatie. We kunnen zoveel kanten op. Laten we anders gewoon een lijstje maken, dan kun je daarop invullen wat je leuk vind en eventueel aanvullen met je eigen ideeen...

Ik zal ff een aanzet geven in een volgend berichtje....

Groetjes,
    Elleke

11. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ideeen voor de meeting:

Speeltuin Vrouwenhof, Roosendaal (buiten)

Ballorig, Roosendaal (binnen)

Minyworld, Bergen op Zoom (binnen)

12. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    opzich lijkt balllorig dan wel een goede optie..

denk dat dat tussen halsteren en breda precies de gulle middenweg is..
    en dan hebben de personen die uit omg. roosendaal komen gewoon mazzel..

of zijn er mensen die geen auto hebben??
    die moeten zich dan ook even melden..
    weet het van taby maar die zou met mij mee kunnen rijden....

dus dan zullen we dat op die manier moeten oplossen..

en zullen we 10 mei dan in de agenda's zetten???

als iedereen daar even op wil reageren dan kan dat vastgezet worden

13. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    De vrouwenhof is ook enorm mooi. Er is voor de kleintjes ook wel wat te doen, moet je ze alleen wel goed in de gaten houden, maar dat moet je bij Ballorig ook... Het is te lopen vanaf het station als het nodig is, en bij mooi weer misschien een goede tweede optie....

Groetjes,
    Elleke

14. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Goedemorgen,

10 mei komt ook mij goed uit. Dus zou graag van de partij zijn. Wat betreft de lokatie; ik ken het allemaal niet dus ga uit van jullie mening :)
    Mochten er mensen uit Breda geen auto hebben zouden ze met mij mee kunnen rijden.

Groetjes Chantal

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    10 mei ballorig vind ik prima. Ik ben 'n keer op zoek geweest naar die Minyworld, maar aangezien je daar betaald moet parkeren (en ik uiteraard geen contact geld bij had) ben ik daar meteen weer vertrokken. Stond helaas op de site ook niks van vermeld.

16. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @ Sjorsje
    Hoeveel mogelijke bezoekers zullen ze daardoor wel niet mislopen. Beetje raar dat ze dat ook nergens vermeld hebben zeg.

17. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Oke doen we 10 mei ballorig... Gezellig hoor vind het ook wel heel leuk om eindelijk de gezichten achter de berichten te zien hihihi

Taby? Wil jij dan met mij meerijden?

En sjorsje, wat stom zeg, dat je nu bij een winkel centrum moet betalen? Mar als ze bijv. bij mc donalds parkgeld gingen vragen komt daar ook niemand meer denk dat dat hier iddem is.....

Hier weer een drama nacht helaas, tot 23.00 met de kleine man bezig geweest en vervolgens is hij weer om 2.30 wakker, en hij slaapt nu nog niet pffff en moet er nog vroeg uit ook! ;o(

Nou tot later weer ga toch proberen te slapen!

18. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Jacenhenk: las net dat je een zware nacht gehad hebt... Ik zit ook met houtjes in mijn ogen om ze open te houden hoor... Het is niet makkelijk zo'n kleintje als je er ook nog een hebt die op tijd wakker is en zich niet aanpast aan je schema.... Sterkte!
    @ Minyworld: het betaald parkeren is pas sinds vorig jaar, tot die tijd kon je op dat hele plein gratis parkeren, maar het is inderdaad wel vervelend en vreemd dat het niet op de site staat.... Gemeente Bergen op Zoom is niet de makkelijkste, nog ff en dan gaan ze hier in Halsteren ook parkeergeld vragen hahaha...
    @ Meeting: Ballorig heet tegenwoordig Balleland Balleland Hoelaat spreken we af? Wat mij betreft het liefst in de ochtend, aangezien Caitlynn 's middags nog slaapt....

Groetjes,
    Elleke

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Jac heb je nog kunnen slapen?

Doglover misschien dat het er nu wel op staat en dat ik kort na de invoering van het parkeergeld geweest ben.

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    ja hier ook in de ochtend, jeffrey wil tegenwoordig heel slecht slapen smiddags. dus wil het zo lang mogelijk rekken om hem toch nog naar bed te gooien hahaha

weet niet hoelaat het open gaat.. zat zelf aan 9.30 te denken...

en nog wel kunnen slapen maar om 7 uur ging het andere luchtallarmpje alweer af in de andere kamer...pfff
    maikel ligt nu al plat, nu jeffrey nog naar bed zien te krijgen(is met thomas de trein aan het spelen dus vrees het ergste!!) en dan kan ik zelf ook even plat!!

Deel Deze Pagina