Oke dan word het 10 uur uiteraard... Hier maikel laatste voeding gegeven, dus hopelijk slaapt hij nu 6 uur door! Elleke: jij had taby's email toch? Kan je haar namens mij mailen of de 10e mei goed is en of ze dan met mij wil mee rijden... Nou ga kekker weer slapen Xxx
Hoi hoi, Ik heb de meeting vastgezet op de kalender... Hoop dat het allemaal gaat lukken, mijn ochtenden zijn nou niet echt gestructureerd.... Ik heb gisteravond Qyana om 9 uur gevoed en had mijn wekker (van mijn telefoon) gezet om 1 uur, maar daar zijn wij dus met z'n allen doorheen geslapen. Qyana ligt naast mij in de reiswieg, maar die heeft m dus ook niet gehoord. Ze kwam vanochtend pas om 5 uur en ik lag er al om 10 uur in gisteravond, dus best wel lekker lang mogen slapen. Caitlynn (papa's kindje) heeft vanochtend mijn man (Huub) gehoord en ligt nu al vanaf een uurtje of 6 te spelen in haar bed en papa te roepen... Heeft ze dus ff pech, als ik haar nog een kwartiertje laat gaan valt ze weer in slaap, als ik haar eruit haal heb ik om 9 uur een heel sjago kindje... dus laat ik haar nog maar ff liggen... (slecht he van mij..) @ Jacenhenk: ik heb Taby een mailtje gestuurd. Tot zover ff, Elleke
@Elleke Lekker joh, zo een eind door kunnen slapen. Dan is het wel vroeg maar voelt het minder erg als wanneer je een gebroken nacht hebt gehad. @hier. Een dochter die weer enorm snotterig en benauwd is. Begin februari haar neusamandel laten knippen en buisjes laten plaatsen. Hierdoor zou ze minder snotterig moeten zijn maar is sindsdien al voor de derde keer flink verkouden. Gelukkig heeft dit geen tot weinig invloed op haar slaap maar het is toch sneu als ze midden in de nacht hoestbuien heeft. Wat betreft de meeting. Daar ik hier nog niet zo lang mee praat kan ik me voorstellen dat jullie er moeite mee hebben als ik mee zou gaan. Het lijkt me wel gezellig maar laat het even weten. Groetjes Chantal
Hoi hoi, Sorry, voor mijn late reactie. ( ben zo druk met veel andere dingen) Ik heb al op Elleke haar mail gereageerd, maar zal hier ook nog even reageren. Maar 10 mei heb ik in mijn agenda gezet. Maakt voor mij niet uit hoe laat. Ik wil gerust met JacenHenk meerijden, maar is het mogelijk dat ik bij Britt achterin kan zitten? Ze is nogal gevoelig voor wagenziekte, dus lijkt me dan niet handig dat ik niet bij haar in de buurt kan zitten. Maar als het lastig is, kan ik ook met de trein, want ik begreep dat het op loopafstand van het station lag in Roosendaal? Nieuwe meiden, welkom, gezellig dat jullie mee komen kletsen en misschien ook mee gaan op het uitstapje.
ja dat is juist het handigste ook dat je achterin gaat zitten, anders moet ik maikel tussen in zetten en jeffrey wil nog wel eens ruw zijn (perongeluk dan) maar ja dat gaan we niet opzoeken natuurlijk.. hier is het erg onrustig dus echt geen tijd om verder te reageren.. sorry... hoop snel wel te kunnen reageren op iedereen
Jacenhenk, helemaal goed. Maakt niet uit als je even niet optimaal kunt reageren, kindjes gaan voor he.
he dames.. @chantal: HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGD...dus ik zou het heel leuk vinden als je ook mee ging... wat betreft je dochter.. vervelend dat ze nadat ze is geholpen nog steeds zoveel last heeft.. maar ik denk dat de klachten nooit helemaal weg zullen gaan vrees ik.. hier ook een mannetje die met 1,5 geholpen is ,, maar ook nog heel vaak verkouden is.. wel moet ik zeggen dat hij bijna nooit meer oorontsteking had.. en dat had hij daarvoor heel vaak (op 1,5 jaar tijd denk ik 8/9 x oorontsteking gehad...) @elleke: wat heerlijk dat jij ook lekker hebt kunnen uitslapen zeg.. knap je toch weer een heel eind van op!!!! nou hier de reden dat ik niet zo goed kon reageren op jullie: maikel heeft nogal heel erg last van spugen, buikkrampen en heel veel scheten laten.. ik geef volledig borstvoeding en hij weegt nu met 6 weken al 5100 gram dus groeien doet hij wel gelukkig goed. maar door die problemen sliep hij echt zo slecht, kwam steeds elke 2 uur om voeding en huilde hij echt een uur eer dat hij in slaap wilde vallen.. nu moest ik vrijdag terug naar de kinderarts voor controle (omdat hij bij de geboorte problemen had met adem halen en daarvoor was opgenomen en een gebroken sleutelbeen had.) dus die problemen gelijk aangekaart want maakte me toch wel heel veel zorgen omdat jeffrey problemen heeft met zn darmen en daardoor veel ontlastingsproblemen heeft word hij nog steeds 1x per week gelaxeerd.. (kwamen van 3x per week dus het gaat steeds beter) maar jullie snappen wel dat er nu dus wel een bepaalde angst in zit.. gelukkig had hij net honger toen we bij ka binnen kwamen en zij wilde wel eens zien hoe hij dan dronk.. nou gelukkig deed meneer het precies zoals hij het thuis ook deed. zeer gulzig drinken, daarna bijna niet boeren maar gelijk overgeven en 5 tellen daarna gelijk weer huilen en heel onrustig zijn en helemaal overstekken van de krampjes.. volgens haar kwamen al de klachten omdat hij gewoon te gulzig en teveel dronk, daardoor ging hij dan overgeven en kreeg hij dus ook weer mee/sneller honger en doordat hij zo dronk kreeg hij dus dan ook weer die krampen.. nou om een lang verhaal iets korter te maken.. nu zitten we dus aan de infacol tegen de krampjes, en de nutriton om de voeding in zijn buikje wat dikker te maken zodat hij minder overgeeft en dan nog weer aan de forlax(laxeermiddel) om te zorgen dat hij niet volloopt.. EN WAARREMPEL..... HET WERKT..... HIJ HEEFT SINDS VRIJDAG NOG MAAR 1X OVERGEGEVEN.. en hij heeft vannacht 2x 6 uur geslapen, en overdag komt hij nog maar om de 4 uur IPV elke 2 uur.. dus mijn borsten kunnen het nu ook beter aan... dus eindelijk tijd om weer even bij te komen...en mn huishouding aan kant te krijgen.. dat is nu eindelijk allemaal zover nu... dus kon ik ook eens uitgebreid op jullie reageren... ik zie echt uit naar 10 mei en hoop natuurlijk dat er nog meer dames zich melden om mee te gaan.... groetjes en fijn paasweekend nog!!! (gaan nu naar verjaardag en morgen naar mijn vader in zierikzee... dus rest van het paasweekend druk) xxxjac
Veel plezier allemaal op de 10e mei! Geniet er van... Ik heb morgen weer een afspraak bij de gyn. Morgenmiddag doen ze voor de 2e x een samenlevingstest! Dus het is best wel spannend weer. Hopen dat de uitslag beter is dan de 1e x!
Goedenavond allemaal, Iedereen een fijn pasen gehad? Hier heeft vriendlief het afgelopen weekend veel moeten werken en de kleine was bij haar vader dus het was aardig rustig. Voordeel is dat het appartementje weer aan kant is Wel ben ik vandaag een van die gekken geweest die op 2e paasdag naar een woonboulevard gaan. Heb een meegroeibed gekocht voor mijn meisje. Wat wordt ze dan ineens groot zeg. Ligt er nu in en gaat vooralsnog heel goed. Heb haar niet gehoord en het belangrijkste ik heb haar ook (nog) niet gezien. Denk dat ik aardig schrik als ze vannacht ineens naast mijn bed staat @jac. Fijn dat het allemaal werkt. Zorgt toch weer voor heel wat rust zo. En kunnen jullie samen uit die vicieuze cirkel stappen. (heb zelf een dochter die de eerste 3 maanden alleen maar geschreeuwd heeft en die cirkel is er dan echt Hopelijk gaat het nu alleen nog maar bergop met je kleine man. @jufaman. Voor zover het kan helpen zal ik hier voor jullie duimen. Op naar een goede uitslag!! Fijne avond verder. X
Jacenhenk, wat een getob zeg. Niet fijn voor dat kleine manneke van jullie en ook niet fijn voor jullie zelf. Daar kom je pas van bij denk ik als je 's nachts even wat uurtjes achter elkaar kan slapen he. Hopelijk is dit zo de perfecte oplossing. Jufaman, hoe was het, heb je al een uitslag? Mijn duimen draaien voor jullie hoor. Chantalleke, was zeker wel heel erg druk op de woonboulevard? Welke ben je geweest? Wat leuk zo'n meegroeibedje. Ze worden veel te snel groot he die kleintjes.
Ha dames, Even een update: Vanmorgen om 6 uur de wekker gezet om te klussen voor de samenlevingstest vanmiddag! Ten eerste de afspraak vanmiddag bij de gyn: De inwendige echo was goed. Mijn eicellen waren vandaag (dag 15) erg goed gegroeid en nog niet gesprongen. Dus aansluitend kreeg ik de samenlevingstest. Ook dit keer weer niets te zien!! Zelfs geen 'dode' zaacellen wat je ziet bij vijandig baarmoederslijm! Gwn helemaal geen zaadcellen. De gyn. was wel heel positief en zei dat dit niks hoeft te betekenen. Misschien waren de zaadjes heel snel of zijn ze al verdwenen omdat er zo'n 10 uur was verstreken sinds onze klus vanmorgen om 6 uur! Geen logische verklaring in ieder geval! Volgende week dus weer bloed prikken om te kijken of ik echt mn eisprong heb gehad. En dan op donderdag 19 april een telefonische afspraak om te het behandeltraject te bespreken. Waarschijnlijk wordt het inseminatie en geen IUI omdat mijn vriend heel goed zaad heeft! Ik blijf in ieder geval hoop houden... Liefs jufaman81
He jufamans... Jammer dat je weer niet echt een duideljjke reden hebt gekregen waarom er geen zaadcel te vinden is!! Ik hoop dat het met k. Inseminatie straks wel voor jullie gaat lukken. Ik ben er in elk geval nog steeds van overtuigd dat dit jullie jaar word waarin jij mamma en je man pappa gaat worden!!! Oja het de meeting is uiteraard ook voor jou he! Dus als het je leuk lijkt om mee te gaan,, je bent welkom! @taby: lief van je, hoe gaat het daar bij jou? Ook nog steeds druk bezig? @chantal:vreemd he omdan ineens zo'n groot bed te hebben. Jeffrey moest natuurlijk plek maken, dus die hebben we met 18 maanden al er aan laten wennen, en omdat hij zo'n beer is had ik voir hem gelijk een juniorbed gekocht, ging ook gelijk goed Dus zal bjj jou ook wel lukken hoor meis! Ben wel benieuwd of ze is blijven liggen Hier gaat het helaas weer wat minder mn 2 sxhatjes zijn ziekjes net als ik. Maikel heeft het het ergste dan ik en dan jeffrey... Hopelijk is het voor vrijdag over wnt dan hebben we de fotoshoot! En 3 zieke kan je nou niet bepaald leuke foto's mee maken. Nou weltrusten allemaal al zullen jullie al heerlijk liggen hihi Nou maikel ligt weer voldaan te slapen dus ga zelf ook weer schade inhalen...Breekt je dan gelijk weer op!
Goedemorgen @Taby, Het was inderdaad mega druk. Zijn bij de Ikea in Breda geweest en was bijna vechten voor een parkeerplek Die kleintjes worden echt snel groot maar iedere leeftijd heeft iets leuks (ook iets minder leuks hoor @Jufaman, Weer geen duidelijkheid voor jullie. Hopen dat de inseminatie goed gaat. Goed dat je hoop blijft houden. Dat is al heel positief. @Jac, Oei, alledrie ziek. Niet fijn nee. Hoop dat jullie snel weer opknappen. Het voordeel van een meegroei bed is dat het niet in een keer zo heel groot is. En hoewel mijn meisje ook heel flink is, is ze toch nog erg klein in dat bed. Ze is hartstikke goed blijven liggen en kwam de volgende ochtend om half 8 zelf naar onze kamer. Gistermiddag heeft ze gewoon 2.5 uur geslapen terwijl ze normaal gesproken maar 3 kwartier slaapt. Wie weet was ze de spijlen van het ledikant echt helemaal beu Gisteravond kwam ze een keer uit haar kamer, waarschijnlijk om te kijken wat er zou gebeuren want vriendlief heeft haar terug gelegd en daarna hebben we haar niet meer gehoord. Met andere woorden, mijn kleine meid doet het super
wat fijn dat ze het zo goed doet.. heb trouwens wat meiden die hier mee schreven benaderd met de vraag hoe het met ze gaat... dit zijn: jewe, jessy1983 ik hoop dat ze ook weer gezellig mee komen schrijven nu dit clubje weer wat beter loopt. heb ze ook gelijk uitgenodigd voor de meeting.. (dacht doe brutaal. vinden jullie toch niet erg??) hoe staat het met de andere dames.. elleke, sjorsje, en jewe.. nou hier ga ik zo plat.. zoonlief net uit psz gehaald en ben kapot nu.. snel boodschappen gedaan toen hij op psz zat en toen moest ik maikel nog voeden, die ligt nu eindelijk heerlijk te slapen vanaf half 11 dus hopelijk blijft hij nu een uur of 4 aan 1 stuk slapen dan kan ik tenminste ook even bijtanken. nou ik ga snel een boterham smeren en dan naar bed.. groetjes
hoi hoi dames ik volg jullie nog steeds hoor maar zoals ik jullie heb verteld heb ik ondertussen een maag verkleining gehad en ben daar ook erg druk mee. dus is deze site mij een klein beetje ontschoten ondanks dat ik er wel veel op mee gelezen heb. ik zag dat er weer kindjes geboren zijn, dus voor die personen gefeliciteerd en geniet er lekker van nu komt er een lekkere tijd aan om er van te genieten. ook zag ik nog iemand die het wat moeilijker heeft, dus bij deze wil ik die een hart onder de riem steken en ga zeker voor jullie een kaarsje aan steken. ook zag ik wat voor een meeting staan en heb ik een uitnodiging gekregen van jacenhenk heel erg bedankt er voor. maar helaas moet ik eigenlijk altijd op donderdag werken dus gaat het mij niet lukken om er bij te zijn. mocht het wel lukken dan horen jullie dat nog van mij. ik zit nu nog thuis in de ziektewet vanwegen de gastrikbypass dus heb nu nog even de tijd om lekker met mijn meisje leuke dingen te doen. net als vandaag zijn we lekker bij de kinder boerderij weesten ijken dat blijft ze geweldig vinden. ik ga ons meisje uit bed halen en jullie ook blijven volgen en wat meer reageren. tot snel gr sherly
Hoi hoi, Ik ben er nog hoor. Ik ben alleen erg moe en erg druk met mijn meisjes... Ik kom helemaal nergens aan toe en mag blij zijn als ik de kans krijg om bij te lezen.... Manlief is niet erg behulpzaam, maakt op dit moment erg lange dagen en is dus hartstikke moe als ie thuis komt. Daarbij komt nog dat zijn (h)ex lekker aan het klieren en het kwallen is en we daarover ook nog eens enorm in de zorgen zitten. Verder gaat alles goed hoor. Geef op dit moment nogsteeds borstvoeding aan Qyana, maar weet niet voor hoelang nog, ze doet een beetje moeilijk met aanhappen (en vooral vasthouden). Daarnaast heb ik het idee dat ze te weinig aankomt, maar dat zullen we morgen zien, moet morgen naar het CB.... Als ik kolf en haar een fles geef, drinkt ze, als we mazzel hebben, maar 70 cc.... Kan ook nooit genoeg zijn, dus er is iets niet goed. Caitlynn is een lekkere drukke dreumes van 17 maanden, die heel goed begrijpt wat NEE is, vooral als ze het zelf zegt.... Heerlijk, maar ook heerlijk vermoeiend. Ik heb wel zin in de meeting, ben heel benieuwd naar jullie..... en natuurlijk is iedereen welkom! Groetjes, Elleke
@sherly: o wat fijn dat je eindelijk die maagverkleining gehad heb.. had dat misschien wel gelezen maar was me ontschoten.. fijn dat het verder wel heel goed gaat.. en ja de diertjes doen het altijd goed bij kinderen.. die van mij is er ook helemaal dol op.. fijn om te horen dat je nog wel meeleest.. zeker omdat het nu weer wat actiever is geworden hier is het leuk als er steeds meer mensen meekletsen.. @elleke: o jee dat is inderdaad wel erg weinig.. maikel is nu 6 weken en drinkt uit een flesje(afgekolfde melk) tussen de 120cc en de 160cc.. maar ja die groeit dan ook als kool en gooide de helft er weer uit... dus weet ook niet precies hoeveel ze nu mogen, geloof dat het rond de 100-120cc zit met 6-8 weken... hopelijk is ze morgen op het cb wel goed gegroeid want dat zou dan wel betekenen dat ze het goed doet op je bv en hoef je niet te stoppen...sommige kindjes drinken nu eenmaal minder.... maar snap dat je er mee zit... we horen wel hoe het was bij het cb.. ik heb net jeffrey op bed gelegd en ga nu zelf ook lekker naar boven.. pff ben echt kapot weer.. oja zaterdag gaan we onze NIEUWE(tweedehands) auto ophalen.. moeten we wel ff voor naar arnhem maar dat hebben we er graag voor over.. nou tot horens en als ik jullie niet meer hoor.. fijn weekend allemaal alvast
Ik ben er ook nog hoor, maar ook druk druk druk. Mama die nog steeds in het ziekenhuis in Amsterdam ligt en waar het nog niet zo goed mee gaat...dus vaak op en neer en we zijn nog volop bezig met klussen en verbouwen in ons huis...heb net de trap voor de 2e keer helemaal in de grondverf gezet. Maar ik lees 's avonds vaak even snel mee vanaf me telefoon maar daar lukt het meestal niet echt om mee te reageren.
Je moeder is dus ondertussen geopereerd... Is de operatie zelf wel goed gegaan? En dan de verbouwing nog pfff snap wel dat je dan weinig tijd hebt... Hier is manlief net de deur uit. En wat denk je, maikel slaapt nog steeds!!! Vanaf 22.30........ Is dus al bijna 7 uur.. Zeker de schadd van gister aan het inhalen. Nou ga snel weer verder slapen zolang het nog kan Xxx