Lala, Leuk ja mensen die even willen zeggen hoe je op moet voeden. Ze zullen er vast nog wel op terug komen ja. Opvoeden is nog niet zo makkelijk. Sylvia, fijn dat je goed gewend bent inmiddels in Brabant. Niet fijn dat jullie al zolang bezig zijn voor een klein wondertje. Heel veel sterkte hiermee. Enne....is een baan in de zorg niets? Gisterenavond na mijn laatste post, was ik van plan om lekker mijn bed op te gaan zoeken. Voor het slapen gaan leg ik dan altijd bij Britt de kleertjes klaar voor de volgende dag. Ze had al last van haar oortjes, maar toen ik op haar kamertje kwam lag ze helemaal te trillen. Dus gelijk haar temp op gaan nemen:37,3. Ook zag ik dat haar teen en vingernagels helemaal blauw aan het verkleuren waren. Dus gelijk de HAP gebeld, we mochten gelijk langs komen. Nu blijkt dat ze een longontsteking heeft en ook een oorontsteking. Echt zo zielig zeg! Vannacht veel wakker geweest, op den duur had ze zelfs 40,3 temp.Dus de thermometer deed het wel goed, alleen was ie gewoon heel snel opgelopen in de tijd van thuis tempen en evenlater bij de dokter weer tempen. Hopelijk is ze snel weer de oude. Maar wat lastig is het dan om werkende moeder te zijn. Natuurlijk ga je bij je kind blijven die zo ziek is, maar aan de andere kant voel je je ook erg bezwaard om niet op je werk te kunnen verschijnen. Man kon niet thuis blijven, moet vandaag een opdracht afronden bij een klant. Dus vannacht nog even sms-en met een oproepkracht.....en wat een schat van een meid, ze werkt vandaag voor me. En voor morgen heb ik het daarnet al op kunnen lossen, ook met een oproepkracht. Dus wat zijn jullie oproepkrachten belangrijk zie je wel he lala. Zo weer even genoeg ego, maar wilde het even van me af zetten.
Snoopy, dat ben ik ja haha! Jij van de geel/groene speedi ik van de blauwe haha. Sylvia, wat vervelend dat jullie al zolang moeten wachten, hopelijk krijgen we snel goed nieuws van jouw kant! @taby, schrikken zeg!! Hopelijk knapt ze snel op. Was ze verkouden of dat niet? Sommige mensen denken heel anders over oproepkrachten hoor bij ons Hier het zwembadje maar op gezet, zooo warm. Nu net maar leeg laten lopen, zon is toch weg, daarbij stond ie er al met schoenen en al in net, dus nu maar even met een emmer water viezerikken.
Ja, ze was al wel verkouden. Maar we kennen haar meer verkouden als niet verkouden. (kdv kindje zeg ik altijd maar). Maar nou had ze sinds gisteren wel last van d'r oor en toen 's avonds ineens zo ziek. Maar ze is vandaag lekker aan het spelen geweest, heeft vanmiddag wel wat langer als anders geslapen en nu ligt ze alweer op de bank, dus niet echt helemaal fit. Hopelijk blijft het vannacht ook redelijk rustig. Hahahaha met schoenen en al in het zwembadje, wat een boefie. Is erg aantrekkelijk voor die kleintjes he dat water.
Ja dat heb je op een kdv vast en zeker, dat ze alles oppakken. Succes voor de nacht, hopelijk gewoon lekker slapen. Ja het is een echte boef, gister stond ie met zn sandalen in zijn babybadje bij opa en oma, wat dus ook vol stond met water en zwitsal. Haha.
Hoi hoi, ik had niet in de gaten dat er hier verder gekletst werd. Ik ben Joyce, 32 jaar en heb 3 kindjes. Sinds 2004 woon ik in Etten-Leur, ik ben grotendeels opgegroeid in Veghel. Werken doe ik in Tilburg bij een grote bank. Taby hoe is het nu met je meisje, naar welk kdv gaat ze?
Hoi Sjorsje, leuk nog iemand uit E-L. Britt zit op kdv Fleks. Ben er erg tevreden over. Zitten jou kinderen ook op een kdv? En het gaat goed met de kleine meid, het lijkt wel of ze net zo snel beter is als dat ze ziek is geworden. Kuur doet goed zijn werk. Wel merk je dat ze slecht eet, “s middags een uur langer slaapt, snel buiten adem is, regelmatig even op de bank gaat liggen. Dus zichzelf nog niet helemaal fit voelt. Ik heb voor maandag afgesproken bij onze eigen huisarts om haar even te laten controleren, aangezien de kuur dan af is gelopen.
Taby, die van mij gaan naar Boeffies en Bengeltjes. Zit Fleks bij de schoenmakershoek (nog nooit van gehoord)? Fijn dat je dochter het al iets beter doet.
Hoi, (nog) geen moeder maar wel woonachtig in Etten-Leur en ook werkend bij avoord! zeg niet welke afdeling want wil het graag stil houden ! Wel grappig om te zien dat er nog meer uit omgeving op deze forums kijken. En voor dezelfde werkgever werken! Gr gr
Hallo! Ik woon ongeveer 3 jaar in Roosendaal, ben afkomstig uit Belgiƫ. Ik heb een dochtertje van bijna 18 maanden. Fulltime mama en 31 jaar. Groetjes
Ze is in ieder geval niet net bevallen, ze is 20 jaar (dacht ik) en ze zal dan wel als invaller werken.
Hoi Gisele en Mandjuh, leuk dat jullie ook mee komen kletsen. Ook toevallig dat jou werkgever ook Avoord is, Mandjuh.
Taby dan weet ik welke Kelly je bedoelt, die zie ik regelmatig op de groep van Yosyp en Jorja. Gisele en Mandjuh welkom.
Gisele, juist leuk dat je uit de boot kunt vallen. Als dat jou goed bevalt bij de kindjes thuis is dat toch geweldig om te kunnen doen. Mijn moeder was ook altijd thuis en dat vond ik altijd heel erg fijn als ik terug kwam van school. Sjorsje, wereldje is klein zie je wel he.