Mama's uir R'daal, breda, zundert omstreken?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lala87, 29 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ze is inmiddels al 2x geopereerd. De eerste operatie leek goed gegaan. Ze had weinig pijn en was redelijk snel weer op de been, maar na een paar dagen bleek de darm te lekken en moest ze weer onder het mes. Nu heeft ze een tijdelijke stoma gekregen en daar heeft ze heel veel pijn van en kan geen eten binnen houden...dus voorlopig ligt ze er nog wel even.

2. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @jewe. Logisch dat je weinig tijd hebt. Er spelen voor jou nu wel belangrijkere dingen als zwangerschapspagina. Een dikke knuffel voor jou.

Hier behoorlijk wat ellende tussen mijn ouders. M'n vader wil scheiden en gaat vanaf maandag al het huis uit. Nu mijn emotionele moeder op de koffie die haar andere kinderen op de hoogte aan het stellen is. Weten wel dat ze gaan scheiden maar weten niet dat hij vanaf maandag al weg gaat. Hij heeft het er met iedereen over behalve met zijn eigen gezin. Pfff.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oei dat is niet zo leuk. Veel sterkte ook voor je moeder natuurlijk.

4. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Zo, dit was me het dagje wel. Eerst al mijn emotionele moeder over de vloer, wat ik helemaal niet erg vindt maar het is wel vermoeiend. Vanmiddag mijn meisje heel hangerig en niet lekker. Gooit ze tijdens het eten heel haar inhoud over de grond ;) waarschijnlijk heeft dat de hele middag dwars heeft gezeten want daarna had ze weer praatjes genoeg en heeft ze zelfs nog een keer op het potje geplast :) nu ligt ze heerlijk te slapen en duik ik over niet al te lange tijd ook lekker m'n bedje in :) slaap lekker allemaal.

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

@ Jewe: is heftig zeg, heel veel sterkte voor jullie. Is vast niet makkelijk om dit allemaal door te moeten maken...
    @ Chantal: Ook voor jou sterkte. Ik snap dat je er wilt zijn voor je moeder en bewonder dat ook heel erg. Ik kan het niet meer, er is bij ons te veel gebeurd....
    @ hier: ik ben weer een beetje in een goed ritme aan het komen. Caitlynn eet goed (nou ja, 's avonds is het oorlog omdat ik niet mag helpen), drinkt goed (we zijn nu met de beker begonnen, maar alleen als ze in haar stoel zit). Qyana heeft een beetje rare voedingstijden, maar heb me voorgenomen om daar maar gewoon mee te leven. Ik wil proberen om rond 4 maanden de bv af te bouwen en langzaam over te gaan op de kv en dan ook de fruithapjes te introduceren. Ik ben weer van plan om zelf fruithapjes te maken, heb ik bij Caitlynn ook veel gedaan en dat werkte prima. Ik kom intussen ook weer wat vaker buiten, ga weer wat vaker weg, omdat het allemaal wat makkelijker gaat worden, ik heb het systeem een beetje door. Nu ben ik op zoek naar een fietskar en dan kan ik met de meiden op de fiets weg.
    Ga nu stoppen, er ligt boven iemand te roepen om eten en drinken....

Elleke

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jeetje.. wat een hoop ellende allemaal.

@jewe... sterkte met alles meisje.. lijkt me niet makkelijk om je moeder zo te moeten zien pijn lijden...
    hopelijk gaat het vanaf nu steeds beetje bij beetje de goede kant op..

@chantal: pffff het is al erg genoeg als je ouders scheiden.. laat staan dat je vader van de een op de andere dag vertrekt zonder het "normaal" (indien dat natuurlijk nog kan als je gaat scheiden) te bespreken..
    knap van je dat je je moeder zo kan opvangen.. weet niet of ik dat gekund had..

@elleke: fijn dat je je ritme weer een beetje te pakken hebt. hier is het echt nog zoeken naar een spelt in een hooiberg..
    en jeetje.. nu al op het potje.. jeffrey is nu bijna 2 jaar en 3 maanden.. maar elke dag alles nog in zn broek hoor... hij wil wel steeds op de wc maar als hij dan zit gaat hij spelen met het wc papier en daarna zegt hij af. en trekt hij door en zwaait hij ondertussen terwijl hij doei zegt. tegen het niet gedane plas of poepje:D:D
    maar goed jongens zijn nu eenmaal slomer dan meiden zeggen ze..

en jeffrey word natuurlijk ook nog 1x per week gelaxeerd dus dat zal ook niet mee werken aan het zindelijk worden..

van de zomer lekker in zn blote kont in de tuin laten lopen en daar dan een potje neerzetten..
    gaat denk ik op die manier een stuk sneller om het te laten beseffen dat het daarin moet..

wel vind hij het al vies.. zeker als hij is doorgelekt.. en bij een poep broek zegt hij ook: fies.. bah.. poep in broek.. hahaha

dus dat gaat de goede kant op..

nou hier nog steeds 3 zieke..
    had maandag een afspraak voor maikel bij de osteopaat, maar die bellen op dat ze een plekje hadden:D:D:D dus ik blij kan hij voor het weekend nog behandeld worden.. hopelijk helpt het tegen de krampjes en wie weet wat voor andere pijntjes hij nog meer in zn lichaampje heeft waarvan hij ons niets kan vertellen...

morgen lekker de nieuwe auto halen..

en dan de rest van het weekend slapen denk ik haha
    maikel kwam vannacht weer elke 4 uur pfffff en dat na een paar nachten van 6/7 uur breekt dat gelijk weer op zeg..

maar goed ik ga mezelf onder de douche slepen.. en dan dus om 12.00 naar de osteopaat..

als ik jullie niet meer hoor of spreek fijn weekend allemaal alvast..

7. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @elleke. Fijn dat je een ritme hebt gevonden. Ik heb me toen Romy klein was ook gewoon door haar ritme mee laten nemen. Had in de gaten dat wanneer ik alles volgens mijn ritme wilde doen het niet lekker ging. En het is uiteindelijk ook gewoon allemaal goed gekomen hoor.

@Jac. mooi dat je vandaag al terecht kan. Ben er met Romy ook 3 keer geweest en had wel het idee dat het iets hielp bij de krampjes (alles bij elkaar had veel effect) Wat betreft het zindelijk worden. Hier zijn we er ook nog lang niet hoor. Is toevallig 2 avonden deze week dat ze het op het potje doet. Nu overdag nog :)

Wat het klaar staan voor mijn moeder betreft. Het is voor mij heel vanzelfspreken. Vooral mijn moeder heeft ten tijden van mijn scheiding ook heel erg voor mij klaar gestaan en zo kan ik toch iets voor haar terug doen.

8. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    natuurlijk is dat logisch dat je klaarstaat voor haar.

maar bedoelde meer geestelijk..
    na het overlijden van mijn moeder stond ik ook dag en nacht klaar voor mn vader..
    en ook de moeilijke emotionele momenten heb ik hem opgevangen(vooral omdat hij dat al zo moeilijk laat zien, maar bij mij af en toe wel laat zien)
    maar weet wel dat ik het echt verdomd moeilijk vond mn vader te zien huilen en hem dan te moeten troosten dat ging bij mij echt door merg en been heen...
    nog steeds trouwens..

net van osteopaat terug.. het zat echt super vast in zn nek en zn darmen waren dus inderdaad ook behoorlijk stug..
    dus donderdag weer langs..
    maar ja zag hem echt van huilend in de 1ste minuten naar mega ontspannend gaan...
    hij lag echt te genieten op een gegeven moment..

nou wij gaan weekend houden haha

xx

9. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @Jac. Had niet in de gaten dat je het op die manier bedoelde. Maar het is inderdaad ook emotioneel zwaar voor mij. Vooral de manier waarop mijn vader nu handelt tegenover mijn moeder zorgt ervoor dat ik er nu niet meer neutraal in sta terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. Maar vind dat ze zoveel beter verdient. Had Romy gisteren voor oma kwam al verteld dat oma een beetje verdrietig was. Heeft haar oma nog nooit zien huilen namelijk. Hierop antwoordde ze "oma een beetje verdrietig, moet ze huilen, geeft niets he, kan gebeuren. Ga ik gewoon veel met oma kroelen" Gelukkig had ze er volgens mij niet zo heel veel last van daar ik zo neutraal mogelijk tegen haar heb gedaan.

Echt ongeloofelijk die oteopaten he. Je ziet amper dat ze iets doen en de kinderen worden vaak heel ontspannen. Kan zijn dat je er nog niet heel veel van merkt bij je mannetje hoor, maar weet zeker dat het na de 2e behandeling al een stuk beter zal gaan. (maar dat zal de ostepaat zelf ook al gezegd hebben)

Prettig weekend ( ik moet nog 2 uurtjes wachten :)

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi hoi,

Er is lekker veel gekletst, gezellig!
    Heb alles bijgelezen, maar weet niet meer wat bij wie hoorde.
    Maar weet wel dat veel meiden wel een knuffel kunnen gebruiken.
    Kinderboerderij, altijd leuk voor die kleintjes he.
    Naar welke kinderboerderij gaan jullie altijd?
    Wij naar de kinderboerderij in Rijsbergen en de kinderboerderij in Breda (wolfslaar).

Jullie nog plannen voor het weekend?

11. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    taby wij wonen in roosendaal en om de hoek zit een kinder boerderij dus daar gaan we regelmatig naar toe Joy vind die echt heel erg leuk. maar wat leuk zeg in rijsbergen en breda dat hou ik in mijn achter hoofd, dan kunnen we ook eens dar naar toe gaan als we in de buurt zijn haahah.

en voor de overige dames een grote knuffel dat kunnen er wel heel veel gebruiken als ik het zo lees

12. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    sorry dames ff geen puf om op iedereen te reageren
    voor alle meiden die een knuffel nodig hebben: hug hug hug

hier gaat het ook niet lekker.. leek na osteopaat goed te gaan maar naar 3/4 uurtjes begon hij te huilen en we krijgen hem nog amper stil.
    nu gaat het na 3 dagen weer redelijk..
    maar geven hem nu elke dag 2/3 pijnstillers.. is toch ook niet normaal als je van een osteopaat terug komt..
    maandag maar bellen en vragen hoe dit kan.. want anders durf ik er donderdag niet nog een keer naar toe hoor..

ze hadden gezegd dat hij iets huilerig kon zijn.. maar zo erg was niet voorspeld en weet/denk dus dat dit niet echt goed is..

maar zit er dus een klein beetje doorheen emotioneel en lichamelijk ben ik ook een eind op.
    manlief is nu met de oudste sporten dus ga nog even terug naar bed zodra ik maikel gevoed heb
    (iets wat ook niet echt lekker meer loopt door alle stress)

13. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Goedemorgen,

Taby, wij gaan ook altijd naar de Wolfslaar. Leuke kinderboerderij is dat :)

Jac, had zo gehoopt dat het goed zou blijven gaan bij jullie. Wat kan je er als moeder zijnde dan doorheenzitten he. Een hele dikke knuffel voor jullie.

14. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jacenhenk, dat is een tegenvaller zeg. Meestal verricht de osteopaat wel wonderen. Hopelijk kan een volgende behandeling wel doorgaan en heel goed aanslaan. Dit is ook niks. Lijkt me inderdaad ook dat dat heel erg opbreekt.
    Dikke knuffel.

Sherly, dat is nog eens makkelijk een kinderboerderij om de hoek.
    Wij hadden in Etten-Leur ook altijd een kinderboerderij, maar ja de gemeente wilde daar geen geld meer aan uit geven en is ie dus gesloten.:(

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Morgenochtend moet ik bloed laten prikken om te checken of ik een eisprong vorige week heb gehad. Dan hebben ze 2 x mijn cyclus in de gaten gehouden met verschillende (bloed)onderzoeken (follikelmetingen en samenlevingstesten).

Aanstaande donderdagmiddag (tussen 16 en 17 uur) heb ik een telefonische afspraak met mn gyn. om verdere stappen/afspraken te bespreken. Vorige week had ze het over insemineren. Ben er natuurlijk niet blij mee, maar als dit de manier voor mij is om zwanger te worden dan doe ik dat!! Ik geloof ook niet dat ze dit dan de volgende cyclus al gelijk gaan doen. Het zou wel mooi en snel zijn... hoop dus stiekem van wel!

Liefs jufaman81

16. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @ Jufaman, ik duim voor goede uitslagen voor jullie. Er zal toch een keer goed nieuws moeten komen.

Hier loopt de kleine vandaag een dag zonder luier rond. Benieuwd hoeveel dweil momenten dit teweeg gaat brengen ;)

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Jufaman hopelijk laten ze er niet veel tijd over heen gaan. Je hebt al lang genoeg moeten wachten.l

Chantal wat is de stand nu?

18. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jufamans: hopelijk goed nieuws... en ja inseminatie is beter dan helemaal niets doen natuurlijk...
    dus ik hoop voor jou dat het niet nodig is, en anders hoop ik dat het wel heel snel(liefs inderdaad deze maand nog haha) kan zodat ook jij heel snel mag melden dat je een kindje gaat krijgen..

@chantal: wow... 2 jaar en 4 maanden en nu al zonder luier???
    jeetje hoe doe je dat...
    heb je het al vaker getraind met haar ofzo?!!
    geef me alle tips maar die je hebt..

@hier: de rust is weer wat terug aan het komen.. had osteopaat nog gebeld en die zeiden dat het zo vast zat dat het inderdaad best 3/4 dagen een reactie kon geven..:$:$:(:(
    sinds gister gaat het nu weer iets beter..
    maar bv is nog steeds niet op peil.. nu had ik wel heel veel, ik kolfde op 2 a 3 uur 100-150 cc uit 1 borst..
    maar nu heb ik na 4 uur net 60-100 cc uit 2 borsten... dus ja.. heb toch liever die 100-150 uit 1 borst terug.

heb net in steenbergen een Avent Isis IQ uno - enkelvoudige electrische borstkolf opgehaald.. dus hopelijk krijg ik het daar sneller mee op peil dan met de hand..
    was het zo zat die handkolf.. en deze is nog makkelijk ook omdat je er gelijk een aventfles onder kan zetten..

van de week nog even naar prenatal terug, had wat kleertjes gekocht voor de fotoshoot(dus die breng ik nu terug want die is uitgesteld naar onbekende datum) en zo'n set met bakjes voor bv.. 10x 180cc en 10x240 waren 30,- maar ga nu die met 10x 180 cc halen (hij drinkt toch nog niet meer dan dat) en daar zit gelijk zo'n adapter bij om er een drinkfles van te maken. en die is maar 15.00 dus heb ik weer wat geld om iets anders van te kopen haha

vanmiddag nog kraamvisite en van het weekend ook weer.
    en morgen lekker jeffrey weer naar psz.. toe.. de laatste keer op deze.. er was ook een vestiging dichter bij ons huis, en daar was nu plek gekomen vanaf 7 mei dus dat scheelt mij weer een hoop tijd en ergenis..nu kan ik het straks lekker lopend doen, en de jumbo zit ernaast:D:D

oja en de nieuwe auto is binnen:D:D:D:D
    hij is echt SUPER....
    en wat een ruimte zeg:$:$:$:$:$

nou ga nog even liggen.. moet energie bijtanken na afgelopen week:):)

19. Chantalleke1985

10 apr 2009
    316
    0
    16
    @sjorsje. De stand is nu 2 keer dweilen en 1 keer raak ;) ze weet dat ze moet plassen maar is iedere keer net te laat bij het potje.

Jac, fijn dat het nu toch wat rustiger is geworden. Hopelijk zet die stijgende lijn zich flink voort.
    Wat betreft het zonder luier is het hier ook nog maar een gok hoor. Maar omdat ze vorige week en gisteravond ook een aantal keer op het potje/wc had geplast dacht ik niet geschoten is altijd mis. Het potje heeft hier altijd redelijk in het zicht gestaan en zodoende ontstond bij romy al op vroege leeftijd de interesse voor het potje. We zijn er nog lang niet hoor dus echte tips heb ik ook niet. Het enige wat ik kan zeggen, ze geven vanzelf aan of ze er aan toe zijn. Wil Romy niet dan hoeft ze ook niet :)

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Bedankt voor jullie lieve reacties dames. Donderdagmiddag een telefonische afspraak met gyn. met de uitslag en bespreking voor vervolgtraject!

Deel Deze Pagina