Jufaman, ik hoop voor je op een goede uitslag en anders inderdaad maar snel KI. Gun het jullie nu onderhand wel. Jacenhenk, zo, dat duurt dan wel even zeg na een behandeling van de osteopaat zeg. Maar gelukkig gaat het nu toch wel weer wat beter. Je wordt er zo moedeloos van he als je kleintje zo verdrietig is. Is echt zo zielig, je weet niet precies wat er allemaal aan de hand is, wat hij voelt enzo. Hopelijk komt je borstvoeding ook weer goed opgang. Ik kan zelf geen bv geven, maar hoor van vriendinnen ook altijd dat het terug loopt bij spanning, drukte, verdriet etc etc. Chantalleke, wel knap zeg! Goed hoor dat ze het al aan voelt komen. Britt was ook altijd wel geinteresseerd in het potje en wilde zo graag zonder luier. "weg met die luier" zei ze dan hahahaha. Dus heb ik op den duur ook maar de stap gewaagt begin oktober. Ik vond het te koud om haar in de onderbroek rond te laten lopen, dus heb bij de Hema speciale katoenen onderbroeken met een plastic laag aan de buitenkant gekocht. Zodat niet gelijk heel de broek nat was als ze een ongelukje had. Aan de zijkant van die broekjes zitten knoopjes en zo kan je ze net als een luier uit doen. En toch voelen ze dat ze in de broek hebben geplast, het wordt niet net als bij een luier heel goed opgenomen. Succes ermee.
Taby, bedankt voor de tip over de onderbroeken van de hema. Ik heb Romy in een onderbroek met daarover heen een legging laten lopen maar heb gistermiddag in een kwartier tijd wel 3 keer een andere legging aan kunnen doen daar ze iedere keer maar een beetje plaste. Wel heeft ze incl. vanmorgen al 3 stickers verdiend Benieuwd wat ze nu verder wil. Kan zijn dat ze binnenkort geen zin meer heeft en weer gewoon een luier aan wil. Hoe gaat het verder met iedereen vandaag?
Ik ga er denk ik ook maar eens aan wagen, gewoon een uurtje om te proberen zei mn vriendin, die is met haar jongste van net 1 al bezjg, en moet zeggen dat haar methode werkt want die andere 2 van haar waren voor hun 2e zindelijk! Hier weer ff een terugval, van gisteravond 8 uur tot vannacbt 2 uur met maikel in de weer geweesf en toen om 4 uur weer en 8 uur.pfff ga nu dus even plat Xx
net terug van huisarts.. kleine man heeft dus toch reflux.. nu aan de zuurremmers en hopen dat hij daarmee minder pijn krijgt en dus lekkerder in zn velletje zit.. @jufamans: hoe was het bij de gyn??? ben echt benieuwd wanneer ze "actie"gaan ondernemen.. hoop zo voor je dat het deze maand nog kan.. en gelijk met een positief resultaat...
jac, niet het oordeel waar je op zat te wachten maar wel fijn om te weten wat het nu daadwerkelijk is. Hopelijk doen de zuurremmers hun werk. jufamans, hier ook iemand die benieuwd is hoe het bij de gyn is gegaan. Hoop voor je dat ze snel actie gaan ondernemen.
Ha meiden, Vanmiddag telefonsich contact gehad met mn gyn. Uitslag van mn bloed was goed, dus heb een eisprong gehad. Mn vriend moet voor de 2e keer zijn zaad laten onderzoeken. Gewoon voor de zekerheid, omdat het 1e onderzoek heel erg goed was. Ze willen niet uitgaan van 1 zaadonderzoek, maar van 2. Verder krijg ik ook een HSG-onderzoek. Ik heb hier al veel gelezen over dit onderzoek, dus ik ben voorbereid!! Als hier geen afwijkingen uitkomen dan wordt het KI. Afwachten maar weer..... We raken er aan gewend! Mijn NOD is as zondag 22 april. Dus ik kan volgende week al bellen om een afspraak te maken voor deze baarmoederfoto (HSG). Liefs jufaman81
Hoi, Ik ben Daphne, kom uit Fijnaart. In januari ben ik de mama geworden van een prachtige dochter T.ess Ik zie dat jullie een hoop hebben geschreven, ga zo dadelijk eens terug lezen. Hoor mijn kleine meisje net wakker worden dus ik ga eens even kijken. Gr. Daphne
hoi daphe: van harte gefeliciteerd met jullie dochter.. om maar met de deur in huis te vallen, wij gaan 10 mei een meeting doen bij ballorig in roosendaal, dus als je zin hebt en mee wilt ben je bij deze van harte welkom @jufamans: wel fijn dat ze het nu in elk geval heel goed uitzoeken waar het aan ligt.. en dat het dan via ki zou kunnen beter dan al die andere behandelingen heb ik wel eens gehoord.. @chantal:hoe is het bij jou meis.. al wat minder stress en emoties?? ik hoop het wel voor jou.. @sjorsje: en bij jou ook alles al wat beter?? @hier: nou lang leve de zuurremmers.. nu durf ik de meeting wel aan hoor hahaha. bij slaapt weer gewoon zoals een baby hoort te slapen, en als hij wakker is is hij gewoon WAKKER hij heeft vanaf donderdag gister pas weer voor het 1st een keer gehuild, maar dat kwam door de drukte denk ik, hadden kraamvisite met 2 meiden, nou het was een gekkenhuis,zelfs ik werd er helemaal kriegel van.. was wel gezellig hoor, maar DRUK!!!! nu net maikel gevoed, en nu kolven want de andere staat op klappen... dat ik daar weer zo blij mee zou zijn, dat had ik een maand geleden niet kunnen denken.. sorry als ik iemand vergeten ben(tis ook half 3 snachts!!!) fijn weekend verder..
Ha meiden, Hier weer ongesteld geworden, dus op naar ronde 17 grrrrrrrrrrrrr!!! Dit keer zonder buikpijn dus dat is ook wel eens fijn om mee te maken! Grtx jufaman
Hoi, Wat schrijven jullie veel zeg... maar even een reactie vanaf pagina 39. Chantalleke1985; Wat een nare situatie met je ouders zeg, lijkt me erg vervelend zo tussen beide te staan. Doglover76; Wat leuk een fietskar om met je 2 meiden weg te kunnen! Jewe; Sterkte! JacenHenk; Heb je het idee dat de behandeling van de osteopaat goed werkt? En de zuurremmers? Doet dat wat? Jufaman; Wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden. Hopelijk mag je gauw zwanger worden van jullie wondertje. Hier even wat meer info over mij en T.ess. Ik kom oorspronkelijk uit Hoogerheide en ben 4 jaar geleden in Fijnaart gaan wonen, ken hier nog weinig mensen en al helemaal geen mama's in de buurt. Wat ik erg jammer vind omdat het me wel leuk lijkt om ook contact te hebben met mensen met kindjes, waarmee ik wat interesses deel. T.ess is 5 januari geboren na een voor mij prettige bevalling. Ben thuis begonnen, helaas uiteindelijk toch naar het ziekenhuis gemoeten omdat haar hartslag daalde en mijn weeen stopte, maar eenmaal in het ziekenhuis was ze er binnen 3 kwartier m.b.v. een vacuumpomp en een knip. T.ess doet het hartstikke goed, is vrolijk, tevreden en een echte kroelkont. Haar hoofdje is afgeplat aan de achterkant waarvoor ze fysio krijgt, ze hebben afgelopen week haar hoofdje gemeten en ze komt waarschijnlijk in aanmerking voor een helmpje. Verder zijn we afgelopen vrijdag voor de 3e keer bij de osteopaat geweest. T.ess haar rechterheup, middenrif en rechterkant van haar nekje zaten vast. Eerste 2 is haast verholpen maar haar nek zit zo vast dat ze nog wel een paar keer terug moet. T.ess vind de fysio en osteopaat geweldig, ligt continue te lachen en we merken dat ze zich nu veel beter beweegt, kan wat naar rechts kijken en gebruikt haar rechterarmpje nu ook. Ik werk als verpleegkundige dus onregelmatige diensten, mijn ouders passen dan op T.ess. Ze gaat daar dan slapen. Aankomende maandag t/m donderdag voor de laatste keer. Vanaf 1 mei start ik in de thuiszorg hier in Fijnaart. Dan werk ik alleen nog maar avonden en weekenden dus ben ik overdag lekker thuis bij haar en kan mijn man 's avonds voor haar zorgen. Zometeen komt iemand voor onze hond kijken. Sinds T.ess geboren is is hij erg jaloers en de laatste weken probeert hij mij en mijn man te bijten. We hebben besloten dat hij weg moet en zijn nu op zoek naar een lief baasje voor hem. Ben benieuwd wat het gaat worden vanavond en of er een klik is. Lijkt me erg leuk om mee te gaan met jullie naar Ballorig! Als alle meiden dat goed vinden dan in ieder geval bedankt voor de uitnodiging. Fijne avond!
@Jacenhenk, wat fijn dat de zuurremmers werken. Is voor jullie prettig en zeker voor hem. @Jufaman, balen van de ongi weer. @Daphne, wat naar dat jullie hond zo jaloers is geworden. Lijkt me dan ook eng om hem in de buurt van jullie kleine te hebben. Hopelijk vind je snel een leuke nieuwe baas voor hem. @Ballorig, mischien dat ik toch wel met jullie kan. Aangezien hier nu alles weer een beetje op pootjes terecht komt. Met me moeder gaat het al weer een heel stuk beter en de verbouwing gaat ook de goede kant uit. Dus als ik me straks nog goed genoeg voel dat ik en Tygo ook wel mee gaan.
Hoi Allemaal, Ik kom uit roosendaal en heb een zoontje van bijna 2,5. Lijkt me leuk om op jullie forum mee te kletsen. Ik zal even wat terug lezen zodat ik wat op de hoogte ben want zo te zien hebben jullie al aardig wat gekletst met elkaar. Groetjes
zo ben ik ook weer eens van daag een mooie dag gehad lekker met de kleine grote meid naar hoeve geweest de binnen speel tuin. wat hebben we een plezier gehad. papa en mama mee in het speel paradijs en mee van de glijbaan en in de ballen bak, klimmen en klauteren hahahah. gelukkig bne ik de kilos kwijt en kan ik nu meer gaan doen. mama heeft zeker erg genoten en joy ook. daarna naar de kinderboerderij geweest en daar hebben ze nu lammetjes dus dat was ook weer feest. al met al een drukke maar hele gezellige dag geweest. lief83 welkom jewe: ik zat er ook aan te denken als het lukt op mijn werk dat ik misschien ook wel mee kan met de meeting nou ja van mij horen jullie het nog wel als ik meer weet over mijn werk Daphne1988 welkom en nog gefeliciteert met je meisje, en wat vervelend zeg van je hondje dat is niet niks he. wij hebben onze peozen moeten weg doen omdat jou er niet tegen kan helaas. dus weet een beetje wat je door maakt veel sterkte. Jufaman81 grote huggg voor jullie veel sterkte
Jewe; Ja echt vervelend van onze hond. Baal er ook echt van dat we hem weg gaan doen, maar ik wil niet wachten tot hij mij, mijn man of nog erger T.ess bijt. Wat fijn dat het met je moeder wat beter gaat. Oh jullie zijn aan het verbouwen? Nog veel te doen? Lief83; Welkom, hier ook een nieuweling. Sherly182; Helaas degene die gister is komen kijken zag de hond wel zitten, maar het leek zijn vader geen goed plan. Dus hij blijft nog even bij ons. Iedereen zegt dat we hem juist zoveel mogelijk bij T.ess in de buurt moeten laten en overal bij moeten laten (badderen,verschonen,eten geven etc.) maar ik durf het niet zo goed meer! Wat een leuke zondag hebben jullie gehad! Kan niet wachten tot we dat ook met ons meisje kunnen gaan doen! Hier een rustig dagje, ben vandaag jarig. Moet vanochtend naar een vergadering van mijn nieuwe werk, had geen oppas voor T.ess dus mag ze mee van mijn nieuwe leidinggevende. Vanavond gaat T.ess voor de laatste keer 3 nachten logeren bij mijn ouders.
Hoi hoi, ik val ff binnen. Officieel woon ik niet meer in Breda maar voel me nog een bredanaar Lijkt me leuk om meer brabo mama's te leren kennen.
Nou had een heel verhaal getypt doe ik iets fout en weg bericht dus 2e poging: @jufamans:balen zeg... Hopelijk volgende maand meer geluk! @jewe en sherly: wat leuk dat jullie nu toch misschien mee gaan. @lief83:welkom hier en gezellig dat je mew komt kletsen Uiteraard voor jou ook de uitnodiging voor de meeting 10 mei in ballorig roosendaal @daphne: wat een verhaal zeg van je hond... Zal wel moeilijk zijn. Hier ook een hond gehad die weg moest, maar dan doordat mijn zoontje er allergisch voor was Hij is bij de schoonouders van mijn schoonzus gegaan dus we horen nog regelmatig van hem en dat is wel fijn. Als je het leuk vind kunnen wij wel wat afpreken hoor woon in zevenbergen dus is om de hoek. Ik hoor het wel Nou hier weer een drama nacht gehad en vervolgens ook nog een stroomstoring en dat met een baby die alles bij elkar krijst, das niet fijn. Jeffrey heeft van het weekend bij h.a.p geweest 2 ontstoken ogen, gelukkig helpt de zalf gelijk en heeft hij er nu weinig last van, mar hij is niet lekker dat zie je wel. Zuurremmers werken gelukkig wel bij maikel maar vannacht had hij er dus geen zin in Dus gelijk weer gebroken nu. Liggen nu lekket lui in bed nog... Xxxxjac @
@burningkarma, je bent welkom hoor, waar woon je nu dan? @daphne: o lees net van gister jammer hoor, hier hadden we het shirt van de bevalling met het bloed erop gelijk in bench gelegt en daarna nooit geen problemen. Het is wel het beste overal bij betrekken maar snap dat je dat eng vind!
En nu vergeet ik nog iets: VAN HARTE GEFELICITEERD DAPHNE! hoe jong ben je geworden? Fijne dag vandaag
Dat is dan idd een aardig eind uit de buurt ja. Zit daar wel een goed chauffeurs restaurant hihihi(sorry ex truckster) Ik kom officieel uit zierikzee mis dat heel vaak, jij breda ook?