Hey allemaal, Vandaag een lekker dagje vrij en behalve de speeldate van mijn zoontje weinig te doen heerlijk gewoon. Ik wil graag wat kilos afvallen kan niet meer blijven zeggen van de zwangerschap he. Maar ben nog aan het bedenken wat voor dieet het gaat worden. Iemand tips of die het samen wil oppakken. verder alleen uberslanke vriendinnen die bunkeren grrrr. @ jewe wat leuk wat is het thema van de kamer. Wij zijn ook begonnen voor mijn zoon met de peuterkamer. Hij heeft het thema vintage auto's. Ik weet alleen nog niet wat voor soort matras ik moet gaan kopen en waar ik voor een peuter op moet letten. Hoe heb jij dat gedaan? @ chantalleke mijn zoontje is nu ook sinds kort bezig gewoon onderbroekje aangedaan en gaat redelijk vanzelf. Maar hoe ging dit bij jouw dochter pikte zij dit ook gewoon zo zelfstandig op. en hoe ga je dan over op de nacht. Kijken of de pamper s ochtends droog is @ jacenhenk bij mij veel de eerste keer sporten ook zo tegen. Srortte jij veel hiervoor. ik was zo stom om mijn gehele zwangerschap te stoppen dacht lekker genieten niet sporten en lekker eten Nu hopen dat er een deze dagen nog een lekker zonnetje verschijnt want daar heb ik echt behoefte aan zeg pffffffffffff iedereen nog een fijne dag
Ben inderdaad 1 week "echt" bezig geweest. Hiervoor was de interesse er wel en ging ze ook regelmatig voor de lol op het potje zitten met heel af en toe een gelukstreffer. Het beste kan je hem gewoon om het half uur op het potje zetten. Geheid dat hij een keer "raak" plast. Heb het idee dat Romy het pas echt begon te snappen nadat ze een paar keer raak geplast had. Een donderdag is wat mij betreft prima dus doen we snel een keer. Wat fijn dat dat knulletje van jou de smaak een beetje te pakken heeft wat betreft het slapen. Hopelijk houdt hij dit ook vol. Lekker weer aan het sporten geslagen ja? Kwestie van volhouden nu en dan zullen de extra kilootjes wel weer verdwijnen
Lief83, heb Romy inderdaad ook gewoon in haar onderbroek laten lopen nadat ze de week ervoor 3x voor het slapen gaan op het potje geplast had. Ze pikte de rest gewoon zelfstandig op inderdaad. (sta er zelf nog van te kijken Van mijn ex begreep ik dat ze afgelopen weekend tot 2x toe wakker was geworden met een droge luier. Dus ik gelijk een zeiltje gekocht en het geprobeerd. Kan nooit kwaad toch. En ze was vanochtend inderdaad droog
@Jacenhenk, wat fijn dat je kleine man weinig last heeft gehad van zijn prikjes. @Lief83, Ik werk in een babywinkel dus weet alles van matrasjes Ik heb voor Tygo weer het zelfde matras als die van zijn ledikant maar dan 1persoons. Heb een koudschuim matras: gewicht dragend tot 80kg, goed ventilerend vermogen en koudschuim veert altijd weer terug in oorspronkelijke staat dus niet zo snel ligkuiltjes. Voor een peutermatras zou ik me niet gek laten maken met hele dure matrassen en speciale vullingen. Het kamertje van Tygo is helemaal in de styl van Lief! Lifetyle. Morgen als het bed er staat zal ik wel een foto spammen van het resultaat. @Chantalleke, Volgens mij gaf jij de tip van boekje lezen op het potje en het werkt idd om hem langer op het potje te houden. Hij heeft er nog niet in geplast maar hij zit al langer als 2 sec.
Hoi hoi, Daar ben ik weer. Het was even bijlezen geblazen, wat is er lekker veel gekletst, gezellig! Allereerst, welkom nieuwe meiden. Het wordt nog druk hier. Jacenhenk, lijkt het nu wat beter te gaan? Fijn hoor. En de bv ook weer helemaal op de rit zo te lezen? Jewe, LIEF is zo leuk! Ben benieuwd naar de foto's. Jufaman, ik duim voor een goede uitslag van het onderzoek en dat je daarna maar super vruchtbaar mag zijn. Fijn dat je man mee gaat. Zindelijk worden, wat goed van de kindjes die deze stap hebben gemaakt. Spannend is dat he en dan vooral wanneer je besluit naar de winkel te gaan ofzo. Britt is overdag zindelijk, maar 's nachts absoluut nog niet, heeft elke ochtend een flinke natte luier. Maar ze is een uitermate goede slaper, dus misschien slaapt ze wel te vast. Maar als ze soms 's middags in slaap valt dan is ze wel droog als ze wakker wordt. Hier ben ik ook druk met van alles en nog wat, heb gisteren en vandaag HAVO leerlingen op het werk op bezoek gekregen. Ik hield mijn hart vast, 15 van die pubers. Maar ze waren hartstikke lief en geïnteresseerd. Ik heb heel ons gebouw kunnen showen en van alles uit kunnen leggen en ze keken hun ogen uit. En ook zijn we nog steeds druk met het verbouwen van onze zolder. Hij wordt verbouwd van rommelzolder naar slaapkamer voor Britt. Zal even wat foto's plaatsen.
Dank je. Die deur was echt een hels karwei. Het leek me zo'n leuk idee om die deur eerst met magneetverf en daarna schoolbordverf er over heen te verven. Maar eenmaal thuis met alle verf, bleek je minstens 3 lagen magneetverf erop te moeten zetten, het zijn 5 lagen geworden uiteindelijk. En die verf is hartstikke zwart. En mijn roze schoolbordverf dekte dus ook niet direct over die zwarte verf, dus dat zijn uiteindelijk nog 3 lagen geworden. Maar het is wel aardig geworden en Britt is er heel blij mee, dus dan is alle moeite al weer snel vergeten he.
@taby: wow wat een mooie kamer gaat dat worden zeg.. en wat een ruimte.. ben jaloers... wij hebben geen zolder, en komen met maikel erbij nu echt ruimte te kort hahaha normaal was dat de was/strijk/rommel kamer, dus nu hebben we de droger in de schuur staan, strijk-plank in woonkamer (waar we ook al geen inbouwkasten of handige opbergruimtes hebben.. ) maar ja het wendt vanzelf wel hoop ik hahaha @jewe: ben benieuwd naar jullie kamertje.. lief is zo @lief: hier heb ik na de bv tijd 4 maanden sonja bakker gedaan en 3 a 4x per week 1,5-2 uur naar de sportschool en toen was ik na 4 maanden 15 kilo afgevallen.. maar ja nu lukt de bv een stuk beter dus echt lijnen mag ik nu niet.. maar zodra de bv zou stoppen pak ik sonja gelijk weer op.. cliche of niet, bij mij werkte het gewoon echt super.. bij jeffrey begon ik de zwangerschap met 80 en eindigde op 107 =27 kilo na 4 weken was/ bleef ik op 83 hangen.dus raakte de meeste kilo's gelukkig vanzelf kwijt.. toen overleed mijn moeder(ik ben een emotie-eter) dus viel toen ook niet extra af maar bleef op 85 hangen.. toen sonja bakker en na 4 maanden zat ik dus op 68-69.. toen ik ermee stopte ben ik altijd op 70 blijven hangen(nu ben ik 178 lang dus is mooi gewicht) maar zit nu dus helaas nog steeds op 93...:x:x:x en het wil er dit keer gewoon niet vanzelf het meeste afgaan.. deze zwangerschap heb ik tot 30 weken gesport.. (en dan dus 3x per week 2 -3 uur) ik wilde alles ervoor doen om niet zo veel aan te komen, maar helaas ben ik nog meer aangekomen.. 33 kilo.. eindigde nu op 103 en dat terwijl ze zeggen dat bv ervoor zorgt dat de meeste kilo's zo verdwijnen.. nou ik merk het... sorry klaagmodule uit @chantal: vind het nog steeds heel erg knap hoor, gister steeds ff een uurtje in zn blote kont laten lopen, 2x mis waarvan hij 1x met zn voeten in het potje stond en het plasje exact naast het potje lag dus heb hem geprobeerd duidelijk te maken dat het net andersom moest maar of hij het ook begreep??? volgende week donderdag kan ik niet, die donderdag erop hebben we de meeting en de donderdag erop is het hemelvaartsdag.. dus misschien dan toch maar de dinsdag pakken?? dan kan ik a.s. week al als je dat leuk vind... nou ga mn kleine man eten geven.. xxx en tot laters...
Jewe, die tip kwam inderdaad van mij. Fijn dat het iets helpt. Leukk joh, een Lief kamertje. Ben benieuwd naar de foto's. Taby, ook al zo een mooi kamertje (ikke is jaloers Hier een heel klein (eigenlijk 2 persoons) appartement waar we regelmatig met 4en verblijven. Dus ik kan alleen maar dromen van zo een grote kinderkamer. Jac, als je ons appartement hebt gezien ben je heel erg blij met de ruimte die je nu hebt hoor is hier echt heel erg klein en behoorlijk aanpassen geblazen. Maar goed, appartement staat nu al zo'n 5 jaar te koop maar hebben nauwelijks kijkers gehad. Helaas staat onze kinderwens (een kleintje van ons samen) hierdoor al enige tijd in de koelkast. Dinsdag zou ik ook kunnen dus doen we dat gewoon gezellig!
hoi hoi, graag klets ik met jullie mee , ik ben mama van 27 ( bijna 28 in mei hihi) en heb 2 heerlijke jongens van 3 en 7 , en de wens voor een 3e kindjes ik ben getrouwd en woon in etten leur..... hier woon ik nu 2 jaar , en kom van oorsprong uit eindhoven. nu mis ik het kletsen met vriendinnen over de kinderen , kopje koffie/thee , samen naar een ladysnight bij de bios , en lekker naar de speeltuin etc etc etc enorm en nu viel mijn oog op dit forum
hoi bijoux.. van harte welkom.. word hier steeds drukker gezellig hoor!!!! nou om dan met de deur in huis te vallen we hebben 10 mei een meeting in roosendaal bij balorig.. dus als je zin hebt.... @chantal: nou gezellig.. zetten we dinsdag vast.. enne... kom jij naar hier of ik naar jou?? enne.. klaag ook niet echt heel erg, al willen we wel hier heel graag weg.. dit huis staat nog steeds op naam van mijn vriend en diens EX dus dat is gewoon niet leuk en dat achtervolgt ons dus al 4 jaar...:x er zit een schuld in het huis omdat madammetje perse een nieuwe auto wilde... en die hebben ze dus van de extra hypotheek betaald(toen kon dat nog, helaas ze hadden het 10 jaar geleden al moeten verbieden) en het huis is in waarde nu zo gezakt dat we met een torenhoge schuld blijven zitten als we het zouden verkopen dat we het niet eens kunnen verkopen.. heeft 2 jaar te koop gestaan en toen was er een koper, maar door die schuld kwamen we er toen achter dat verkopen dus helemaal niet kon.. dus vrees dat we hier de rest van ons leven " vast " zitten.. DES TE MEER DAT IK DUS NIEUWE VRIENDINNEN HIER WIL ONTMOETEN.. OMDAT MIJN ANDERE VRIENDINNEN ALLEMAAL IN ZEELAND WONEN en ja dat is toch een dik uur rijden.. doe je ook niet zo maar voor de lol of een bakkie thee leuten... nou de jongens liggen op bed.. vannacht weer een rotnacht gehad dus ga toch weer plat nu pfff hopelijk krijg ik snel mn energie weer een beetje terug.. xxx
Bijoux, gezellig dat je mee komt kletsen en gezien je beredenering denk ik dat je hier op de juiste plek bent Jac, wat een ellende dan joh. Leuk he die exen Gelukkig had ik met mijn ex een huurwoning en heb ik op een enkel dingetje na (en alle spullen van mijn dochter) alles achter gelaten. Hoewel daar ook weer een heel verhaal aan vast zit. Nu ben ik vorig jaar bij mijn vriend in getrokken. Hij heeft dit appartement gekocht en het staat dus al zo'n 5 jaar te koop. Oh wat willen wij hier graag weg daar het echt veel te klein is. Maar goed, we passen er gewoon een mouw aan en hebben een dak boven ons hoofd Het lijkt me handiger als ik die kant uit kom. Hoef maar 1 kindje mee te nemen he. Stuur je adres maar even via een pb. Dan komt het helemaal goed Voor iedereen. Denk dat we met z'n allen goed op weg zijn om (hopelijk) wat vriendschappen te laten ontstaan. Ga zo door
@Byoux, gezellig dat je mee gaat kletsen. @Jacenhenk, Ken het probleem met aan komen tijdens de zwangerschap. Bij Tygo ben ik 30 kilo aangekomen. Voor Tygo woog ik 73 kilo dus op het laatst rond de 100. Hield toen echt heel veel vocht vast dus toen ik bevallen was van Tygo was ik in een week al meer dan 10 kilo kwijt gelukkig en in de weken daarna ook nog wat kwijtgeraakt vanzelf maar toen blijven hangen in de 80-85 kilo. Tot nu toe ben ik nog maar 10 kilo aangekomen gelukkig. Hoop dus dat er niet te veel meer bij komt. Als deze kleine er is ga ik echt keihard weer sporten om weer een beetje me oude zelf te worden van voor de zwangerschappen. @Taby, haha zo dat zijn heel wat lagen verf op een deurtje. Maar goed het resultaat mag er wezen. Hier is Tygo zijn bed net gebracht door m'n baas. Hij is er helemaal wild van. Hij ging meteen op zijn bed liggen en wilde slapen en spelen en alles tegelijk haha zo grappig om hem zo enthousiast te zien. Kamertje is al ver klaar. Ik ga zometeen de houten letters met zijn naam nog even rood spuiten en beplakken zodat die boven zijn bed kunnen hangen en verder moeten er alleen nog wat dingetjes opgehangen worden en wil nog wat leuke accessoires erbij om het aan te kleden.
dankjulliewel ik ga proberen in te lezen de komende dagen , wie wie is en wat haar bezighoud , en hoop dan lekker mee te kletsen... ga zo naar de camping als het weer het toelaat. we hebben een stacaravan in kruiningen... lekker tm koningedag....ze hebben mooi weer belooft , maar waar die zon heen is??? haha mn jongens zitten lekker cars 1 en 2 te kijken... en deze mama bereid zich voor op een man die zo thuiskomt en 6 tassen die in een veel te kleine twingo moeten haha fijn weekend alvast iedereen!
lees nu :nou om dan met de deur in huis te vallen we hebben 10 mei een meeting in roosendaal bij balorig.. dus als je zin hebt.... leuk!!! ik probeer of we ook kunnen komen. 3 mei moet ik naar het ziekenhuis omdat zwanger worden hier niet vanzelf gaat , als dat allemaal prima gaat , dan ben ik ook van de partij
Hoi meiden. @Lief; Ik ga in de thuiszorg werken. Begin dan rond 18.30uur tot een uur of 11 in de avond. @Jac; Ik laat je morgen even wat meer weten! Dan weet ik in ieder geval voor volgende week wanneer ik tijd heb. Welke dagen heb je volgende week tijd? Misschien kan ik wel iets regelen met de osteopaat, moet dan toch in zevenbergen zijn. @Jewe; Klinkt leuk zeg dat thema. @Taby; Mooie kamer voor Britt zeg! En wat groot. Daar gaat ze het vast heel goed naar haar zin hebben. Welkom Bijoux. Ben nu bij mijn ouders Tess ophalen. We hebben net frietjes gegeten, nu lekker even tv kijken en tess slaapt al even in de box. Dan zo naar huis en lekker niks meer doen. Rick heeft een ongeluk op zijn werk gehad, 2 vingers in het verband en een hoop gezeur. Morgen moet hij het verband weer laten verwisselen en dan gaan ze kijken of er vervangend werk is, anders moet hij de ziektewet in. Kunnen we wel lekker veel tijd samen doorbrengen! Fijne avond meiden. @Jufaman; Wat een naar onderzoek. Is het goed gegaan?